abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33496017

Final Fantasy
Dè RPG-reeks die bekend staat om z'n diepgaande verhaallijnen, intrigerende karakters en z'n verslavende úrenlange gameplay. Chocobo's, Moogle's, airships, Gil als valuta, ouwe mannen genaamd Cid, Biggs en Wedge, Bahamut, Ifrit, Shiva, Bombs, Cactuars, Chimera's, Iron Giants, Malboro's, Ochu's, Tonberry's, Iron Giants... ze komen in ieder deel voor, maar voor de rest is elk deel een unieke ervaring!

De Final Fantasy's
Een compilatie van alles wat met Final Fantasy te maken heeft, met het platform waarop het verschenen is/waarop het zal verschijnen.

• Final Fantasy RPG's
    Final Fantasy I - NES, Playstation (Final Fantasy Origins), GBA (Final Fantasy I&II Dawn Of Souls)
    Final Fantasy II - NES, Playstation (Final Fantasy Origins)
    Final Fantasy III - NES, Nintendo DS
    Final Fantasy IV - SNES, Playstation (Final Fantasy Anthology), GBA (Final Fantasy IV Advance)
    Final Fantasy V - SNES, Playstation (Final Fantasy Anthology), GBA (aangekondigd)
    Final Fantasy VI - SNES, Playstation, GBA (aangekondigd)
    Final Fantasy VII - Playstation, PC
    Final Fantasy VIII - Playstation, PC
    Final Fantasy IX - Playstation
    Final Fantasy X - Playstation 2
    Final Fantasy X-2 - Playstation 2
    Final Fantasy XI (Online) - Playstation 2 (VS & Japan), PC, Xbox 360
    Final Fantasy XII - Playstation 2

• Final Fantasy Spin-offs
    Final Fantasy Mystic Quest- SNES
    Final Fantasy Tactics - Playstation
    Final Fantasy Legend I - GameBoy
    Final Fantasy Legend II - GameBoy
    Final Fantasy Legend III - GameBoy
    Final Fantasy Adventure - GameBoy
    Final Fantasy Tactics Advance - GBA
    Final Fantasy Crystal Chronicles - Gamecube
    Chocobo Racing - Playstation
    Chocobo's Mysterious Dungeon - Playstation
    Chocobo's Mysterious Dungeon 2 - Playstation
    Ergheiz - Playstation
    Kingdom Hearts - Playstation 2
    Kingdom Hearts 2 - Playstation 2

• Final Fantasy VII Spin-offs
    Final Fantsy VII: Advent Children - DVD-video, UMD-video
    Final Fantasy VII: Before Crisis - Mobiele Telefoon (Japan)
    Final Fantasy VII: Crisis Core - PSP
    Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus - Playstation 2
    Final Fantasy VII Snowboarding - Mobiele Telefoon (Japan)

En dan hebben we natuurlijk ook nog de film Final Fantasy: The Spirits Within.

Links
  • Square-Enix

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34

[ Bericht 1% gewijzigd door P-Style op 29-12-2005 12:38:34 ]
  • pi_33496095
    Wat is dit PSP final fantasy VII: Crisis Core voor iets? Dit is de eerste keer dat ik de naam zie. Is daar al meer informatie over, wat voor verhaal? wat voor spinoff?

Dirge of Cerberus wel uiteraard, dat moet geweldig worden! Kijk er naar uit, net als de andere Square Enix spellen..... zucht....
    pi_33496105
    Ik kan het niet laten om een ongegeneerde tvp hier in te smijten. Stuur Shiva maar op mij af als je het er niet mee eens bent...
    Don't hurry, be crappy!
    pi_33496590
    Je bent de spin-off FFVII Snowboarding vergeten voor de GSM's in Japan

Verder nette op
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33498903
    'Ifrid' en 'platvorm' zijn volgens mij niet goed gespeld.

Verder beschouw ik Final Fantasy Legend I - III en Final Fantasy Adventure niet als spin-offs; het zijn titels die niks met Final Fantasy te maken hebben, maar deze naam gekregen hebben ter bevordering van de verkoop in de US.
    pi_33499636
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Je bent de spin-off FFVII Snowboarding vergeten voor de GSM's in Japan
    O ja!
    pi_33500158
    Fraaie OP
    pi_33500178
    Kunnen we er geen algemeen Square-Enix topic van maken?
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_33500209
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Dat is het PS2 topics toch al
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33500219
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Uhm... ja... Maar dat waren de Final Fantasy topics toch eigenlijk al zo'n beetje?
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Dat ook.
    pi_33500292
    Wat mij betreft noemen we het ook gewoon het Square-Enix topic, of zelfs het Japanse RPG topic.
    pi_33501024
    Horen Chocobo Racing en Chocobo's Mysterious Dungeon 1 & 2 ook niet bij de spin-offs?
    pi_33501851
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Alleen als ze als NTSC zijn verschenen.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_33502748
    Vette OP
    En volgens mij heeft niemand hier moeite met het bespreken van andere Square-Enix titels, maar het Final Fantasy topic is gewoon zo tof.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33502949
    Dit topic is eigenlijk gewoon die "nog incrowderige" versie van het PS2 topic
      donderdag 29 december 2005 @ 13:50:58 #16
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_33503645
    Ik ben nog op zoek naar een aantal FF-spellen namelijk 7 en 9.
    Nergens meer te koop. Wat is de makkelijkste manier om er aan te komen?

Ben trouwens behoorlijk op weg met FFX, heb nu de Celestial Weapons van Tidus, Auron en Lulu, deze gingen best snel. Alleen die van Wakka lijkt maar geen eind aan te komen. Heb wel al de Attack Reels en de Status Reels. Moet dus nog de Auroch Reels en dan pas (eindelijk) de Jupiter Sigil...
    Die van Kimhari heb ik ook een aantal keer geprobeerd, maar dat is dus pas echt frustrerend.
    pi_33503727
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
    Nergens meer te koop. Wat is de makkelijkste manier om er aan te komen?
    De beste 2 . Ik denk dat het moeilijk gaat worden. Je zou eBay of marktplaats.nl kunnen proberen.
    pi_33503766
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
    Die moet ik eigenlijk ook nog hebben. Heb ze wel uitvoerig gespeeld, maar ik heb ze zelf niet. Ze zijn van m'n zus en we wonen al een tijdje niet meer in hetzelfde huis zeg maar... En ik moet ze gewoon hebben!
    pi_33504233
    Final Fantasy VII

IX hebben ze niet bij nedgame, ff zoeken.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_33504321
    Mooi! Nette prijs ook.
    pi_33504490
    Ik kan IX ff niet vinden, maar als het goed is kan je die nog wel ergens in een winkel tegenkomen. Nergens een gameshop in de buurt?
      donderdag 29 december 2005 @ 16:23:27 #22
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_33508934
    Mijn games haal ik meestal bij de FRS of Mediamarkt of E-Plaza.
    Weet niet of dat echte gameshops zijn. Want ze hebben alleen de nieuwere en populairdere spellen.
    pi_33509504
    Ja ik moet ffVII ook hebben! edit: anders lees ik even de rest van het topic.

Maar de besten? FF7 is wel een van de besten ja, maar FF9 was voor mij gevoel gewoon leuk, minder speciaal dan bv FF7 of FF6. Wat er leuk aan is, is dat het veel dingen uit oude final fantasies haalt. Maar niet 'een van de twee besten' voor mij persoonlijk.
    pi_33510050
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 16:41 schreef xienix84 het volgende:
    Ja ik moet ffVII ook hebben! edit: anders lees ik even de rest van het topic.

Maar de besten? FF7 is wel een van de besten ja, maar FF9 was voor mij gevoel gewoon leuk, minder speciaal dan bv FF7 of FF6. Wat er leuk aan is, is dat het veel dingen uit oude final fantasies haalt. Maar niet 'een van de twee besten' voor mij persoonlijk.
    Kwa sfeer en setting vind ik Final Fantasy IX zeker wel een van de besten. Het verhaal is niet zo diepgaand als dat van VII en de characters worden misschien niet zo goed uitgediept als in VI, maar overall heb ik aan IX denk ik toch wel het meeste plezier beleefd.
    pi_33510110
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 16:23 schreef Ixnay het volgende:
    Mijn games haal ik meestal bij de FRS of Mediamarkt of E-Plaza.
    Weet niet of dat echte gameshops zijn. Want ze hebben alleen de nieuwere en populairdere spellen.
    Ik doelde meer op gameshops als Replay, Dimension Plus en Nedgame, daar hebben ze meestal wel een redelijk uitgebreid assortiment.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')