Dat vond ik het mooie aan FFX. Je mannetjes hadden geen level meer, maar je bepaalde zelf wanneer je je mannetje sterker maakt en er was ook geen "level 99-limiet". Je moet dan wel weer voldoende AP hebben verzamelen, maar toch.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef RiDo78 het volgende:
Ik ben nu maar weer eens aan het levellen geslagen in VIII, maar ik baal ervan dat ik nu aan Squall vastzit (die is lvl 90, terwijl de rest rond de 40 - 50 hangt).
Ah, dan ga ik vanavond nog maar een poging wagen. Is die Lady Luck-sphere eigenlijk handig uberhaupt?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef P-Style het volgende:
Echo's zijn dus zéér belangrijk bij Spherebreak!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je de limitbreaks van Cait Sith in FFVII gebruikte, dan kan je er nog wel lol mee beleven. Persoonlijk heb ik er niks mee, die random damage.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik vanavond nog maar een poging wagen. Is die Lady Luck-sphere eigenlijk handig uberhaupt?
Ik vind X-2 overigens nu een stuk leuker dan de vorige keer dat ik hem speelde.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Als je de limitbreaks van Cait Sith in FFVII gebruikte, dan kan je er nog wel lol mee beleven. Persoonlijk heb ik er niks mee, die random damage.
P-S. mooie op hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Truequote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima OP inderdaadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Geen gedoe met belachelijk grote plaatjes enzo. Ik vind de FF topics één van de gezelligste ookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat komt omdat RPG gamers gewoon stoer zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de FF topics één van de gezelligste ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geniet je een beetje van Skies?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Dat komt omdat RPG gamers gewoon stoer zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke RPG! Ik ben nog niet zo ver, maar ik las dingen over een eigen piratenbasis! Dat lijkt me dan wel weer helemaal fantastisch. Vliegen blijft irritant.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geniet je een beetje van Skies?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zal wel aan mij liggen. Ik vind de draw-distance erg kort en daardoor zie ik mijn bestemming pas heel laat. Bovendien is die kaart een beetje onhandig, ik zou graag in willen zoomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Die basis is tegen het einde, maar voor die tijd kun je je schip nog pimpen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had niet zo'n moeite met het vliegen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben de perfectie van Dragon Quest gewend.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
Doe eens niet zo miereneuken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat ik daar maar niet over beginnen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben de perfectie van Dragon Quest gewend.
Ik zou Metal Gear Solid maar nooit spelen als ik jou wasquote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben nu FFX aan het spelen maar ik word er een beetje moe van dat je maar een klein beetje loopt en gelijk alweer een filmpje hebt. Geweldig hoor die filmpjes/cutscenes maar potdorie zeg mag ik ook eens spelen.
Van die spheregrid snap ik niet echt veel van maar dat zal nog wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop