ik in een gevecht op L1 drukken ... hee wat is dat nou ??
kool je kan ventjes wisselen tijdens een gevecht
quote:Eh, ja?
Op donderdag 23 januari 2003 19:07 schreef D-Devil het volgende:
ker ?
quote:* foto heeft
Op donderdag 23 januari 2003 19:11 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Eh, ja?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Das offtopic,
Op donderdag 23 januari 2003 19:15 schreef D-Devil het volgende:[..]
* foto heeft
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Nee, dat doe ik niet
Op donderdag 23 januari 2003 19:16 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Das offtopic,
zet maar even in dat limburger topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
/einde offtopic.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ker, doe eens gewoon Ker Plunk zijn!
Zo mensen meer FFXII nieuws?
quote:Ja... het schijnt dat je onder andere namen post ...
Op donderdag 23 januari 2003 19:35 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Zo mensen meer FFXII nieuws?
Anyway, wel over FF:TA Die GBA die erbij geleverd (JAPAN
quote:Lees Je Het Boekje Niet Ofzo??
Op donderdag 23 januari 2003 16:25 schreef sickah het volgende:
ik snapte er in het begin ook niet veel van, sphere grid ??? aeon's enzo, maar nu zit ik bij de Macalanie tempel (die machina tempel) heb alles door, ga denk maar eens opnieuw beginnenik in een gevecht op L1 drukken ... hee wat is dat nou ??
kool je kan ventjes wisselen tijdens een gevechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dan zit je al bij die chocobo eaterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ej
Op donderdag 23 januari 2003 16:25 schreef sickah het volgende:
en dan zit je al bij die chocobo eater
quote:kan dat dan ? lol
Op donderdag 23 januari 2003 20:26 schreef Mastermaus het volgende:
dan wist je zeker ook nog niet dat je van wapens ka verwisselen, ffx is echt het simpelste van het simpelste!!
khad nog meer moeite met FF7 en 9 om te snappen hoe je nou je magic leert / upgrade
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 09:57 schreef sickah het volgende:[..]
kan dat dan ? lol
nee dat wist ik al wel
quote:Joh !
Op donderdag 23 januari 2003 16:25 schreef sickah het volgende:ik in een gevecht op L1 drukken ... hee wat is dat nou ??
kool je kan ventjes wisselen tijdens een gevecht
quote:Heb je die nog niet gespeeld dan
Op vrijdag 24 januari 2003 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag ga ik starten met Final Fantasy VII !
Das logisch toch?
quote:*PETS*
Op vrijdag 24 januari 2003 10:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb je die nog niet gespeeld dan
ik accepteer de cookies.
Zie antwoord Notorious
quote:Ah, ik heb hem zelf al 3 x uitgespeeld.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:50 schreef Chocobo het volgende:
*PETS*Zie antwoord Notorious
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ah, ik heb hem zelf al 3 x uitgespeeld.
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop