quote:Op maandag 6 maart 2006 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, hij is Freelancer, maar wat was zn laatste werk bij Square. Zoek dat eens op in je Playstation boekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, dat hoeft dus niet meer...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Uematsu
Voila
Tja, ik dacht, laat ik het eens zelf doenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat hoeft dus niet meer...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee... ik wacht wel tot 'ie hier in de winkels ligt.quote:Op maandag 6 maart 2006 02:18 schreef Jajong het volgende:
Iemand 12 al gepreordered?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
V is de enige die ik nog nooit gespeeld heb... Maar ik wil m ook spelen op de GBA, dus ik wacht nog evenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wacht ook tot FF XII hier is, ik kan hem niet importeren aangezien ik een PAL-console heb. Ben nu zelf FF V aan het spelen op de Playstation, vind het wel leuk om echt zo'n oud spel te spelen. De characters slaan elkaar daar heel wat afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had hem hier al liggen voordat ik wist dat ze op de GBA geport zouden worden. Ik heb FF III en FF VI nog nooit gespeeld, die ga ik dus spelen op de DS en GBA.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
V is de enige die ik nog nooit gespeeld heb... Maar ik wil m ook spelen op de GBA, dus ik wacht nog even
Goed plan. Zeker ook die DS natuurlijk, want Children of Mana wordt ook erg goedquote:Op maandag 6 maart 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had hem hier al liggen voordat ik wist dat ze op de GBA geport zouden worden. Ik heb FF III en FF VI nog nooit gespeeld, die ga ik dus spelen op de DS en GBA.
Geen idee, ik heb haar al een jaar niet meer gesproken.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft ze al jouw spullen ritueel verbrand?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze woont in Californie.quote:Anders kan je ze toch gewoon ophalen?
Dan ga ik het mee ophalen. Doen we meteen een paar dagen LA in de lente. Venice Beachquote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar al een jaar niet meer gesproken.
[..]
Ze woont in Californie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat is een héél sterke track hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 22:56 schreef PandorasBox het volgende:
Uematsu heeft alleen de theme song van FFXII geproduceerd. "Kiss me Goodbye"
Alleen dat?!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:56 schreef PandorasBox het volgende:
Uematsu heeft alleen de theme song van FFXII geproduceerd. "Kiss me Goodbye"
quote:
40/40quote:Final Fantasy XII (PS2, Square Enix): 10 / 10 / 10 / 10 - (40/40)
quote:The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo, for Nintendo 64)
Soul Calibur (Namco, for Dreamcast)
Vagrant Story (Squaresoft, for PlayStation)
The Legend of Zelda: The Wind Waker (Nintendo, for Nintendo GameCube)
Nintendogs (Nintendo, for Nintendo DS)
Final Fantasy XII (Square Enix, for Playstation 2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop