abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12198146

Het grote Final Fantasy topic deel XVI

En wederom is het tijd voor een Final Fantasy topic! Voorlopig is het nog stil op het Final Fantasy front, maar op korte termijn staan er enkele nieuwe games op stapel. Deze staan hieronder beschreven:

Final Fantasy X2 (PS2).

Het vervolg op Final Fantasy X.

In FFX-2 speel je met hoofdpersoon Yuna die op zoek gaat naar haar verloren liefde Tidus. Twee jaar na het einde van FFX krijgt Yuna info door dat Tidus er nog (of weer) is en ergens gevangen wordt gehouden. Samen met Rikku en nieuwkomer Paine besluit ze dan op zoek te gaan. Dit doen ze under-cover en als een partij "Sphere hunters": Kamome-Dan.

Final Fantasy: Crystal Chronicles (GC)

Dit Wordt sinds tijden weer de eerste FF voor een Nintendo console, Cube eigenaren zullen er erg blij mee zijn. Het spel valt buiten de normale reeks, net zoals eerder de Final Fantasy Legends (3 delen) op de gameboy en Final Fantasy Mystic Quest op de SNES. FF:CC zal meer cutesy zijn dan andere Final Fantasies, de stijl van de karakters komt nog het meeste in de buurt van Final Fantasy IX. Tevens zal het spel gebruik maken van de GBA-GC linkup, maar er is nog niet bekend hoe of wat.

Final Fantasy: Advance Tactics (GBA)

Dit wordt een remake van FF Tactics die al eerder op de PSX is verschenen maar dan voor GBA. Het is een turnbased strategie game, gebaseerd op Final Fantasy!

Final Fantasy XII

Er is nog weinig bekend over deze game behalve een teaser poster (waarvan de link dood is ).

Interessante Links:

• SquareSoft
  • Square Europe

• Final Fantasy Info:

• FF Extreme
  • FF Insider
  • Final Fantasy X (NL)

• Algemene RPG info:

• RPGamer
  • Links naar vorige delen:

• Algemeen Final Fantasy topic
  • Algemeen Final Fantasy Topic [deel 2]
  • Algemeen Final Fantasy Topic Part III
  • Algemeen Final Fantasy Topic Part IV
  • Final Fantasy topic deel V
  • Het grote Final Fantasy topic [deel 6]
  • Het grote Final Fantasy topic deel 7
  • Het grote Final Fantasy Topic deel VIII
  • Het grote Final Fantasy topic [deel X]
  • Het grote Final Fantasy topic [deel XI]
  • Het grote Final Fantasy topic, Deel XII
  • Final Fantasy Topic Deel XIII
  • Het grote Final Fantasy topic deel XV
  • Ohw ja, er was ook nog een Film .

OP met dank aan Strolie, Notorious_Roy, Zooi en Rano (OP pic). .

zondag 3 augustus 2003 @ 16:34:16 #2
    42151 LuQas
    Dum spiro spero
    pi_12198264
    Wat verwachten jullie van die Crystal Chronicles?
    Afrika Paprika
    pi_12198271
    Mooie openingspost!

Final Fantasy: Crystal Chronicles had ik nog helemaal niets over gehoord, is er al bekend wanneer deze uitkomt? (of al uit is)
    Ik kan trouwens ook niet wachten tot FFX-2 nu eindelijk es hier komt

zondag 3 augustus 2003 @ 16:37:21 #4
    35614 nikanoru
    [TK]Merry Fucking Christmas!
    pi_12198301
    Ben ik de enige die me niet verheugd op X2?
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
      zondag 3 augustus 2003 @ 16:41:54 #5
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_12198373
    FF:CC lijkt me wel leuk maar het is ronduit belachelijk dat je 3 gba's nodig hebt voor multiplayer met z'n vieren.
    push it to the limit
      zondag 3 augustus 2003 @ 16:58:59 #6
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_12198656
    Na alle bedreigingen aan het adres van Hakkert en de continu positieve verhalen heb ik zojuist Final Fantasy VII besteld op: Dimension Plus.

Ook ik twijfelde dat het nog wel eens tegen zou kunnen vallen na de graphics van Final Fantasy X, maar ja wie ben ik om de Final Fantasy freaks hier ongelijk te geven...

Zodra ik Tomb Raider uit heb, en Final Fantasy VII binnen heb, ga ik er aan beginnen. Een mooie overbrugging naar Final Fantasy X-2.

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      zondag 3 augustus 2003 @ 17:36:53 #7
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_12199211
    DIE OP
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      zondag 3 augustus 2003 @ 18:23:45 #8
    54846 Priss
    Preconcert hurtfest time!
    pi_12199880
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2003 17:36 schreef Chocobo het volgende:
    DIE OP
    0_o

eh?

oh Final Fantay gespeeld op de psx.......

SHIIIIIIT
    sommige gedeeltes zien er beter uit dan op de pc....
    vooral de filmpjes!
    Final Fantasy mijn eerste kennismaking met de serie.

Yuna, look at me, we're Sphere hunters remember?
    pi_12199997
    Help! In het topic Record lang gamen denkt iemand dat hij Final Fantasy op een Megadrive heeft gespeeld!
    pi_12202348
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2003 16:58 schreef AirwiN het volgende:
    Na alle bedreigingen aan het adres van Hakkert en de continu positieve verhalen heb ik zojuist Final Fantasy VII besteld op: Dimension Plus.

Ook ik twijfelde dat het nog wel eens tegen zou kunnen vallen na de graphics van Final Fantasy X, maar ja wie ben ik om de Final Fantasy freaks hier ongelijk te geven...

Zodra ik Tomb Raider uit heb, en Final Fantasy VII binnen heb, ga ik er aan beginnen. Een mooie overbrugging naar Final Fantasy X-2.

Heheheh... Ik laat me niet overhalen door de druk van de meerderheid.. Als je niet anders gewend bent dan FFX vind je de grfx van 7 bagger Behalve de tussenfilmpjes
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
      zondag 3 augustus 2003 @ 21:04:59 #11
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_12202516
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2003 20:55 schreef Hakkert het volgende:
    Heheheh... Ik laat me niet overhalen door de druk van de meerderheid.. Als je niet anders gewend bent dan FFX vind je de grfx van 7 bagger Behalve de tussenfilmpjes
    Toevallig heb ik laatst een stukje Final Fantasy IX zitten spelen, vlak nadat ik Final Fantasy X had uitgespeeld. Ja, het is grafisch wat minder, maar toch had ik wel meteen het 'Final Fantasy gevoel'. In dat opzicht maak ik me niet echt zorgen dat ik door de grafische teleurstelling het spel na één keer spelen opzij leg.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_12202708
    *terugvind post*
    *hakkert zuigt nog steeds*
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
    pi_12203126
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2003 21:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
    *terugvind post*
    *hakkert zuigt nog steeds*
    Dank je schat.. maar de rest en ik hebben die discussie al gehad.. alleen jij loopt achter
    Mijn games
      zondag 3 augustus 2003 @ 21:34:02 #14
    43778 NeoDweezil
    Full-Time 0_o
    pi_12203130
    bij de nedgame is ff 7 ook opnieuw in de schappen en hier is ie aanzienlijk goedkoper.... helaas pas achtergekomen toen ik 7 al binnen had vanuit de dimplus.

dus als je em nog wil kopen

www.nedgame.nl

pi_12203178
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2003 21:33 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Dank je schat.. maar de rest en ik hebben die discussie al gehad.. alleen jij loopt achter

Ik was er zelf bij.
    je leest niet goed.
    α & Ω
    pi_12203280
    quote:

Na FFX vallen de graphics inderdaad tegen. Zelf heb ik dit opgelost door na FFX eerst even FFIV te spelen, omdat die graphics er helemaal niet uit zien. Als je daarna FFVII gaat spelen valt het best mee. Het is trouwens ook een beetje afhankelijk van de grootte van je TV.
    Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
      zondag 3 augustus 2003 @ 21:40:46 #17
    50150 Pugsley
    Mr. Smarty Man
    pi_12203281
    Vanavond maar eens beginnen aan Final Fantasy VIII. Deel 7 en 10 zijn de enige delen die ik al compleet heb gecheckt. Ik heb niet al te hoge verwachtingen van deeltje 8 maar ik ben wel heel benieuwd naar de ontwikkelingen van de characters enzo, die gaan echt heel erg diep, las ik ergens. Noujah, jullie lezen mijn eerste ervaringen binnenkort wel hier.
    Als iemand nog bepaalde dingen weet waar ik op moet letten, meld het dan ff a.u.b.

Oh man, ik heb er weer zin in!

Zo gaat dat tegenwoordig...
      zondag 3 augustus 2003 @ 21:42:38 #18
    54846 Priss
    pi_12203323
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2003 21:40 schreef Pugsley het volgende:
    Vanavond maar eens beginnen aan Final Fantasy VIII. Deel 7 en 10 zijn de enige delen die ik al compleet heb gecheckt. Ik heb niet al te hoge verwachtingen van deeltje 8 maar ik ben wel heel benieuwd naar de ontwikkelingen van de characters enzo, die gaan echt heel erg diep, las ik ergens. Noujah, jullie lezen mijn eerste ervaringen binnenkort wel hier.
    Als iemand nog bepaalde dingen weet waar ik op moet letten, meld het dan ff a.u.b.

geloof me FF8
    is ook best goed te spelen ^_^
    (er zitten leuke stukkies in ook *g*)
    pi_12203340
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2003 21:40 schreef Pugsley het volgende:

In 7 gaan ze het diepst (duh) maar 8 is een erg leuk deel
    α & Ω
    pi_12203429
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2003 21:36 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ik was er zelf bij.
    je leest niet goed.

Dan heb je na je laatste reactie ff niet gereageerd of gelezen want jij begint over een discussie die ik en de rest al hadden afgesloten... geeft nix hoor
    Mijn games
      zondag 3 augustus 2003 @ 21:47:13 #21
    50150 Pugsley
    Mr. Smarty Man
    pi_12203437
    Nu maar hopen dat de soundtrack net zo mooi is als die van deel 7. Wat is jullie mening hierover?
    Zo gaat dat tegenwoordig...
      zondag 3 augustus 2003 @ 21:51:26 #22
    54846 Priss
    pi_12203585
    intro film rulez....
    vooral die muziek.

ik kan nog wel een leuk moment opnoemen met Selphie maar dat is nogal Spoilerish.....
    (nee niet het eindfilmpje......)

zondag 3 augustus 2003 @ 21:58:45 #23
    22065 Zooi
    Onwijs trotse papa
    pi_12203770
    quote:

U roelt. U gaat genieten. Uw leven zal nooit meer het zelfde zijn.
    [url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
      zondag 3 augustus 2003 @ 22:02:15 #24
    22065 Zooi
    Onwijs trotse papa
    pi_12203865
    Met een beetje mazzel win ik morgen een veiling voor VII op de PC. Gewoon om de collectie een beetje meer compleet te maken. .
    [url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
      zondag 3 augustus 2003 @ 22:09:36 #25
    54846 Priss
    pi_12204047
    heh
    de pc versie van FF7 heeft wel minpuntjes.

maarre
    check dez site ff.
    heeft ook veel interesants stuff voor FF8
    ald je een SB live hebt

http://aaronserv.dyndns.org/hosting/ffsf/

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')