abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19990443
Vorig deeltje:
Het XXXI e Final Fantasy Topic

Duurde ff maar hier dan maar part XXXII
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:16:29 #2
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_19998256
Erg stil in part XXXII..

Starte laatst per ongeluk deel 3 op met mijn SNES-emulator op de Xbox.. best geinig.
pi_20007351
hehe grappig, ik maak telkens pogingen om FF6 te spelen maar ik kom nooit ver
pi_20016650
Vraag!

Ik heb net FFVIII binnen gekregen, voor de PS1 dus, en speel die op de PS2. Geen probleem toch? Nu wilde ik gaan saven, en dat lukt niet: "failed to check memory card" . Wil dat zeggen dat ik een PS1 memorycard heb en dus niet een PS1 spel kan saven op een PS2 memcard?
pi_20016760
Nee een PS1 spel kun je alleen op een PS1 memory-kaart opslaan. Klote, maar 't is niet anders.

Overigens is VIII wel een van de betere van de serie (vind ik persoonlijk). Dus reden genoeg om een PS1 kaartje te halen ;-)

BTW: ga je in je logo Tidus vervangen door Squall?
Don't hurry, be crappy!
pi_20016832
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:11 schreef RiDo78 het volgende:
Nee een PS1 spel kun je alleen op een PS1 memory-kaart opslaan. Klote, maar 't is niet anders.

Overigens is VIII wel een van de betere van de serie (vind ik persoonlijk). Dus reden genoeg om een PS1 kaartje te halen ;-)

BTW: ga je in je logo Tidus vervangen door Squall?
Aargh, they didn't told me that. En die krengen kosten zeker ook weer 40 euri. Goddomme.

En ja, dat logo...even een Squall plaatje zoeken dan
pi_20016853
Je kunt voor een appel en een ei ook niet-sony kaartjes kopen. Die kosten echt geen drol (vergeleken met de originele) en werken ook prima.
Don't hurry, be crappy!
pi_20017015
Hmmz, ik zal er wel achteraan gaan...

Mijn logo zo goed?
pi_20017220
SUPER!

Maar op een gegeven moment kom je in het spel iemand anders tegen... 't is misschien de moeite waard om je logo dan weer te veranderen. Nah, dan had je Rikku of Yuna wel als vorig logo gehad.

Ik moet zelf nog ff op zoek naar een leuk icoontje... Maar ik ben nu bezig met FF Origins (lukt nie echt) maar om daar nu een logo van neer te zetten.........
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 16:19:02 #10
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_20018051
Ah boeiend, ik heb gewoon even snel een memcard gekocht net. Ik heb namelijk te veel zin om morgen de hele dag heel gaar van de zware nacht die komen gaat in mijn bed te liggen en FFVIII te spelen. Hij is dus bot? Ik heb er zin in!
  zondag 20 juni 2004 @ 19:10:15 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20046361
Tis stil in FF land XII duurt ook nog zooooo lang
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 20 juni 2004 @ 20:20:11 #12
83361 SIGMA-X10
When come back, bring pie....
pi_20048022
Ik wil weer eens een lekkere RPG gaan spelen.. is FF : Crystal Chronicles voor de GameCube iets? Of hebben jullie een beter idee? (Heb alle 3 de consoles: GC, XBOX en PS2 dus kom maar op )
I'm not a racist; I hate everybody equally
  zondag 20 juni 2004 @ 21:14:35 #13
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_20049463
Aahh...ik ben nog geen 5 uur onderweg met FFVIII maar ik weet echt weer wat ik miste. Ik moest wel even wennen aan junctionen en drawen enzo...maar echt super! En die Rinoa...

Hoelang duurt XII nog?
  zondag 20 juni 2004 @ 22:53:03 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20052248
quote:
Op zondag 20 juni 2004 20:20 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Ik wil weer eens een lekkere RPG gaan spelen.. is FF : Crystal Chronicles voor de GameCube iets? Of hebben jullie een beter idee? (Heb alle 3 de consoles: GC, XBOX en PS2 dus kom maar op )
FFCC is niet echt RPG Verder heeft de Cube alleen Skies of Arcadia die wel okay is, maar niet super.

De Xbox heeft op dit moment ook nog niet echt iets, eind juli Sudeki, die heeft potentie

Blijft over de PS2, FFX heb je hoogstwaarschijnlijk al gespeeld (anders HEEL snel doen ). Voor de PS2 zijn er een hele zooi RPG's die goed te doen zijn, Dark Chronicle, Arc the Lad, .Hack, etc.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_20052320
haha FF-XII ken nog wel ff duren, istie al in japan uit?
http://www.ffonline.com/#releasedates
2e kwartaal komtie uit in japan, 4e kwartaal in amerika, en 1e kwartaal 2005 in europa
ff wachten nog
van dezelfde site haal ik opeens ook de release date van Advent Children:
japan: 1e kwartaal 2004, USA 7-10-2004.... en europa 4e kwartaal 2004...

nah zolang kan ik niet wachten, denk dat ie dan allang over internet gedistributeerd is...
pi_20058071
Een nadeel van FF: Met die games ben je UREN zoet... (FF-X: 105 uren en moet SIN nog in, hem m al wel neer) en dat is dan nog niet zo'n probleem, maar het is verslavend. Ofwel, als ik met FF bezig ben heb ik de komende weken een acuut slaaptekort.

Maar een groot voordeel: je hebt in ieder geval goed waar voor je geld.
Don't hurry, be crappy!
pi_20059343
Van het weekend weer fijn FFX gespeeld: Ik heb een erg coole party op dit moment met zowel Yuna als Lulu die Ultima kunnen dubbelcasten en de Lancet ability hebben om zo hun MP weer aan te vullen (Ultima is duur ).
Ik ben nu in de Omega Ruins, mijn eerste reactie: 'Nee, dat hebben ze niet gedaan... Er zit GEEN Omega Weapon in deze FF!'. Wel dus, nu moet ik 'm alleen nog even in elkaar slaan
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
pi_20059607
omega ruins is DE XP-dungeon!
ik zou zelf voor yuna Holy gebruiken daar, ik deed dat en mijn yuna heeft nu de meeste XP van de groep
met nirvana heb je toch 1 mp cost?
pi_20059949
Bij mij kan alleen Lulu dat... maar bij haar kost alles maar 1 MP... (Da's erg makkelijk!)
Yuna is bij mij helaas niet zo sterk; maar sterk genoeg om haar 'mannetje' te staan in een gemiddeld gevecht. En sterk genoeg dat ik haar mis in de scenes waar ze er niet bij kan zijn.
Don't hurry, be crappy!
  maandag 21 juni 2004 @ 11:36:14 #20
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_20060435
In FFX kan je je helden zo belachelijk sterk maken, en ook niet zo ingewikkeld. Ik vind het bij VIII een stuk gaarder, maar ja, ik zal wel gewoon moeten wennen.
pi_20060638
Met VIII kun je met elk personage elke aeon oproepen... dus da's pas makkelijk. Totdat je er achter komt dat een bepaalde aeon sneller verschijnt bij bepaalde personages. Dit doordat die personage die aeon vaker opgeroepen heeft wat de 'compatibiliteit' erg ten goede komt.

Dus het is gewoon geen vergelijk. Wat je zegt; even wennen.
Don't hurry, be crappy!
pi_20060966
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef Mastermaus het volgende:
omega ruins is DE XP-dungeon!
Inderdaad, vandar dat ik ook nog niet eens heb geprobeerd om Omega te bevechten (Ultima wel). Eerst 'levellen', dan vechten (is beter voor m'n motivatie)
quote:
ik zou zelf voor yuna Holy gebruiken daar, ik deed dat en mijn yuna heeft nu de meeste XP van de groep
met nirvana heb je toch 1 mp cost?
Tja, ik weet het niet, dubbel Ultima geeft wel 19998 DMG (op de meeste vijanden dan) en is vooral tegen Demonoliths erg handig om ze snel neer te leggen.
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
pi_20083074
ja ok ultima dan ook werkt beter tegen demonolith's dan holy
maar tegen die gekke geesten, wraiths geloof ik, is 1 enkele holy genoeg. ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij deedtie toen 99999 dmg [max dus] en holy heeft een kortere animatie geloof ik... zoals je leest weet ik het allemaal niet meer zo zeker, tis alweer een tijdje geleden voor mij
te druk met andere games
maar ik zou ze allebei gebruiken dan... mijn chars zijn nog lang niet gemaxed, maar yuna maakt bij mij wel makkelijk one-hit-kills met die holy
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:27:07 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_20118782
GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS ! !
quote:
[Nieuws] Andere naam voor Square Enix

Vanaf deze week zal Square Enix met een andere naam door het leven gaan. De Amerikaanse afdeling, Square Enix USA, Inc., gaat voortaan Square Enix, Inc heten. De afdeling in Europa, Square Enix Europe, Ltd., zal je voortaan tegenkomen als Square Enix, Ltd.

woensdag 23 juni 2004 @ 12:33:04 #25
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20118918
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS ! !
[..]

WOOT! EINDELIJK FF OP DE XBO......

lul
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')