En wederom is het tijd voor een Final Fantasy topic! Voorlopig is het nog stil op het Final Fantasy front, maar op korte termijn staan er enkele nieuwe games op stapel. Deze staan hieronder beschreven:
Final Fantasy X2 (PS2).
Het vervolg op Final Fantasy X.
In FFX-2 speel je met hoofdpersoon Yuna die op zoek gaat naar haar verloren liefde Tidus. Twee jaar na het einde van FFX krijgt Yuna info door dat Tidus er nog (of weer) is en ergens gevangen wordt gehouden. Samen met Rikku en nieuwkomer Paine besluit ze dan op zoek te gaan. Dit doen ze under-cover en als een partij "Sphere hunters": Kamome-Dan.
Final Fantasy: Crystal Chronicles (GC)
Dit Wordt sinds tijden weer de eerste FF voor een Nintendo console, Cube eigenaren zullen er erg blij mee zijn. Het spel valt buiten de normale reeks, net zoals eerder de Final Fantasy Legends (3 delen) op de gameboy en Final Fantasy Mystic Quest op de SNES. FF:CC zal meer cutesy zijn dan andere Final Fantasies, de stijl van de karakters komt nog het meeste in de buurt van Final Fantasy IX. Tevens zal het spel gebruik maken van de GBA-GC linkup, maar er is nog niet bekend hoe of wat.
Final Fantasy: Advance Tactics (GBA)
Dit wordt een remake van FF Tactics die al eerder op de PSX is verschenen maar dan voor GBA. Het is een turnbased strategie game, gebaseerd op Final Fantasy!
Final Fantasy XII
Er is nog weinig bekend over deze game behalve de teaser poster.
En uiteraard blijven we allemaal de klassieke Final Fantasy games spelen, waarbij naar mijn mening Final Fantasy VII toch wel de beste blijft.
Interessante Links:
Final Fantasy Info:
Algemene RPG info:
Merchandise:
En ik wil dit hemd!
Links naar vorige delen:
Ohw ja, er was ook nog een Film
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 13-05-2003 13:20]
Net tegen Yu Yevon (je weet wel dat je automatisch auto life hebt) .. Ik heb alleen niets of niemand waarmee ik hem zombie status kan geven.. Nu blijft ie zichzelf healen.. K*T zooi..
btw op het einde, A N I M A .. owns
Strol
quote:Heb je een linkje, een samenvatting.... iets anders?
Op zondag 11 mei 2003 21:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
Eerste revieuws van FFX-2 zijn binnen, en super positief zijn ze niet...
quote:Vind je ?
Op zondag 11 mei 2003 19:11 schreef Markster het volgende:
Heb net die film gekeken, damn, wat is dat een meesterlijke film
quote:Gamespot was er anders dik tevreden over (in de hands-on previews). IGN ook. Schijnt echt een leuk spel te zijn, wel campier dan FFX.
Poll doet het niet meer.
quote:Zijn er al reviews dan ?
Ach,.... de previews van FFX zogen ook en das een topspel
quote:Ik weet het niet hoor,..... ik denk soms dat Square dat FF stukje / TAG niet eens op het spel moet zetten. Het is voor Nintendo natuurlijk wel leuk maar ik denk niet dat dit een Final Fantasy wordt zoals ik ze ken. Ze hadden het denk ik gewoon Crystal Chronicles moeten noemen. Dat hele FF moet er niet eens voor,.... das puur verkoop duwen denk ik.
Op maandag 12 mei 2003 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht het meest op CC natuurlijk ! Eindelijk weer een FF op een Ninty console!
Ja,..ik weet het,.... ik suck
quote:Tis gewoon een nieuw onderdeel in de FF Serie, net als de Legend serie op de GB en de Tactis seie zijn
Op maandag 12 mei 2003 09:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik weet het niet hoor,..... ik denk soms dat Square dat FF stukje / TAG niet eens op het spel moet zetten. Het is voor Nintendo natuurlijk wel leuk maar ik denk niet dat dit een Final Fantasy wordt zoals ik ze ken. Ze hadden het denk ik gewoon Crystal Chronicles moeten noemen. Dat hele FF moet er niet eens voor,.... das puur verkoop duwen denk ik.
Ja,..ik weet het,.... ik suck
Als je het zo bekijkt is er nix aan de hand
quote:Ja sorry,.... moet het eerst nog zien. Vind er een luchtje aan zitten
Op maandag 12 mei 2003 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Tis gewoon een nieuw onderdeel in de FF Serie, net als de Legend serie op de GB en de Tactis seie zijn
Als je het zo bekijkt is er nix aan de hand
Cunt !
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou moet je WEL even op gaan passen ChocoIk ga gewoon nog ff wat screens plaatsen om me gerust te stellen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cunt !
Thanks for the screens maar ik blijf bij mijn mening. Het heeft iets teveel FF9 gehalte (de minste naar mijn mening) maar ik vraag me gewoon af wat er zo "Final Fantasy" aan Crystal Chronicles is. Sorry
quote:Nee ?
Op maandag 12 mei 2003 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je weet hoe ik over FF 9 denk he![]()
quote:Ja !
En ben je vergeten hoe FF 1 was? D
quote:Oh ?
met 7 zijn ze pas de andere weg ingeslagen met "echte" mensen enzo...
quote:Tot nu toe komt deel 9 na 7 en 6! 3e favo FF voor mij dus (met kanttekening dat 10 nog gespeeld moet worden)
Op maandag 12 mei 2003 10:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee ?
[..]Ja !
[..]Oh ?
En FF 1 was met tovenaars, elfjes, thieves, etc. Een originele RPG. En met die "echte"mensen bedoel ik ook dat er wat minder rassen zijn. Cloud, Barret, Tifa, Squall, Laguna, etc zijn allemaal mensen.
In 1 en ook 9 is het meer "black mage" "white mage" gedefinieerd.
Ik snap best dat in 7 Red XIII en Caith Sit geen mensen zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |