Wij Europese Gamers wachten op deeltje X-2 en Chrystal Chronicles die beiden begin 2004 releasen:
X-2:
CC:
Afgelopen maand is er meer bekend geworden over FFXII:
Info op de Site
Ondertussen zijn we uiteraard bezig met FF:TA (sommige importeerders zijn al klaar):
[GBA] Final Fantasy Tactics Advance
Final Fantasy
quote:Blind, zonder nadenken.
Op maandag 1 december 2003 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ga je CC nog halen Roy?
Het zal even wennen zijn (niet Turnbased bijv) maar de sfeer in de Game vind ik geweldig De graphics zijn mooi, FF9 achtig.
Het laden gaat ook snel en Stiltzkin komt terug. Het spel gaat weer zwaar op Moogles steunen heb ik zo het idee, wat voor mij alleen maar goed is
Het vechten is wel goed uitgewerkt denk ik zo, na een minuutje of 10 spelen. Beetje hack en slasherig, maar dat zal wel beter worden naarmate je het beter onder de knie krijgt denk ik. Magie nog niet gezien. Menu's zijn erg uitgebreid, zoals gewoonlijk
Dat zijn net de spellen namelijk die ik WEL bereid ben te kopen, maar mijn tv is bagger, dus om daarvoor speciaal een PS2 aan te schaffen ...
Ach, misschien komt FF-online ook nog wel in europa.
In amerika zitten ze geloof ik nu in Betaversie ?.
Het wordt pas echt leuk als ze die servers aan elkaar gaan knopen.
quote:Nee, deze versies blijven exclusief voor de consoles.
Op maandag 1 december 2003 15:48 schreef nibble het volgende:
Gaat deze dan eindelijk weer op de PC uitkomen ????
Vorige delen (behalve 8) zijn echt rampzalig dat ze niet voor pc uitkomen.Dat zijn net de spellen namelijk die ik WEL bereid ben te kopen, maar mijn tv is bagger, dus om daarvoor speciaal een PS2 aan te schaffen ...
Ach, misschien komt FF-online ook nog wel in europa.
In amerika zitten ze geloof ik nu in Betaversie ?.
Het wordt pas echt leuk als ze die servers aan elkaar gaan knopen.
FFXI: Die is hier in de goede gameshops al te koop (usa import). Werkt gewoon perfect hier in Nederland.
quote:Je vergeet iets
Op maandag 1 december 2003 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het 25e Topic van de beste Gamereeks allertijd: Final FantasyWij Europese Gamers wachten op deeltje X-2 en Chrystal Chronicles die beiden begin 2004 releasen:
X-2:
CC:
Afgelopen maand is er meer bekend geworden over FFXII:
Info op de Site
Ondertussen zijn we uiteraard bezig met FF:TA (sommige importeerders zijn al klaar):
[GBA] Final Fantasy Tactics Advance
Final Fantasy
quote:Mjah, dat kan. Het lijkt me hoe dan ook een cool spel.
Op maandag 1 december 2003 20:04 schreef nikanoru het volgende:
Ik zie CC meer als een nieuwe Secret of Mana.
quote:Mjah, zou kunnen, maar daar zit ik niet op te wachten
Op maandag 1 december 2003 20:02 schreef Manfredje het volgende:[..]
Je vergeet iets
quote:Nee,... lijkt me ook niks nee
Op maandag 1 december 2003 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:Mjah, zou kunnen, maar daar zit ik niet op te wachten
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:25 schreef CecilBDemented het volgende:
deeltje 12 wordt volgens mij echt uber geil als ik die beelden zie
quote:ROFL
Op woensdag 3 december 2003 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar een keer lachen dan
ben overigens nu met X bezig, en IX moet ik nog aan beginnen en VIII is nog niet uitgespeeld
quote:Is dat je zusje?
Anyhow... ik ben weer met FFX bezig (ben er nu 270 uur mee bezig!) en heb wel zin in FFX-2 gekregen!
quote:
quote:Geef toe Gijs...je zou haar neuken!
Square-Enix have confirmed that an exclusive trailer of Final Fantasy VII: Advent Children will be included in the Japanese release of Final Fantasy X2 International, scheduled for release on February 19th 2004.
Whilst we wait patiently for the European release of Final Fantasy X2, its unknown at present whether this exclusive offer will follow through.
Alongside the exclusive trailer the game will also contain a limited edition Yuna key-ring, making this the ideal package for import fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |