<--- *Tonberry King heeft* .
Net Galbadia Garden binnengevallen, maar nu genoeg voor vandaag.
[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 24-08-2003 21:24]
quote:Galbadia
Op zondag 24 augustus 2003 17:03 schreef Zooi het volgende:
Copy/paste actie:<--- *Tonberry King heeft* .
Net Galvadia Garden binnengevallen, maar nu genoeg voor vandaag.
Vanwaar die <----- ?
quote:uhm kleine pets
Op zondag 24 augustus 2003 18:39 schreef chibibo het volgende:
Heb vandaag m'n PSX opgehaald uit het ouderlijk huis en ben voor de grap weer eens aan FF7 begonnen.
zoiets speel je niet voor de grap, dat doe je serieus
quote:Voor de grap ?
Op zondag 24 augustus 2003 18:39 schreef chibibo het volgende:
Heb vandaag m'n PSX opgehaald uit het ouderlijk huis en ben voor de grap weer eens aan FF7 begonnen.
quote:Mooie site met veel info.
Op zondag 24 augustus 2003 20:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://square-haven.com/home/
Net disc twee voor drie hier verwisseld na een prachtige battle met Edea. Het wordt steeds mooier en mooier....
[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 24-08-2003 21:25]
quote:Erg cool zeg
Op zondag 24 augustus 2003 20:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://square-haven.com/home/
quote:bron: Square Haven News
Dengeki slams Crystal Chronicles in first Japanese review
reported by Rahul for Gamingredients
Mr. Joshua Yadron may have been right in his predictions that Final Fantasy Crystal Chronicles isn't as great as it seems, because Dengeki certainly agrees with him, scoring it a 6 out of 10 average from three reviewers.Dengeki decided that sure, the graphics and art-nouveau style are pretty sweet, but as far as they know the connectivity experiment is a failure. Apparently, throwing down $400 just to play with 3 of your mates isn't worthwhile at all, as it doesn't enhance the scenario or way the story unfolds at all - you just get to play with more players. A bit of a waste, then.
What's more, the story never really pans out either, says Dengeki. No fantastic surprises or plot twists will be greeting you with a punch in the face, since Square Enix obviously decided that the gameplay was more important - to the point that they spent so much time devising a system that works with multiple players that they forgot to design the rest of the game, like character development and interesting puzzles.
The battle system leaves much to be desired too, with no real rewards awaiting you (as is the case with pretty much anything supposedly traditionally rewarding, apparently). All in all, it seems Dengeki really wasn't very impressed with the game at all. Collecting drops throughout the game - something particularly reminiscent of the latter half of Wind Waker - comes off as uninspired and dull, too.
So what's the point of even playing? Well, they didn't mention the music. Maybe that's worth buying Crystal Chronicles for.
Nee toch?
quote:Hoef ik toch geen GameCube te kopen
Op zondag 24 augustus 2003 22:31 schreef chibibo het volgende:
Dit lees ik net op die site van Ker:
[..]bron: Square Haven News
quote:Heb vandaag zitten denken om hem te verkopen...alleen RE4 en MP kunnen me nog weerhouden.
Op zondag 24 augustus 2003 22:40 schreef Manfredje het volgende:[..]
Hoef ik toch geen GameCube te kopen
quote:Tering, dat liegt er niet om. Geen fatsoenlijk verhaal, character ontwikkeling, etc. Ik wacht nog even wat andere reviews af die ongetwijfeld nog zullen komen, maar als het is zoals hierboven beschreven dan gooi ik mijn Cube de deur uit. Ik zou werkelijk niet weten wat ik er anders mee zou moeten.
Op zondag 24 augustus 2003 22:31 schreef chibibo het volgende:
Dit lees ik net op die site van Ker:
[..]bron: Square Haven News
En nee, drummen met Donkey Kong lijkt me niet cool, nee. .
quote:?
Op zondag 24 augustus 2003 23:31 schreef chibibo het volgende:
Over RE4 kan ik niks zeggen, maar MP is een meesterwerkje!
naar topictitel wijst
quote:Ik ga eerder uit van Famitsu als van hun Gijs
Op zondag 24 augustus 2003 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:Nee toch?
quote:*eens is*
Op zondag 24 augustus 2003 23:40 schreef Zooi het volgende:[..]
Tering, dat liegt er niet om. Geen fatsoenlijk verhaal, character ontwikkeling, etc. Ik wacht nog even wat andere reviews af die ongetwijfeld nog zullen komen, maar als het is zoals hierboven beschreven dan gooi ik mijn Cube de deur uit. Ik zou werkelijk niet weten wat ik er anders mee zou moeten.
En nee, drummen met Donkey Kong lijkt me niet cool, nee.
.
quote:Ik gamede met hun allemaal
Op maandag 25 augustus 2003 16:54 schreef LuQas het volgende:
Dit klinkt misschien een beetje suf, maar ik zit met een groot dilemma. Ik weet niet wie ik in mijn 'main party' wil nu ik FFVII voor de derde keer speel. Zal ik Cloud, Red en Yuffie doen of Cloud, Cait Sith en Yuffie? Yuffie wil ik dus sowieso, omdat ik daar het spel nog nooit mee uitgespeeld heb en Red vind ik superleuk, maar daar heb ik hem al eens mee uitgespeeld, nou ja, ik weet het echt niet. Word er bijna depressief van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |