Nog niet bekend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:07 schreef Campina het volgende:
Wanneer komt FFXII nou uit in de US/EU? Ik wil hem wel bestellen bij EBGames.com bijvoorbeeld, maar daar staat dat ie al op 10 maart zou shippen, wat dus allang al geweest is.
iemand?
Ik trek het niet meer.... net de nieuwe gameplay movies gezien bij IGN. Iemand had het hier ooit over dat de muziek minder was.... gestoord ben je.... echt gestoord... weet niet meer wie het was. Die 40/40 kan ik me zooo goed voorstellen die Famitsu gaf. Heb echt met kippenvel gezeten van die nieuwe low res clips.quote:
Ik heb echt kippenvel van die nieuwe clips gekregenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:13 schreef -Ashram- het volgende:
Je kunt veel over Uematsu en zijn muziek zeggen, maar na het horen van een muziek-promo van FF12 met muziek van Hitoshi Sakimoto (bekend van oa. Vagrant Story en Final Fantasy Tactics) kan ik al zeggen dat dit met kop en schouders boven Uematsu's FF-muziek uitsteekt.
Ik ga deze ook zoooooooo hypenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga meedoen
[afbeelding]
Kijk die sfeer in een enkele screen![]()
![]()
Nog niet officieel bekend. Yoichi Wada gaf wel op een meeting aan dat de game van de zomer in Amerika uit zou komen en nog voor het einde van het jaar in Europa. Velen gaan op dit moment een beetje uit van een US-release in augustus en voor de kerst in ons landje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:07 schreef Campina het volgende:
Wanneer komt FFXII nou uit in de US/EU? Ik wil hem wel bestellen bij EBGames.com bijvoorbeeld, maar daar staat dat ie al op 10 maart zou shippen, wat dus allang al geweest is.
iemand?
Fijn gevoel,... ik ga voor de US versie....quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:39 schreef -Ashram- het volgende:
[..]
Nog niet officieel bekend. Yoichi Wada gaf wel op een meeting aan dat de game van de zomer in Amerika uit zou komen en nog voor het einde van het jaar in Europa. Velen gaan op dit moment een beetje uit van een US-release in augustus en voor de kerst in ons landje.
Ik denk dat het een stuk sneller zal gaan dan bij andere FF, omdat de localisering al begonnen was tijdens de ontwikkeling van de game.
Anyway, bij mij staat ie al in de preorder![]()
Opzekers! En als die übergeile speciale editie PS2 daar uitkomt haal ik die er ook nog bij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
Fijn gevoel,... ik ga voor de US versie....
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Opzekers! En als die übergeile speciale editie PS2 daar uitkomt haal ik die er ook nog bij.![]()
Was je nog niet begonnen dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ga deze ook zoooooooo hypenAls dat nog nodig is trouwens
Zelf met afstand vind ik VII de beste............... !quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik ben weer begonnen met FF 7. Ik was er 7 jaar mee geleden ermee begonnen, maar nooit uitgespeeld. Ook savegames verloren.
De beste vind ik tot nu toe FF6: qua verhaal vind ik persoonlijk het mooist.
No cloud, no squall shall hinder us...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef peristilius het volgende:
Tja, VII was heel erg mooi, maar ik blijf toch iets houden met FF IX.![]()
............................................quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No cloud, no squall shall hinder us...
Je hebt IX toch gespeeld?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
............................................
Quote uit FF IX doos!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
............................................
Ja Gijs... leer me nou niks over Finalquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:54 schreef H.Flick het volgende:
FFVII staat met stip bovenaan.
je mist echt zooveeeelquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
moet...verleiding...weerstaan...om...te...kijken...
Ik kijk ook nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
moet...verleiding...weerstaan...om...te...kijken...
Je krijgt weliswaar maar één flesje, maar toch, ik moet er een hebbenquote:
Ja, maar er zit toch iets in dat je kunt drinkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
energy drink, het zijn potions natuurlijks
![]()
en ze komen random binnen![]()
das weer mooi kut dan![]()
Volgens mij was het idd een soort energy drink.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, maar er zit toch iets in dat je kunt drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |