Dat vond ik het mooie aan FFX. Je mannetjes hadden geen level meer, maar je bepaalde zelf wanneer je je mannetje sterker maakt en er was ook geen "level 99-limiet". Je moet dan wel weer voldoende AP hebben verzamelen, maar toch.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef RiDo78 het volgende:
Ik ben nu maar weer eens aan het levellen geslagen in VIII, maar ik baal ervan dat ik nu aan Squall vastzit (die is lvl 90, terwijl de rest rond de 40 - 50 hangt).
Ah, dan ga ik vanavond nog maar een poging wagen. Is die Lady Luck-sphere eigenlijk handig uberhaupt?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef P-Style het volgende:
Echo's zijn dus zéér belangrijk bij Spherebreak!
Als je de limitbreaks van Cait Sith in FFVII gebruikte, dan kan je er nog wel lol mee beleven. Persoonlijk heb ik er niks mee, die random damage.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik vanavond nog maar een poging wagen. Is die Lady Luck-sphere eigenlijk handig uberhaupt?
Ik vind X-2 overigens nu een stuk leuker dan de vorige keer dat ik hem speelde.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Als je de limitbreaks van Cait Sith in FFVII gebruikte, dan kan je er nog wel lol mee beleven. Persoonlijk heb ik er niks mee, die random damage.
P-S. mooie op hoor!![]()
Truequote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima OP inderdaadGeen gedoe met belachelijk grote plaatjes enzo. Ik vind de FF topics één van de gezelligste ook
Dat komt omdat RPG gamers gewoon stoer zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de FF topics één van de gezelligste ook
Geniet je een beetje van Skies?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Dat komt omdat RPG gamers gewoon stoer zijn.
Leuke RPG! Ik ben nog niet zo ver, maar ik las dingen over een eigen piratenbasis! Dat lijkt me dan wel weer helemaal fantastisch. Vliegen blijft irritant.quote:
Het zal wel aan mij liggen. Ik vind de draw-distance erg kort en daardoor zie ik mijn bestemming pas heel laat. Bovendien is die kaart een beetje onhandig, ik zou graag in willen zoomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Die basis is tegen het einde, maar voor die tijd kun je je schip nog pimpen.
Ik had niet zo'n moeite met het vliegen.
Laat ik daar maar niet over beginnen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben de perfectie van Dragon Quest gewend.
Ik zou Metal Gear Solid maar nooit spelen als ik jou wasquote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben nu FFX aan het spelen maar ik word er een beetje moe van dat je maar een klein beetje loopt en gelijk alweer een filmpje hebt. Geweldig hoor die filmpjes/cutscenes maar potdorie zeg mag ik ook eens spelen.
Van die spheregrid snap ik niet echt veel van maar dat zal nog wel komen.
FF doorheen bijten, het blijft immers een FF. Is straks na een uur of 1,5 voorbij.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben nu FFX aan het spelen maar ik word er een beetje moe van dat je maar een klein beetje loopt en gelijk alweer een filmpje hebt. Geweldig hoor die filmpjes/cutscenes maar potdorie zeg mag ik ook eens spelen.
Van die spheregrid snap ik niet echt veel van maar dat zal nog wel komen.
Of Xenosaga, dat is echt niet normaal meer qua Cutscenes.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou Metal Gear Solid maar nooit spelen als ik jou was
Square-Enix heeft je gehoord blijkbaar... FFXIIquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef trepper het volgende:
Ik zou het wel vet vinden als ze een keer een final fantasy maken met een battle systeem a la Zelda of Secret of Mana, gewoon realtime. Die turnbased gevechten gaan op den duur vervelen.
FFX-2 is niet mijn favoriet. Het dressphere systeem past niet echt bij FF-stijl, net als het feit dat het gewoon een vervolg is. Maar mijn mening daargelaten, oordeel zelf.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Ardenlyn het volgende:
Snap het nog niet helemaal maar het is ietsje duidelijker geworden bedankt
Ik heb bv FF7, FF1, FF2 enz gespeeld en cutscenes zijn heerlijk maar bij FFX valt het mij erg op dat het wel heel vaak gebeurd. Maar maakt niet uit. Ik ga verder spelen.
Ben gek op RPG spellen:)
BTW hoe is FFX-2 eigenlijk? IAls ik een review zag of bv screenshots dan lijkt het mij dat er veel wiebelende tieten in zitten. Maar is dat ook echt zo of zit er wel een leuk verhaal in?
Hmmm, my bad... zou zweren dat ik ergens had gelezen dat het real-time combat zou worden. Zal FFVII: DoC wel geweest zijn...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef H.Flick het volgende:
FFXII heeft nog steeds een turnbased gevechtssysteem... alleen kun je vrij rondlopen en kun je de vijanden zien op de kaart, maar het is nog steeds turnbased.
Nee, ik heb een beetje een hekel aan Star Wars en alles wat met lightsabers etc. te maken heeft (nou bagetaliseer ik een beetje, maar ben dus geen die-hard science-fic. fan). Geef mij maar een oude vertrouwde Ragnarok of Masamunequote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt real-time, maar je hebt nog steeds een tijdbalk die vol moet lopen voordat je kunt aanvallen. Het lijkt een beetje op het systeem van Star Wars: KOTOR, misschien zegt het je iets.
Dat is mijn OP-filosofie!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen gedoe met belachelijk grote plaatjes enzo.
Omdat hier de mensen met goede smaak zitten.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de FF topics één van de gezelligste ook
slaap jij nooitquote:
Oh ja, ik ging naar bed.quote:
Wat was er zo frustrerend aan dan? Ik had er geen problemen mee namelijk; de meeste locaties zijn makkelijk te onderscheiden, en de afstanden zijn over het algemeen niet al te groot.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef BtjeFlauw het volgende:
Meest frustrerende kaartje ooit voor mij was toch wel die van FF VI, oftewel US FF III. Vreselijk takkeding.
Doom Gaze.quote:En dan die uren vliegen voordat je uiteindelijk Bahamut(?!) tegenkwam...
Ach man die pixelbrij, ik werd helemaal horendol van... Nog twee verschillende modi, waarbij één van de twee nog een beetje te doen wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wat was er zo frustrerend aan dan? Ik had er geen problemen mee namelijk; de meeste locaties zijn makkelijk te onderscheiden, en de afstanden zijn over het algemeen niet al te groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en die ander was gewoon te donker voor woorden (zal uiteindelijk wel eindigen met het feit dat ik een bril nodig heb...):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was hem ja!quote:[..]
Doom Gaze.Liever kwaliteit dan kwantiteitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef Newien het volgende:
alleen duurt t zolang tot er een nieuwe komt![]()
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
Die heb jij veeeeeeeeeeeeeeeeeels te kort gegamed Gijs.... echt waarquote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat ik daar maar niet over beginnen.
'Van Strol, voor Sjo'?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die heb jij veeeeeeeeeeeeeeeeeels te kort gegamed Gijs.... echt waarJe naam staat op dit spel !
Ik trok het niet Gijs. Het ziet echt geweldig mooi uit en het vechten zit goed in elkaar. Maar ik trek dat traditionele echt niet meer. Tevaak gedaan. Ik bedoel, een huis betreden, de boel slopen en spullen jatten terwijl de bewoners gewoon aan tafel blijven zitten? Komop! Het is 2006!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:35 schreef Chocobo het volgende:
Die heb jij veeeeeeeeeeeeeeeeeels te kort gegamed Gijs.... echt waarJe naam staat op dit spel !
'Van Strol, voor Sjo, heel veel kusjes'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Van Strol, voor Sjo'?
Dat wil ik ook. Maar wel wat realistischer. Zoals in Fable waar je moet oppassen dat je de plaatselijke politie niet achter je aan krijgt als je het te opzichtig doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
KotOR gaat over fokking ruimtemannetjes met laserpistooltjes... Kom op, we zijn het jaar 2000 gepaseerd en dat soort sci-fi is lame.
Ik wil in een RPG gewoon huizen binnengaan en in alle potten kijken. Je moest eens weten hoe blij ik ben als ik een ether vind in FFIV in een pot achter een huis waar je alleen via een geheime route door het water komt bijv.![]()
Ik vond Fable briljant.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Fable wat dat betreft verschrikkelijkDie evilpunten voor het breken van potten
Het had wat langer kunnen zijn en wat meer diepgang moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable was een prima game, maar briljant? Nee.
Dat is dit preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil in een RPG gewoon huizen binnengaan en in alle potten kijken. Je moest eens weten hoe blij ik ben als ik een ether vind in FFIV in een pot achter een huis waar je alleen via een geheime route door het water komt bijv.![]()
Moeilijkheidsgraad is inderdaad een groot pluspunt. Lekker pittig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:36 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII is het eerste RPG spel wat items vinden echt belangrijk maakt.... je hebt ze echt nodig.
Dat heb ik netzo. Gewoon in huizen stappen en in alles rondneuzen. Dat is ook mijn manier van RPG spellen spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
KotOR gaat over fokking ruimtemannetjes met laserpistooltjes... Kom op, we zijn het jaar 2000 gepaseerd en dat soort sci-fi is lame.
Exact, dat zijn RPG's!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gebruik altijd 3 savefiles die ik oms te beurt gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef H.Flick het volgende:
Godver... mijn savefile van Skies of Arcadia is corrupted. Ik kan weer opnieuw beginnen
.
Normaalgesproken doe ik het ook altijd, maar ik had nog maar ruimte voor 1 save.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben dus niet de enige die meerder save files aanmaakt
Gijs...serieus...ik dacht dat ik rare tiks in games had...maar dit slaat alles.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef Chocobo het volgende:
Saves,......... van ongekend belang in een RPG... vaak zijn er 3 zichtbare save velden... ik save op veld 1 en op veld 4 zodat ik die niet zie... vind ik niet netjes :
Dat is nog niksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus...ik dacht dat ik rare tiks in games had...maar dit slaat alles.
Ik moet altijd het maximaal aantal items, potions, etc hebben en vervolgens ben ik te gierig om ze te gebruiken. Wat vaak opnieuw laden betekent omdat ik doodga.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dwangneuroses in en met games, totaaaaaal van het pad. Maar hey, het geeft een goed gevoel![]()
Als ik (denk dat ik) voor een belangrijke gebeurtenis sta save ik ook altijd twee keer, zodat ik zeker weet dat ik ECHT goed gesaved heb. En natuurlijk heb ik een shitload aan tenten en cottages
Dit is echt ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is nog niksWekelijks memorycard management,............ als ik save moet het tijdstip even zijn en niet oneven etc etc....
Dat komt me zo bekend voor hèquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet altijd het maximaal aantal items, potions, etc hebben en vervolgens ben ik te gierig om ze te gebruiken. Wat vaak opnieuw laden betekent omdat ik doodga.
Ja,... ik cast ook niet veel spells.... zonde van mijn MP en in Dragon Quest heb ik daar nog niet echt items voor.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet altijd het maximaal aantal items, potions, etc hebben en vervolgens ben ik te gierig om ze te gebruiken. Wat vaak opnieuw laden betekent omdat ik doodga.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit is echt erg. Zoek professionele hulp!
same herequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben dus niet de enige die meerder save files aanmaakt
MP in Dragon Quest is lastig. Er zijn weinig ether-achtige items, pas later in het spel kom je ze echt tegen. Vaak naar de inn is het beste adviesquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ik cast ook niet veel spells.... zonde van mijn MP en in Dragon Quest heb ik daar nog niet echt items voor.....
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
MP in Dragon Quest is lastig. Er zijn weinig ether-achtige items, pas later in het spel kom je ze echt tegen. Vaak naar de inn is het beste advies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Serieusquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef H.Flick het volgende:
33 uur! Je bent nog niet eens op een kwart van het spel.
Ja rechts dan idd,... boven en onder gehad uiteraardquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef H.Flick het volgende:
Kijk even naar de kaart. Je zit pas op het eerste continent.
Dan is DQ echt jouw gamequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Is die Dragon Quest een fijn spel om te spelen? Bv lekker in huizen en dorpen rondneuzen, grote map, leuk verhaal enz?
Ik denk dat ik binnenkort maar FF8 ga spelen en daarna 9. Word een beetje schijtziek dat ik in FFX zo weinig kan spelen en al die filmpjes om de minuut haast.
Eigenlijk is FF7 aan de beurt maar die heb ik een tijd terug gespeeld en 8 en 9 heb ik nog nooit gespeeld.
Ben zeer benieuwd of ik daar wel in dorpen kan rondneuzen en in potten enz kan kijken
12 uurquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef peristilius het volgende:
Lol, apart volk toch hier hoor.
Ik krijg ook weer een beetje zin in FF IX, maar ik moet nog te veel andere spellen spelen.
Ik was wel goed bezig, alle ultimate weapons halen enzo.Al schijnt Steiner een superzwaard te krijgen als je binnen 12 uur bij het einde bent ofzo, weet iemand of dit waar is? Het lijkt me haast onmogelijk.
Ubisoft brengt hem uit idd.... lente geloof ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:59 schreef H.Flick het volgende:
DQ is nog niet te krijgen. Volgens mij komt hij over een paar maanden naar Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |