Ik heb FF7 gekocht toen ie uitkwam (pc) en had em ook nog gekopieerd (geen idee hoe ik daar aan kom want ik had de orginele versie al) en nu...nu ben ik ze allebei kwijt!!! Box en cdbox heb ik nog, maar de cd's zijn gewoon pleite...
En nu jij dit plaatjes hier post...en ik verlang om de beste RPG allertijden (die zelfs een traantje bij me te voorschijn heeft weten te halen) weer te spelen...EN HET KAN NIET!!!
Wat heb ik voor verschrikkelijks gedaan om zo'n lot te ondergaan
Def
quote:Vriend van me had hetzelfde. Heeft toen een PSone gekocht (kosten niks meer) en FFVII platinum. Toen was hij voor 70 euro klaar geloof ik. Das toch niks.
Op maandag 24 februari 2003 01:14 schreef IndoGuyver het volgende:
Nee Chocobo...dit is niet echt cool...ik mag je niet meer zo...Ik heb FF7 gekocht toen ie uitkwam (pc) en had em ook nog gekopieerd (geen idee hoe ik daar aan kom want ik had de orginele versie al) en nu...nu ben ik ze allebei kwijt!!! Box en cdbox heb ik nog, maar de cd's zijn gewoon pleite...
En nu jij dit plaatjes hier post...en ik verlang om de beste RPG allertijden (die zelfs een traantje bij me te voorschijn heeft weten te halen) weer te spelen...EN HET KAN NIET!!!
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik voor verschrikkelijks gedaan om zo'n lot te ondergaan
Def
Of je besteld ergens een pc versie toch? Tis idd het beste spel aller tijden. Wat een game.
Final Fantasy VII update:
Net het hele Yuffie mysterie en quest gedaan. Waanzinnig. Nu met de keystone op weg naar de city of the ancient. Ik heb net een date met Tifa gehad, omdat ik die al zo vaak met Aeris heb gehad heb ik tifa wat meer aandacht gegeven.
Vriend van me heeft een date met Barret gehad. Dat kan echt !!
Zou bijna vrij nemen vandaag en 'm voor de 5e keer gaan spelen
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:41 schreef Jeff21 het volgende:
Geweldige picsZou bijna vrij nemen vandaag en 'm voor de 5e keer gaan spelen
quote:Dat zeg je nu ja, tot je dalijk ineens om je heen kijkt, 't buiten donker is, en op je wekker in grote rode vage LCD cijfers "03:43" te lezen is.
Op maandag 24 februari 2003 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop deze week FFVII binnen te krijgen (vorige week in Engeland gekocht). Ik ga hem niet intensief spelen, maar af en toe een uurtje.
PS: Ik heb ooit een complete voorjaarsvakantie FF VII gespeeld. Letterlijk je nest uit en spelen totdat je in slaap valt. Aan het einde van de week was m;n tv kapot, en ik pas net op de laatste cd ( en een beetje )
quote:De eerste keer heeft het mij een complete zomervakantie gekost.
Op maandag 24 februari 2003 11:01 schreef Jeff21 het volgende:
PS: Ik heb ooit een complete voorjaarsvakantie FF VII gespeeld. Letterlijk je nest uit en spelen totdat je in slaap valt. Aan het einde van de week was m;n tv kapot, en ik pas net op de laatste cd ( en een beetje)
quote:Ik ken je niet maar ..............
Op maandag 24 februari 2003 11:01 schreef Jeff21 het volgende:[..]
Dat zeg je nu ja, tot je dalijk ineens om je heen kijkt, 't buiten donker is, en op je wekker in grote rode vage LCD cijfers "03:43" te lezen is.
PS: Ik heb ooit een complete voorjaarsvakantie FF VII gespeeld. Letterlijk je nest uit en spelen totdat je in slaap valt. Aan het einde van de week was m;n tv kapot, en ik pas net op de laatste cd ( en een beetje
)
Heeft iemand van jullie deze?:
The 4th disc is called Perfect Guide. It is basically a digital encyclopedia for FF7. It contains:
-Entire world map and all the rendered screens
-Stats and pictures of every item, weapon, protector, accessory, and materia in the game
-Full bestiary of every enemy in the game, complete with stats and weaknesses.
-FMV clips of all the character's limit breaks and monster summons
-Special 3D model viewer that lets you view the polygon models for the vehicles in the game (Highwind, Daytona, Sub, etc.)
-Special CG Gallery for the main characters
-Behind-the-scenes look at the making of FF7 with concept sketches, early gameplay, background designs, imageboards, and a special video
Zit er aan te denken om speciaal een psone te kopen voor me FF games aangezien de Ps2 soms de games wat minder afspeelt als de psone (je ziet bijv. bij Ramuh 'vlakken' naast de electriciteit).
Ik bouw hem denk ook om voor Xenogears en FFVII int. aangezien ze NTSC zijn....
quote:Xenogears !
Op maandag 24 februari 2003 12:22 schreef Ker_Plunk het volgende:Ik bouw hem denk ook om voor Xenogears en FFVII int. aangezien ze NTSC zijn....
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Lijkt meer een FFVII topic ditHeeft iemand van jullie deze?:
The 4th disc is called Perfect Guide. It is basically a digital encyclopedia for FF7. It contains:
-Entire world map and all the rendered screens
...
-Deleted scenes (a.k.a. Revival of Aerith)om de rel maar weer te starten
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heeft iemand van jullie deze?:
quote:Volgens Dimension Plus wel, hij staat daar in de release lijst!
Op maandag 24 februari 2003 18:14 schreef Mastermaus het volgende:
komt ff11 eigenlijk ook in nederland uit??
*nog steeds aan het sparen voor een PS2 is
FF VII Update
Heb nu Red XIII erbij! Ben net ontsnapt uit de slaapverrekken in het Shinra gebouw. En we gaan nu naar boven om te vechten!
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 24-02-2003 18:56]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |