Ik dacht al.. kan niet kloppen. Ik vind het irritant dat er toch shops zijn die wel met data's komen, dan wordt ik weer gehyped voor niksquote:
Wordt voor mij dan wellicht een PS3 game.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat we FFXII in 2006 niet in Europa gaan zien.
Zou wel een leuke actie zijn voor de S-E fans, die 2 titels op dezelfde dagquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Laniboekje het volgende:
Op Nedgame staat het volgende bij releaselijst:
15-06-2006: Final Fantasy XII
15-06-2006: Kingdom Hearts 2
Klopt dit?
Ik koop hem toch US !quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat we FFXII in 2006 niet in Europa gaan zien.
Dat wordt nog spannend, wie komt eerder, de PS3 of FFXII.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wordt voor mij dan wellicht een PS3 game.
Ik ga er niet op wedden, ik heb echt geeeeen idee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wordt nog spannend, wie komt eerder, de PS3 of FFXII.
Voor Japan is het FFXII, maar het duurt altijd heeeeeeeel lang voordat Square hun games vertaald... Ik weet het ook niet, maar ik neig naar FFXII, puur omdat de PS3 volgens mij nog LANG niet klaar is en Sony Europa altijd in de aarsch neukt met releasedata.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wedden, ik heb echt geeeeen idee.
FF 5 ben ik nu ook aan het spelen. Ben echter nog niet zo ver, ik heb echter mijn characters altijd wel bepaalde klassen.. Even denken:quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:05 schreef PrinceLu het volgende:
PS3, denk ik.![]()
Ik heb de grootste moeite met FF5.. Ik vind dat Job en Ability gebeuren best vet, maar weet nooit precies wat ik m'n characters moet leren, en wat de beste combinaties zijn. Ik heb ook het idee dat ik veel meer moet trainen dan in andere Final Fantasy's.. Ligt dit nou aan mij? En het kopen van wapens is ook kut, want er word in de winkel niet aangegeven welke wapens beter zijn dan de andere.![]()
Misschien moet ik maar weer FF6 gaan spelen.![]()
Het ligt aan je speelstijl welke combinatie voor jou het beste is. Persoonlijk wil ik het liefst op zijn minst een goede vechter, een black mage en een white mage. De vierde persoon maak ik dan meestal een Mime, omdat je die vier Abilities naar keuze kunt geven, en hij alle handelingen van de andere karakters kan nadoen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:05 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb de grootste moeite met FF5.. Ik vind dat Job en Ability gebeuren best vet, maar weet nooit precies wat ik m'n characters moet leren, en wat de beste combinaties zijn.
Als je met elk karakter voor elke Job het Master-level wilt halen, dan ben je wel even bezig, ja.quote:Ik heb ook het idee dat ik veel meer moet trainen dan in andere Final Fantasy's.. Ligt dit nou aan mij?
Tot daar red ik me ook wel.. Maar wacht maar tot je de tweede lichting aan jobs krijgt. Dan moet je gaan kiezen, en niet alle jobs lijken even interresant, maar zijn op zich wel te gebruiken, mits je ze hoog genoeg leveled. En in de tussentijd, ben ik een beetje verloren. =\quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
FF 5 ben ik nu ook aan het spelen. Ben echter nog niet zo ver, ik heb echter mijn characters altijd wel bepaalde klassen.. Even denken:
Bartz - Knight
Reina - Black Mage
Galuf - White Mage
Faris - Blue Mage
Dat zijn tenminste de characters die ik tot nu toe heb gehad.
Ik houd nu aan: Knight, Black mage (met lvl3 White als ability, voorlopig) Thief en Monk. Het nut van de red mage ontgaat me eigenlijk een beetje, en de berserker vind ik gewoon ruk. In geen enkele FF gebruik ik de berserk functie. Hooguit op monsters. Maar in sommige bossfights is dit weer niet de meest handige opstelling. Of soms wel. Fokking onvoorspelbaar steeds.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het ligt aan je speelstijl welke combinatie voor jou het beste is. Persoonlijk wil ik het liefst op zijn minst een goede vechter, een black mage en een white mage. De vierde persoon maak ik dan meestal een Mime, omdat je die vier Abilities naar keuze kunt geven, en hij alle handelingen van de andere karakters kan nadoen.
Zeker wanneer je het spel voor de eerste keer speelt, is het vooral een kwestie van de mogelijkheden van elke Job verkennen en uitproberen welke Job/Ability combinaties het beste zijn.
[..]
Als je met elk karakter voor elke Job het Master-level wilt halen, dan ben je wel even bezig, ja.
Voor wie niet in de FF-games?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef peristilius het volgende:
Ik speel altijd sowieso met een White mage, Black mage en vechter (meestal Knight). Mijn laatste character is meestal een Thief. Een White mage in de party is voor mij sowieso een must-have.
Nou niet voor mij, want ik heb nooit een FF gespeeld waarbij je de optie had een white mage te selecteren.quote:
Schaam je!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou niet voor mij, want ik heb nooit een FF gespeeld waarbij je de optie had een white mage te selecteren.
(hoewel je in FFX-2 volgens mij wel een white mage dress sphere had...)
Ja, sorryquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef Laniboekje het volgende:
Schaam je!
Eigenlijk zit trouwens in elke FF wel een white mage, het is maar net welke character je vooral gebruikt om te healen.. dat zou dan meteen je white mage kunnen zijn. Diegene met de sterkste Cure-magic.
Ik heb toch altijd wel de neiging om ze toch nog in klassen in te gaan delen. Ben ik nu inmiddels zo gewend van de oudere FF-games. Yuna was bijv. in FF X bij mij echt een white mage/summoner, waarbij Paine dan meer een black mage was enzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, sorryBij VI t/m X zitten niet echt white mage jobs. En meestal zorg ik er wel voor dat ze allemáál minstens Curaga hebben.
Ja klopt. In het begin van het spel wel ja... Het mooie van FFX was dan weer dat je altijd al je characters tot je beschikking had en je niet per se van te voren een Yuna in je party moest stoppen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:57 schreef Laniboekje het volgende:
In FF X bij mij echt een white mage/summoner, waarbij Paine Lulu dan meer een black mage was enzo.
Lulu was het ja! Ik was haar naam gewoon kwijtquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja klopt. In het begin van het spel wel ja... Het mooie van FFX was dan weer dat je altijd al je characters tot je beschikking had en je niet per se van te voren een Yuna in je party moest stoppen.![]()
----------------------------------------------------------------------quote:- No HDD support
- No Widescreen support
- 1 DVD
- Main quest is 60-70 hours without sidequests
30 hours is the minimum and that only when people know exactly what to do or are playing it for the 2nd time.
The staff hopes players explore the various locations and have a good time
The audio is very good so they suggest having a good sound setup to fully enjoy it.
Was te verwachten...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef PandorasBox het volgende:
- No Widescreen support
Dat gaat helemaal goed komen!quote:The audio is very good so they suggest having a good sound setup to fully enjoy it.
server too busyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef PandorasBox het volgende:
Voorproefje van de soundtrack. Bevat 5 nummers van de "Hope" orchestratie.
Download
Klinkt erg goed...
En ookal zijn er spoilers... tegen de tijd dat FFXII hier verkrijgbaar is ben je die toch alweer vergeten!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef PandorasBox het volgende:
Je hoeft iig niet bang te zijn voor spoilers.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ookal zijn er spoilers... tegen de tijd dat FFXII hier verkrijgbaar is ben je die toch alweer vergeten!
Het meeste is gewoon FMV hoor, dus zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:30 schreef philipnorth het volgende:
Is toch schitterend dat dit gewoon kan op een current gen machine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wat oudere trailers zag, dan wist je dat. Dat werd erg duidelijk naar voren gebracht en is het enige wat we weten over het verhaal.
...and you shall see.
Maar het niveau van de FMV is wel enorm hoog IMO.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Het meeste is gewoon FMV hoor, dus zo raar is dat niet.
Maar het blijft cool en prachtig natuurlijk. Heel fijne muziek ook.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:11 schreef PandorasBox het volgende:
Pas op!Oh, ik kijk alleen maar mooie plaatjes als ik trailers kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wat oudere trailers zag, dan wist je dat. Dat werd erg duidelijk naar voren gebracht en is het enige wat we weten over het verhaal.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ik ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh, ik kijk alleen maar mooie plaatjes als ik trailers kijk.
Ach vind het wel okee, maar niet zo mooi als die van VII en IX.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef chibibo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet warm of koud kan worden van de muziek bij de trailer. Ik vrees dat deel 12 op muzikaal gebied weer een middenmoter zal worden, zoals zijn recente voorgangers.
Uematsu doet dan ook lang niet alle liedjes meer...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De muziek is strax 'gewoon goed' maar niet meer van zulks hoog niveau als het werk van Uematsu uit het verledenDat is zonde, maar ik ga er wel vanuit dat we mooie klanken zullen horen hoor
Hij is niet meer vàn Square nee, geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij doet helemaal niets meer toch bij Square?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |