Aargh, they didn't told me that. En die krengen kosten zeker ook weer 40 euri. Goddomme.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:11 schreef RiDo78 het volgende:
Nee een PS1 spel kun je alleen op een PS1 memory-kaart opslaan. Klote, maar 't is niet anders.
Overigens is VIII wel een van de betere van de serie (vind ik persoonlijk). Dus reden genoeg om een PS1 kaartje te halen ;-)
BTW: ga je in je logo Tidus vervangen door Squall?
FFCC is niet echt RPGquote:Op zondag 20 juni 2004 20:20 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Ik wil weer eens een lekkere RPG gaan spelen.. is FF : Crystal Chronicles voor de GameCube iets? Of hebben jullie een beter idee? (Heb alle 3 de consoles: GC, XBOX en PS2 dus kom maar op)
Inderdaad, vandar dat ik ook nog niet eens heb geprobeerd om Omega te bevechten (Ultima wel). Eerst 'levellen', dan vechten (is beter voor m'n motivatie)quote:Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef Mastermaus het volgende:
omega ruins is DE XP-dungeon!
Tja, ik weet het niet, dubbel Ultima geeft wel 19998 DMG (op de meeste vijanden dan) en is vooral tegen Demonoliths erg handig om ze snel neer te leggen.quote:ik zou zelf voor yuna Holy gebruiken daar, ik deed dat en mijn yuna heeft nu de meeste XP van de groep
met nirvana heb je toch 1 mp cost?
quote:[Nieuws] Andere naam voor Square Enix
Vanaf deze week zal Square Enix met een andere naam door het leven gaan. De Amerikaanse afdeling, Square Enix USA, Inc., gaat voortaan Square Enix, Inc heten. De afdeling in Europa, Square Enix Europe, Ltd., zal je voortaan tegenkomen als Square Enix, Ltd.
WOOT! EINDELIJK FF OP DE XBO......quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS ! !
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |