quote:Op maandag 6 maart 2006 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, hij is Freelancer, maar wat was zn laatste werk bij Square. Zoek dat eens op in je Playstation boeken
Nou, dat hoeft dus niet meer...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Uematsu
Voila
Tja, ik dacht, laat ik het eens zelf doenquote:
V is de enige die ik nog nooit gespeeld heb... Maar ik wil m ook spelen op de GBA, dus ik wacht nog evenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wacht ook tot FF XII hier is, ik kan hem niet importeren aangezien ik een PAL-console heb. Ben nu zelf FF V aan het spelen op de Playstation, vind het wel leuk om echt zo'n oud spel te spelen. De characters slaan elkaar daar heel wat af![]()
Ik had hem hier al liggen voordat ik wist dat ze op de GBA geport zouden worden. Ik heb FF III en FF VI nog nooit gespeeld, die ga ik dus spelen op de DS en GBA.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
V is de enige die ik nog nooit gespeeld heb... Maar ik wil m ook spelen op de GBA, dus ik wacht nog even
Goed plan. Zeker ook die DS natuurlijk, want Children of Mana wordt ook erg goedquote:Op maandag 6 maart 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had hem hier al liggen voordat ik wist dat ze op de GBA geport zouden worden. Ik heb FF III en FF VI nog nooit gespeeld, die ga ik dus spelen op de DS en GBA.
Geen idee, ik heb haar al een jaar niet meer gesproken.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft ze al jouw spullen ritueel verbrand?
Ze woont in Californie.quote:Anders kan je ze toch gewoon ophalen?
Dan ga ik het mee ophalen. Doen we meteen een paar dagen LA in de lente. Venice Beachquote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar al een jaar niet meer gesproken.
[..]
Ze woont in Californie.
En dat is een héél sterke track hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 22:56 schreef PandorasBox het volgende:
Uematsu heeft alleen de theme song van FFXII geproduceerd. "Kiss me Goodbye"
Alleen dat?!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:56 schreef PandorasBox het volgende:
Uematsu heeft alleen de theme song van FFXII geproduceerd. "Kiss me Goodbye"
quote:
40/40quote:Final Fantasy XII (PS2, Square Enix): 10 / 10 / 10 / 10 - (40/40)
quote:The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo, for Nintendo 64)
Soul Calibur (Namco, for Dreamcast)
Vagrant Story (Squaresoft, for PlayStation)
The Legend of Zelda: The Wind Waker (Nintendo, for Nintendo GameCube)
Nintendogs (Nintendo, for Nintendo DS)
Final Fantasy XII (Square Enix, for Playstation 2)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb m liggen, nooit 10 minuten gespeeld nog
Ja okay, ik ook. Heb mn PSOne er toen mee getestquote:
Ja,... aparte stijl en sfeer,... een absolute topper naar mijn mening maar niet iedereen zal deze waarderen. Komt er overeen met FFXII om eerlijk te zijn. Je ziet dat het Vagrant Stroy team aan FFXII heeft gewerkt bv. Cijfers liegen er ook niet om.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:37 schreef peristilius het volgende:
Ik wil Vagrant Story ook nog weleens spelen, mensen hier met ervaringen?
Klinkt alsof ik hem wel kan waarderen, wil iemand hem toevallig nog kwijt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... aparte stijl en sfeer,... een absolute topper naar mijn mening maar niet iedereen zal deze waarderen. Komt er overeen met FFXII om eerlijk te zijn. Je ziet dat het Vagrant Stroy team aan FFXII heeft gewerkt bv. Cijfers liegen er ook niet om.
Geloof er weinig van, maar ik hoop het stiekem natuurlijk wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef PandorasBox het volgende:
Final Fantasy score list Famitsu:
FFVII: 39/40
FFVIII: 38/40
FFIX: 38/40
FFX 38/40
FFXI 36/40
FFXII 40/40
FFX-2 34/40
FFCC 31/40
FFXII = best FF ever?![]()
FFXII zal gewoon singleplayer/offline zijn. Deze verschijnt volgende week in Japan, en geen idee wanneer in de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:48 schreef mschol het volgende:
ik heb 2 dingen:
a) komt er uberhaupt nog eens een keer een FF spel uit die je singelplayer kan spelen (FFXI kon je immers alleen online spelen)
ah ja okquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:50 schreef philipnorth het volgende:
[..]
FFXII zal gewoon singleplayer/offline zijn. Deze verschijnt volgende week in Japan, en geen idee wanneer in de rest van de wereld.
Voor zover ik weet zijn alleen FF 11 en die ene op de gamboy (nee?) crystal nog iets multiplayer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:48 schreef mschol het volgende:
ik heb 2 dingen:
a) komt er uberhaupt nog eens een keer een FF spel uit die je singelplayer kan spelen (FFXI kon je immers alleen online spelen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef peristilius het volgende:Oh ja! Ik dacht al, wie is Griever ook alweer?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat was inderdaad die leeuw die je zelf een naam kon geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |