abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16541471
Deze keer staan de topictitel en de openingspost geheel in het teken van Final Fantasy X-2 die 20 februari uitkomt!

Final Fantasy X-2

Boxart en de official strategy-guide.

Het vervolg van FFX met 3 dames in de hoofdrol! Meer info op de officiele website van Square : http://www.square-enix-usa.com/games/FFX-2/ FFX-2 komt half februari naar Nederland.

Story

FINAL FANTASY®X-2 marks the first sequel in the famed series, which has sold over 44 million units worldwide. FINAL FANTASY X released in 2002 was a mega hit with sales topping 5 million and garnered numerous awards, winning gamers and media over with its gripping story, stunning graphics and stirring music. In January 2002, FINAL FANTASY X INTERNATIONAL, an enhanced version of the North America version was released in Japan. This adaptation incorporated several new features as well as a bonus DVD. The bonus disc featured a music video for the theme song, interviews with the voice cast from both the English and Japanese versions, a collection of promotional movies, previews of upcoming titles and a new scene. The 12-minute story titled "The Eternal Calm" left fans yearning for a continuation of the story. Responding to the pleas of fans, the story has been continued in FINAL FANTASY X-2.

Taking place two years after Yuna's fateful journey to defeat Sin, the once chaotic world of Spira has gone through a massive transformation, entering a period of "Eternal Calm". The people of Spira now shun the teachings of Yevon and have opened their arms to former foes, the Al Bhed and the use of machina. The Machine Faction aims to propagate the use of machina in Spira, going as far as renaming "machina" to "machines" to remove the stigma. However, even with the peaceful life they now lived, there is emptiness in Yuna's heart that is keeping her from moving on as the others have.

One day, Yuna obtains a mystical sphere that contains imagery of what might be the Blitzball player she thought was gone forever. Although Yuna isn't certain that it is him or if he is even alive, she's driven to seek him out. Yuna needs closure to their unexpected parting, even if only to find that she will never see him again. So begins her journey, this is Yuna's story.

While FINAL FANTASY X-2 is a sequel it is in many ways a new game. Incorporating several new elements to gameplay, this title can be considered a new methodology to the FINAL FANTASY franchise. Keeping true to the series tradition, FINAL FANTASY X-2 has advanced gaming to new levels and is set to be another landmark title for SQUARE.

IGN score

9.0 Presentation
The Charlie Angels-inspired motif and sphere hunter story may not be as epic as its predecessor, but it still has the top-notch production value that Square Enix is famous for.

9.6 Graphics
Hindered by just a smidgen of slowdown, FFX-2 is one of the best-looking games on any console. Facial animations have improved and the level of detail is amazing. The standard for all future RPGs.

8.6 Sound
The clarity of the music and sound effects are unrivaled among PS2 RPGs with returning voice actors better than they were the first time. The soundtrack isn't anywhere near as strong as X, though.

9.7 Gameplay
Even though the challenge level never exceeds that of an intermediate player, the job-switching system and absolute wealth of mini-games makes FFX-2 one of the most playable RPGs around.

9.5 Lasting Appeal
Five different endings, multiple story branches, an open-ended mission structure, 60-80 hours worth of gameplay, and the chance to go back and experience it again with New Game Plus makes it awesome.

9.5 OVERALL:
(out of 10 / not an average)

Videoreview op IGN (members only): http://insider.ign.com/videos/articles/458/458839p1.html

Game On!

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 24-01-2004 12:48]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 24 januari 2004 @ 12:42:27 #2
71777 Sietjuh
Walk like an Egyptian
pi_16541542
Jeeeeeeeeeeeeej.... kebbum al Kmoet zeggen dat hij sneller verveelt dan FFX.
pi_16541718
Ik ben weer begonnen met FFX, ben net in Kilika aangekomen.
Volgens mij moet ik nu de volgende aeon halen, tijd geleden dat ik het gespeeld heb kan het niet zo goed meer herinneren
pi_16542017
En wat bracht de postbode net helemaal uit Singapore?

pi_16543752
IK MOET MIJN WOEDE KWIJT

Ik kan mijn all-time favourite FF (IX ) niet spelen omdat ik een NTSC exemplaar heb. En alhoewel mijn PSOne is omgebouwd, TOCH leest hij hem niet! Hij laat het introfilmpje zien en ook het schitterende muziekje hoor ik (prachtig...krijg er alleen maar meer zin in door dat muziekje), maar het menu laten zien en zo dus voor new game kunnen kiezen, HO MAAR.

BAH!

Dus, ik denk, ik ga even op zoek naar een PAL exemplaar. Intertoys, Dixons, FRS, Bart Smit, allemaal NIET.

NOG EENS BAH.

BAH BAH BAH!

pi_16543774
www.ebay.co.uk

Daar heb ik vanochtend FFIX (nieuw) gekocht.

pi_16543810

Moet ik eerst registreren en moeilijk doen (ik hoor slechte verhalen over eBay ) of kan ik hem meteen daar kopen?

God, wat verlang ik naar Zidane, Vivi, Garnet en de rest...jaren geleden alweer dat ik hem voor het laatst speelde

pi_16543863
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:21 schreef Bananenman het volgende:
Moet ik eerst registreren en moeilijk doen (ik hoor slechte verhalen over eBay ) of kan ik hem meteen daar kopen?
Eerst registreren. Er is niks mis met eBay, gewoon kijken naar de feedback van de verkoper (kun je zien of hij betrouwbaar is). Betalen doe ik altijd via Paypal.
pi_16543907
Eh... wat is PayPal precies ?

Ik vond trouwens deze: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3072681868&category=11056

pi_16543943
Oh wacht eens klik nog beter natuurlijk . Denk dat ik die maar doe, en het geld dan via de giro overmaak ofzo
pi_16543945
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:24 schreef Bananenman het volgende:
Eh... wat is PayPal precies ?
Manier om o.a. op eBay te betalen met behulp van je Credit Card. Kijk maar eens op www.paypal.com.
pi_16543963
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:25 schreef Bananenman het volgende:
Oh wacht eens klik nog beter natuurlijk . Denk dat ik die maar doe, en het geld dan via de giro overmaak ofzo
Dat is niet duur inderdaad!
pi_16546162
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:18 schreef Bananenman het volgende:
Dus, ik denk, ik ga even op zoek naar een PAL exemplaar. Intertoys, Dixons, FRS, Bart Smit, allemaal NIET.

NOG EENS BAH.

BAH BAH BAH!

Hebben ze nergens meer FFIX?? Wat vreemd.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_16546236
Vond ik ook al zo raar, echt waardeloos. Er ligt een dik assortiment PSOne games bij die winkels en zelfs meerdere malen FF VIII, maar IX, ho maar.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:25:30 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16546736
FF IX is bij nog veel winkels gewoon te koop hoor Dixons al geprobeerd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:27:56 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16546809
OP Heb erg veel zin in FFX-2. Die movies op IGN van FFCC zijn ook wel ok
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_16547245
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:18 schreef Bananenman het volgende:
IK MOET MIJN WOEDE KWIJT

Ik kan mijn all-time favourite FF (IX ) niet spelen omdat ik een NTSC exemplaar heb. En alhoewel mijn PSOne is omgebouwd, TOCH leest hij hem niet! Hij laat het introfilmpje zien en ook het schitterende muziekje hoor ik (prachtig...krijg er alleen maar meer zin in door dat muziekje), maar het menu laten zien en zo dus voor new game kunnen kiezen, HO MAAR.

BAH!

NOG EENS BAH.

BAH BAH BAH!

www.dimplus.nl hebben ze hem gewoon hoor
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_16547552
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben hem overal uit het assortiment gehaald, zowel in Eindhoven als Maastricht zie ik hem nergens meer staan.
pi_16549428
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dixons Zaandam heeft hem niet...
pi_16550807
ik zeg maar een ding nedgame daar staat ie vast nog wel
pi_16553495
Ik ben maar weer begonnen met FFX.. Maar nu wilde ik een strategy guide halen. Welke moet ik halen en waar kan ik um bestellen?
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_16553569
Brady was best een goede. Ik heb hem toen der tijd bij dimplus gehaald.
pi_16553838
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:06 schreef Michel het volgende:
Brady was best een goede. Ik heb hem toen der tijd bij dimplus gehaald.
Kheb DC trouwens uitgespeeld
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_16553896
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:18 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Kheb DC trouwens uitgespeeld

Ik las het. . Grootte klasse!
pi_16553908
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:03 schreef Hakkert het volgende:
Ik ben maar weer begonnen met FFX.. Maar nu wilde ik een strategy guide halen. Welke moet ik halen en waar kan ik um bestellen?
Die van Paggyback zijn mooier. Ik heb hem zelf ook, echt een schitterende guide.

http://www.authorisedcollection.com

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')