'Van Strol, voor Sjo, heel veel kusjes'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Van Strol, voor Sjo'?
Dat wil ik ook. Maar wel wat realistischer. Zoals in Fable waar je moet oppassen dat je de plaatselijke politie niet achter je aan krijgt als je het te opzichtig doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
KotOR gaat over fokking ruimtemannetjes met laserpistooltjes... Kom op, we zijn het jaar 2000 gepaseerd en dat soort sci-fi is lame.
Ik wil in een RPG gewoon huizen binnengaan en in alle potten kijken. Je moest eens weten hoe blij ik ben als ik een ether vind in FFIV in een pot achter een huis waar je alleen via een geheime route door het water komt bijv.![]()
Ik vond Fable briljant.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Fable wat dat betreft verschrikkelijkDie evilpunten voor het breken van potten
Het had wat langer kunnen zijn en wat meer diepgang moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable was een prima game, maar briljant? Nee.
Dat is dit preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil in een RPG gewoon huizen binnengaan en in alle potten kijken. Je moest eens weten hoe blij ik ben als ik een ether vind in FFIV in een pot achter een huis waar je alleen via een geheime route door het water komt bijv.![]()
Moeilijkheidsgraad is inderdaad een groot pluspunt. Lekker pittig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:36 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII is het eerste RPG spel wat items vinden echt belangrijk maakt.... je hebt ze echt nodig.
Dat heb ik netzo. Gewoon in huizen stappen en in alles rondneuzen. Dat is ook mijn manier van RPG spellen spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
KotOR gaat over fokking ruimtemannetjes met laserpistooltjes... Kom op, we zijn het jaar 2000 gepaseerd en dat soort sci-fi is lame.
Exact, dat zijn RPG's!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gebruik altijd 3 savefiles die ik oms te beurt gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef H.Flick het volgende:
Godver... mijn savefile van Skies of Arcadia is corrupted. Ik kan weer opnieuw beginnen
.
Normaalgesproken doe ik het ook altijd, maar ik had nog maar ruimte voor 1 save.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben dus niet de enige die meerder save files aanmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |