Hoax, remake, sequel of CGI-film?
Cloud...je heerst
Fei
quote:PS2 titels staan op DVD
Op donderdag 25 september 2003 13:48 schreef Vincent_Valentine het volgende:
er staat toch vrij duidelijk DVD op de pagina...
quote:Dus kunnen we vast confirmen dat Kingdom Hearts 2, unlike zijn voorganger niet op ps2 DVD komt.. want daar staat immers geen dvd bij
Op donderdag 25 september 2003 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
PS2 titels staan op DVD
't Kan ook een gewone dvd zijn natuurlijk, maar daar gaan we maar niet van uit
Famitsu heeft de primeur (hoe kan het ook anders) als het gaat om de langverwachte nieuwe Final Fantasy VII game, die eindeloze speculaties opriep en ons allemaal vol spanning hield. Verwacht werd dat we tenminste tot vrijdagnacht zouden moeten wachten, wanneer de TGS echt op gang zou kunnen komen. Wait no more!
Er is nog bar weinig bekend over Final Fantasy VII: Advent Children. Het zal zich na FFVII afspelen, om precies te zijn twee jaar later. De mensheid heeft Holy en Meteor dus toch overleeft (in eerste instantie..). Er komt een nieuw kwaad over de wereld, en de vraag is of Cloud het gaat bevechten. Final Fantasy VII : AR moet in 2004 uitkomen. Meer info volgt.
Ed: Het lijkt er op dat het nier om een game gaat, maar om een nieuwe CG Film.. . Precieze details zijn nog even afwachten, we houden je op de hoogte.
bron: www.dgs-online.com
quote:idd, ik hoor huiswerk te maken, niet elke 3 tellen de forum te refreshen
Op donderdag 25 september 2003 14:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kijk wat Square met ons doet....honden
Weeeeeeeeeeeeeee, ik wil een spel!!!!
quote:Desastreus
Op donderdag 25 september 2003 14:01 schreef NeoDweezil het volgende:
Final Fantasy VII: Advent Children onthuld
RPG - Leviathan - 25/9/2003 - 9:51:00 AMFamitsu heeft de primeur (hoe kan het ook anders) als het gaat om de langverwachte nieuwe Final Fantasy VII game, die eindeloze speculaties opriep en ons allemaal vol spanning hield. Verwacht werd dat we tenminste tot vrijdagnacht zouden moeten wachten, wanneer de TGS echt op gang zou kunnen komen. Wait no more!
Er is nog bar weinig bekend over Final Fantasy VII: Advent Children. Het zal zich na FFVII afspelen, om precies te zijn twee jaar later. De mensheid heeft Holy en Meteor dus toch overleeft (in eerste instantie..). Er komt een nieuw kwaad over de wereld, en de vraag is of Cloud het gaat bevechten. Final Fantasy VII : AR moet in 2004 uitkomen. Meer info volgt.
Ed: Het lijkt er op dat het nier om een game gaat, maar om een nieuwe CG Film.. . Precieze details zijn nog even afwachten, we houden je op de hoogte.
bron: www.dgs-online.com
quote:Ik zou het wel een goede grap vinden.
Op donderdag 25 september 2003 13:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
GameCube???Why?
quote:Dat zou juist een goede reden zijn om het voor de GC uit te brengen, ware het niet dat Square-Enix natuurlijk zo veel mogelijk winst moet maken.
Nee, Ps2 heeft grotere markt... (ik heb zelf een GC hoor)
quote:Nee.
Ben ik trouwens de enigste die tegen een sequel is??
Ik krijg hier kippenvel van hoor
Ik haat Square-Enix want we moeten hier denk ik heel lang op wachten
is er ook een scan van de andere kant van die pagina op dat screenshot?
[Dit bericht is gewijzigd door Biobakker op 25-09-2003 17:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Jebus op 25-09-2003 18:45]
quote:*kotst mee*
Op donderdag 25 september 2003 18:48 schreef Zooi het volgende:
Ik hoef geen film, ik wil geen film, ik kots op een film.
Bijna het einde.
Wat een game. Terra is zoooooo mooi
quote:
One theory is that this CG movie is designed to revive interest in the game before Square Enix launches into a full-scale game based on the classic title - with a PlayStation Portable Final Fantasy VII title being a strong possibility.Eurogamer.net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |