Ja,... aparte stijl en sfeer,... een absolute topper naar mijn mening maar niet iedereen zal deze waarderen. Komt er overeen met FFXII om eerlijk te zijn. Je ziet dat het Vagrant Stroy team aan FFXII heeft gewerkt bv. Cijfers liegen er ook niet om.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:37 schreef peristilius het volgende:
Ik wil Vagrant Story ook nog weleens spelen, mensen hier met ervaringen?
Klinkt alsof ik hem wel kan waarderen, wil iemand hem toevallig nog kwijt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... aparte stijl en sfeer,... een absolute topper naar mijn mening maar niet iedereen zal deze waarderen. Komt er overeen met FFXII om eerlijk te zijn. Je ziet dat het Vagrant Stroy team aan FFXII heeft gewerkt bv. Cijfers liegen er ook niet om.
Geloof er weinig van, maar ik hoop het stiekem natuurlijk wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef PandorasBox het volgende:
Final Fantasy score list Famitsu:
FFVII: 39/40
FFVIII: 38/40
FFIX: 38/40
FFX 38/40
FFXI 36/40
FFXII 40/40
FFX-2 34/40
FFCC 31/40
FFXII = best FF ever?![]()
FFXII zal gewoon singleplayer/offline zijn. Deze verschijnt volgende week in Japan, en geen idee wanneer in de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:48 schreef mschol het volgende:
ik heb 2 dingen:
a) komt er uberhaupt nog eens een keer een FF spel uit die je singelplayer kan spelen (FFXI kon je immers alleen online spelen)
ah ja okquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:50 schreef philipnorth het volgende:
[..]
FFXII zal gewoon singleplayer/offline zijn. Deze verschijnt volgende week in Japan, en geen idee wanneer in de rest van de wereld.
Voor zover ik weet zijn alleen FF 11 en die ene op de gamboy (nee?) crystal nog iets multiplayer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:48 schreef mschol het volgende:
ik heb 2 dingen:
a) komt er uberhaupt nog eens een keer een FF spel uit die je singelplayer kan spelen (FFXI kon je immers alleen online spelen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef peristilius het volgende:Oh ja! Ik dacht al, wie is Griever ook alweer?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat was inderdaad die leeuw die je zelf een naam kon geven.
Nog niet bekend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:07 schreef Campina het volgende:
Wanneer komt FFXII nou uit in de US/EU? Ik wil hem wel bestellen bij EBGames.com bijvoorbeeld, maar daar staat dat ie al op 10 maart zou shippen, wat dus allang al geweest is.
iemand?
Ik trek het niet meer.... net de nieuwe gameplay movies gezien bij IGN. Iemand had het hier ooit over dat de muziek minder was.... gestoord ben je.... echt gestoord... weet niet meer wie het was. Die 40/40 kan ik me zooo goed voorstellen die Famitsu gaf. Heb echt met kippenvel gezeten van die nieuwe low res clips.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |