Uit de FF waar ik nu mee bezig ben (ben ff gestopt met 7 omdat ik een patch moet hebben
)
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 12-03-2003 00:25]
quote:dan heb je ook nog Choco/Mog en Fat Chocobo, valt dat als aparte summons te zien?
Op dinsdag 11 maart 2003 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Heb ff in de guide gekeken, ik dacht 15 nl
het posten in deze thread gaat hier echt met een enorm tempo!! kunnen we geen FOK! IRC chat beginnen ofzo? of is tie dr al?
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 12-03-2003 00:16]
quote:Nee, je summoned gewoon Choco/Mog
Op dinsdag 11 maart 2003 23:57 schreef Mastermaus het volgende:
dan heb je ook nog Choco/Mog en Fat Chocobo, valt dat als aparte summons te zien?
En soms komt dan Fat Chocobo, ipv Deathblow
quote:tja er zijn niet echt veel geheume aeons
Op dinsdag 11 maart 2003 23:30 schreef Bellerophon het volgende:[..]
vet
en men heeft het ook over geheime aeons her en der?
dat zijn de aeons die je niet echt op de normale manier krijgt(als je de verhaallijn volgt)
trouwens die dark aeons heeft iemand die al kapot gekregen? et lukt me echt niet
En wie van jullie liep gister om 16:00 op station Eindhoven verkleed als Squall rond???
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 08:39 schreef Strolie75 het volgende:En wie van jullie liep gister om 16:00 op station Eindhoven verkleed als Squall rond???
Whehehehehehe
IX is naar mijn mening de minste van de drie PSone titels (heb het over 7, 8 en 9 nu) Grafisch gezien uiteraard wel de mooiste en ook een waanzinnige gave sfeer. De characters zijn cool maar pakte me niet zoals in de andere delen. Steiner is naar mijn mening gewoon Barret en Zidane is naar mijn mening Cloud
Het verhaal is wel eeeerrrgg gaaf. Hoe dan ook, dit spel heeft net zoveel plezier als de rest als misschien niet meer, want de muziek is ook weer prachtig. Moet je gespeeld hebben vind ik
quote:Die art is zeker goed zeg,....wow
Op dinsdag 11 maart 2003 23:58 schreef Mastermaus het volgende:
[afbeelding]
Sephiroth pic's iemand
check GOOGLE dr zit echt hele goeie artwork tussen.... maar helaas ook veel bagger
[..]dan heb je ook nog Choco/Mog en Fat Chocobo, valt dat als aparte summons te zien?
het posten in deze thread gaat hier echt met een enorm tempo!! kunnen we geen FOK! IRC chat beginnen ofzo? of is tie dr al?
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:57 schreef nikanoru het volgende:
winamp skin voor Cho.
[afbeelding]www.zophar.net/winamp/files/chocoamp.zip
*Downed*
quote:Hij zal inderdaad niet zomaar over 7 heengaan nee... Ik vind hem tot nu toe wel cooler dan 8. Daar heb ikzelf weer wat minder mee.
Op woensdag 12 maart 2003 09:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whehehehehehe
IX is naar mijn mening de minste van de drie PSone titels (heb het over 7, 8 en 9 nu) Grafisch gezien uiteraard wel de mooiste en ook een waanzinnige gave sfeer. De characters zijn cool maar pakte me niet zoals in de andere delen. Steiner is naar mijn mening gewoon Barret en Zidane is naar mijn mening Cloud
Het verhaal is wel eeeerrrgg gaaf. Hoe dan ook, dit spel heeft net zoveel plezier als de rest als misschien niet meer, want de muziek is ook weer prachtig. Moet je gespeeld hebben vind ik
Maar die muziek is inderdaad brilliant, en het active time system is wel leuk gevonden!
Trouwens, Rufus' theme uit 7 zit ook in 9 Op het moment dat Zidane enzo weg zijn uit het gecrashte schip, en er is een active time event waarbij je hun leider in een kamer met orkest ziet komen!
Geweldige theme is dat
dusse... mensen nog leuke tips wat je zeker moet doen in deel 7??
en tjah 7 wordt altijd als beste gezien.. maar ik vind ze allemaal goed, het is steeds een ander verhaal, wereld enz.. en dat maakt het ook bijzonder...
Het klinkt mischien gek, maar mischien is het een leuk idee om gewoon wat ideen die wij ook willen zien in FF hier te posten... Mij lijkt het wel leuk om een verhaal te hebben waarin je ouder kan wordt, bv het eerste deel begint als je jong bent, daarna ga je door naar middelbare leeftijd en mischien zelfs een verhaal lijn voor als je 80 bent en je kan er wel een plot erbij verzinnen.
[Dit bericht is gewijzigd door wc-eend op 12-03-2003 13:08]
quote:Alles.
Op woensdag 12 maart 2003 13:02 schreef wc-eend het volgende:
quote:ik ga maar eens kijken voor een goede walkthrough.
Op woensdag 12 maart 2003 13:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Alles.
quote:Probeer uitgekozen te worden tot bitch van die ene gast
quote:Zoiets als Zelda
Het klinkt mischien gek, maar mischien is het een leuk idee om gewoon wat ideen die wij ook willen zien in FF hier te posten... Mij lijkt het wel leuk om een verhaal te hebben waarin je ouder kan wordt, bv het eerste deel begint als je jong bent, daarna ga je door naar middelbare leeftijd en mischien zelfs een verhaal lijn voor als je 80 benten je kan er wel een plot erbij verzinnen.
quote:Hij is fijn.
Op woensdag 12 maart 2003 12:32 schreef Smots het volgende:
ik neem aan dat iedereen deze al gezien heeft?
ftp://ftp.games.tiscali.nl/trailers/ffx2trailer.mpeg
Zo niet: Enjoy
Net voor de 3e keer Seymour verslagen
quote:Broed veel en lieve Chocobo's en haal Knight of the Round materia,.... !
Probeer die stomp te ontwijken van Elena in dat sneeuwdorpje,.... krijg zelf altijd een klap
quote:jah kan wel als zelda, heb nog nooit een zelda game gespeelt...
Op woensdag 12 maart 2003 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Probeer uitgekozen te worden tot bitch van die ene gast
[..]Zoiets als Zelda
quote:faggot
Op woensdag 12 maart 2003 15:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
krijg zelf altijd een klap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |