Red XIII dus. Een van de coolste characters uit VII.
quote:
Job: Beast
Weapon: Headdress
Height: 3'9"
Birthdate: unknown
Blood Type: unknown
Just as his name implies, he is an animal with fire red fur. But under his fierce exterior is an intelligence surpassing that of any human's. his sharp claws and fangs make him good at close range fighting, but other then that, not much is known about him. It's not even certain that "Red XIII" is his real name. A real enigma.
Link naar het vorige topic met bijbehorende Openings Post (Beetje nutteloos om die te kopieren heh
) Het grote Final Fantasy topic, Deel XII
quote:Dat wordt dus de freeloader aanschaffen.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:16 schreef Chocobo het volgende:
FFCC komt in November in de States uit dus ik denk dat wij in de lente van 2004 mogen gaan genieten.
quote:Nou ik heb nog steeds mijn twijvels bij CC dus,......... ik moet het even aankijken
Op vrijdag 20 juni 2003 17:53 schreef Zooi het volgende:
Ff quote uit vorige deel:
[..]Dat wordt dus de freeloader aanschaffen.
quote:Ik ook, maar denk dat ik hem toch wil hebben, tenzij de reviews weer zo ontzettend tegenvallen ala Wario World, etc. Even aankijken lijkt me inderdaad de beste optie. En aangezien Roy hem toch wel als eerste zal hebben kan die mooi hier neer poefen of het wat is.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nou ik heb nog steeds mijn twijvels bij CC dus,......... ik moet het even aankijken
quote:ZWAAR OFFTOPIC: Kut he van WW
Op vrijdag 20 juni 2003 18:34 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik ook, maar denk dat ik hem toch wil hebben, tenzij de reviews weer zo ontzettend tegenvallen ala Wario World, etc. Even aankijken lijkt me inderdaad de beste optie. En aangezien Roy hem toch wel als eerste zal hebben kan die mooi hier neer poefen of het wat is.
quote:Kan me niet voorstellen dat je dat doet
Op vrijdag 20 juni 2003 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop CC hoe dan ook. Al krijgt ie een 1.0 van IGN
quote:Gijs, ik meen het
Op vrijdag 20 juni 2003 19:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kan me niet voorstellen dat je dat doet
quote:Ok
Op vrijdag 20 juni 2003 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gijs, ik meen het
quote:FFXII koop ik bv nou blind,.... maar bij cc
Op zaterdag 21 juni 2003 00:21 schreef Zooi het volgende:
Om heel eerlijk te zijn weet ik het nog niet zo net hoor. Iets zegt me dat CC toch elementair anders zal zijn en de vraag is of het dan nog wel leuk is? Voorlopig heb ik geen negatieve, noch positieve houding t.o.v. CC. Eerst de reacties afwachten, vallen deze mee, dan komt hij er zeker.
quote:Zeggen de smilies
Op zaterdag 21 juni 2003 09:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
FFXII koop ik bv nou blind,.... maar bij cc
Hoe bevalt VII je verder ?
Gisteren een date gehad met aeris. .
quote:hehe, goed gedaan
Op zaterdag 21 juni 2003 11:06 schreef Zooi het volgende:[..]
Zeggen de smilies
.
.
. en
. genoeg?
.
Ik ben verslaafd, dit is een van mijn beste game ervaringen ooit.Gisteren een date gehad met aeris.
.
Ben maar weer eens begonnen, wat blijkt? Is mijn derde cd beschadigt en kan hem niet uitspelen
Denk dat ik FFVII maar eens ga huren bij de videotheek
quote:OMG
Op zaterdag 21 juni 2003 11:06 schreef Zooi het volgende:[..]
Zeggen de smilies
.
.
. en
. genoeg?
.
Ik ben verslaafd, dit is een van mijn beste game ervaringen ooit.Gisteren een date gehad met aeris.
.
quote:Nog cooler? Is dat dan nog mogelijk.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
OMG
Ben zoooooooooo jaloers,... en de coolste shit moet nog allemaal komen vriend
![]()
quote:Ik had ergens gelezen dat Square nog 2 playstation titels zou releasen, ze hebben alleen nog niet gezegd welke.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:13 schreef Rano het volgende:
Weet iemand of FF3 nog op de PSone/2 wordt uitgebracht? Dan is mijn collectie compleet
quote:2 titels naast degene die al aangekondigd zijn hoop ik... En die 2, zijn dat 2 final fantasy's of kunnen dat ook andere squaresofts zijn?
Op zaterdag 21 juni 2003 14:38 schreef Bommie het volgende:[..]
Ik had ergens gelezen dat Square nog 2 playstation titels zou releasen, ze hebben alleen nog niet gezegd welke.
Grote kans dat FF3 daarbij zit.
quote:En nog wel even denk ik,....disc 2 is de coolste disc
Op zaterdag 21 juni 2003 13:12 schreef Zooi het volgende:[..]
Nog cooler? Is dat dan nog mogelijk.
.
Snap overigens nog steeds niet dat ik nog geen cd heb moeten wisselen. Zit nog steeds op disc 1.
quote:Ik bedoelde dat ze 2 ps1 titels hadden aangekondigd, dat hoeven niet perse FF's te zijn kunnen ook andere games zijn.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:39 schreef Rano het volgende:[..]
2 titels naast degene die al aangekondigd zijn hoop ik... En die 2, zijn dat 2 final fantasy's of kunnen dat ook andere squaresofts zijn?
[edit]Ik had het ergens gelezen op ffonline.com, ik kan het alleen niet terugvinden [/edit]
Maar welke game zou daar dan bij komen? Of zou het alleen FF 3 zijn?
* Notorious_Roy hoopt op CT remake
quote:Abso-f*cking-lutely! Bij wijze van goedmakertje voor het niet uitbrengen van FF Chronicles hier in Europa. Als Squaresoft dat doet is het ze allemaal weer vergeven
Op zaterdag 21 juni 2003 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht nog wel dat FF 3 een remake voor de PSX zal krijge. Zou vreemd zijn als ze het niet doenMaar welke game zou daar dan bij komen? Of zou het alleen FF 3 zijn?
* Notorious_Roy hoopt op CT remake
quote:Brengen ze CC hier niet uit ?
Op zaterdag 21 juni 2003 19:14 schreef Drama het volgende:[..]
Abso-f*cking-lutely! Bij wijze van goedmakertje voor het niet uitbrengen van FF Chronicles hier in Europa. Als Squaresoft dat doet is het ze allemaal weer vergeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |