O ja!quote:Op donderdag 29 december 2005 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent de spin-off FFVII Snowboarding vergeten voor de GSM's in Japan
Dat is het PS2 topics toch alquote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen we er geen algemeen Square-Enix topic van maken?
Uhm... ja... Maar dat waren de Final Fantasy topics toch eigenlijk al zo'n beetje?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen we er geen algemeen Square-Enix topic van maken?
Dat ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is het PS2 topics toch al
Alleen als ze als NTSC zijn verschenen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is het PS2 topics toch al
De beste 2quote:Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een aantal FF-spellen namelijk 7 en 9.
Nergens meer te koop. Wat is de makkelijkste manier om er aan te komen?
Die moet ik eigenlijk ook nog hebben. Heb ze wel uitvoerig gespeeld, maar ik heb ze zelf niet. Ze zijn van m'n zus en we wonen al een tijdje niet meer in hetzelfde huis zeg maar...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een aantal FF-spellen namelijk 7 en 9.
Kwa sfeer en setting vind ik Final Fantasy IX zeker wel een van de besten. Het verhaal is niet zo diepgaand als dat van VII en de characters worden misschien niet zo goed uitgediept als in VI, maar overall heb ik aan IX denk ik toch wel het meeste plezier beleefd.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:41 schreef xienix84 het volgende:
Ja ik moet ffVII ook hebben! edit: anders lees ik even de rest van het topic.
Maar de besten? FF7 is wel een van de besten ja, maar FF9 was voor mij gevoel gewoon leuk, minder speciaal dan bv FF7 of FF6. Wat er leuk aan is, is dat het veel dingen uit oude final fantasies haalt. Maar niet 'een van de twee besten' voor mij persoonlijk.
Ik doelde meer op gameshops als Replay, Dimension Plus en Nedgame, daar hebben ze meestal wel een redelijk uitgebreid assortiment.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:23 schreef Ixnay het volgende:
Mijn games haal ik meestal bij de FRS of Mediamarkt of E-Plaza.
Weet niet of dat echte gameshops zijn. Want ze hebben alleen de nieuwere en populairdere spellen.
De beste 2? echt nietquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De beste 2. Ik denk dat het moeilijk gaat worden. Je zou eBay of marktplaats.nl kunnen proberen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
8 was behoorlijk suf vond ik. De hele tijd magic absorben en vervolgens niet durven gebruiken omdat het je stats aanpast.
Het is wel je avatarquote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Inderdaad.
8 vind ik wel de sufste FF, maar hij was nog steeds leuk.
Die Gunblade was ook stoer.quote:
Met àl die FF-characters die erin voorkomen, vind ik van wel ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:56 schreef JimmyJames het volgende:
Gelden KH 1&2 als FF spin-offs??!!
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
De hele tijd magic absorben en vervolgens niet durven gebruiken omdat het je stats aanpast.
Tja, zo zou je het kunnen bekijken, maar is het dan ook een spin off van alle disney films?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Met àl die FF-characters die erin voorkomen, vind ik van wel ja.
Ja, tuurlijk!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef peristilius het volgende:
...maar is het dan ook een spin off van alle disney films?
Weet je van hoeveel dingen het dan een spin-off is.quote:
Das pas sufquote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef H.Flick het volgende:
De hele tijd magic absorben en vervolgens niet durven gebruiken omdat het je stats aanpast.
Realistisch?!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Renzokuken het volgende:
...en de realistische stijl vond ik wel leuk (voor een keer)
Dat de characters de juiste proporties hadden qua ledematen, denk ikquote:Op donderdag 29 december 2005 20:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Realistisch?!En wat vond jij dan zo realistisch aan FFVIII?
Er zitten HEEEEEL wat ogen en haken aan die ports naar Sony console(s). FF6 laadt om de haverklap, en titels zoals Chrono Trigger (in de compilatie FF chronicles) zijn gewoon onspeelbaar. Je bent toch niet principieel tegen het aanschaffen van een DS of zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:38 schreef P-Style het volgende:
FFIII op de DS ziet er leuk uit. Beetje FFIX stijl allemaal. Is ook de enige die niet op een Sony console te spelen valt. Wie weet... misschien porten ze'm nog wel eens.
Nooit iets van gemerkt.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef JimmyJames het volgende:
FF6 laadt om de haverklap
Ik ga geen DS aanschaffen voor 1 game!quote:Je bent toch niet principieel tegen het aanschaffen van een DS of zo?![]()
Commando's worden niet meteen uitgevoerd tijdens gevechten, niet heel opvallend wel storend als je de SNES versie (emuquote:
Ik anders wel als ie echt goed is en gezien de DS gestaag in prijs daalt.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ga geen DS aanschaffen voor 1 game!
Niet veel die mij kunnen bekoren. En ja ik heb er een gehadquote:Op donderdag 29 december 2005 22:02 schreef H.Flick het volgende:
Stiekem heeft de DS nog wel een aantal topgames, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |