Juist. Dat is handig inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:04 schreef H.Flick het volgende:
De Quicksave functie in FFIV op de GBA is wel heel erg handig. Dat zou ik ook wel willen bij de console versies.
Dit kon bij FF6 ook, door een bepaald item te gebruiken (waarvan ik de naam niet meer weet).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
Bij Dragon Quest kon je snel teleporten uit dungeons en naar dorpjes waardoor altijd binnen 5 minuten bij een savepoint kon zijn. Dat is ook een goede optie.
Dan zou ik evengoed overnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef H.Flick het volgende:
Doe mij maar een systeem als bij DQ, daar kon je niet dood. Je verloor slechts geld als je hele party 0 HP had.
Je kunt geld op de bank zetten en dat gaat dan niet verloren. Dus als je een dungeon in gaat moet je gewoon zorgen dat je zo min mogelijk geld bij je hebt. Super systeem!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan zou ik evengoed overnieuw beginnen.Ik wil geen geld verliezen.
Leuk spel. Als tip: Gooi geen enkel item weg, of discard ze op een andere manier, anders is de perfect game onmogelijk, zonder hulp van anderen! Succes verderquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:47 schreef wc-eend het volgende:
Nou.. heb vandaag FF Tactics advance gehaald, ziet er wel leuk uit en ben net in mijn eerste Publater de eerste missie doen
Nog tips voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
Niet echt een sphere grid natuurlijk, maar ik ben benieuwd hoe dit systeem gaat werken en belangrijker nog... hoe lang het duurt voordat ik het onder de knie heb!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
De sphere grid van FFXII:
http://img151.imageshack.us/my.php?image=license0vf.jpg
Nee, natuurlijk is het geen sphere grid. Ik bedoelde een screenshot van het nieuwe systeem.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:09 schreef P-Style het volgende:
Niet echt een sphere grid natuurlijk, maar ik ben benieuwd hoe dit systeem gaat werken en belangrijker nog... hoe lang het duurt voordat ik het onder de knie heb!
Dat werkt bij Dragon Quest ook goed. Je hoeft geen ingewikkeld systeem te hebben om een goede RPG te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:54 schreef wc-eend het volgende:
Zoals het eruit ziet lijkt het mij dat je gewoon een aantal abilities kan vergaren en daar punten enzo in kan stoppen..
Ik heb ff een rondje webshops gedaan en geen van hun heeft m nog, ik vrees dat ie niet makkelijk te krijgen is...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:59 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand enig idee waar ik Final Fantasy Origins voor een PAL-PS2 vandaan kan halen?
FF 1&2: DoS heb ik zelf al. Het was meer voor een kennisje van me.. Helaasch dus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ff een rondje webshops gedaan en geen van hun heeft m nog, ik vrees dat ie niet makkelijk te krijgen is...
Kun je ook niet beter FF1-2 halen voor de GBA dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
Ben benieuwd hoe dat gaat werken.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
De sphere grid van FFXII:
http://img151.imageshack.us/my.php?image=license0vf.jpg
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:26 schreef Renzokuken het volgende:
Dan maar een vraag over ff7Volgens mij is dat gewoon één van die klonen in die cloaks..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er word later ook gezegd dat hij onderweg was naar een reunie.
Nee jij bent lekker. =X
Kan kan.. maar ik vond het wel interresant om te lezen. Ze hadden een aantal mooie bewijzen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon één van die klonen in die cloaks..Er word later ook gezegd dat hij onderweg was naar een reunie.
Zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef philipnorth het volgende:
Zit te twijfelen of ik FFX voor de PS2 ga aanschaffen, is dit een aanrader?
(tevens tvp, raak dit topic altijd kwijt)
Ja, maar voor de oudere delen loop ik niet ff de FRS ofzo inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zeker een aanrader.
Als je het echt goed wilt doen haal je de oudere delen er ook gelijk bij (tenzij je ze al hebt, maar dan weet je ook dat X ook een aanrader is), maar FF X is een goed begin.
Kingdom Hearts moet je ook hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja, maar voor de oudere delen loop ik niet ff de FRS ofzo in
En 1+2 heb ik op de GBA gespeeld, net als FFTA, en VII ook wel eens gespeeld bij een vriend
Maar aangezien ik toch eens wat meer aan die PS2 wil zitten ga ik wat budget titels shoppen, en deze staat dus op t lijstje
De GBA FFTA is een ander spel dan de PS1 tactics.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja, maar voor de oudere delen loop ik niet ff de FRS ofzo in
En 1+2 heb ik op de GBA gespeeld, net als FFTA, en VII ook wel eens gespeeld bij een vriend
Maar aangezien ik toch eens wat meer aan die PS2 wil zitten ga ik wat budget titels shoppen, en deze staat dus op t lijstje
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:56 schreef Chocobo het volgende:
FFXII gameplay clips.... prachtige muziek en graphics trouwens
Dit deel laat mooie steden en adventure gameplay zien.
http://www.playfrance.com(...)premiere-partie.html
Deel deel laat battles zien.
http://www.playfrance.com(...)deuxieme-partie.html
[afbeelding]
Ja in de demo stoorde ik me er niet aan. Tv is altijd wat groter dan een filmpje zeg maar. De lijnen geven best overzicht. Het zegt waar je mee aangesloten bent en of je een attack of magic doet.... misschien is het wennen !quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Het enige waar ik nog van huiver zijn die lijnen in de battles, weet niet precies hoe je ze noemt. Maar ik vind dat minder.. de hele tijd van die kleurige lijnen die door je beeld suizen enzo. Maar goed, wie weet hoe dat allemaal loopt enzo.
Wel leuk aan het einde van het battlefilmpje; Alles is in het Japans en dan winnen ze, staat er: Congratulations
![]()
Ja, ik stoor me er nu ook nog niet aan.. maar ik twijfel wel. Misschien is het ook een optie om het uit te zetten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja in de demo stoorde ik me er niet aan. Tv is altijd wat groter dan een filmpje zeg maar. De lijnen geven best overzicht. Het zegt waar je mee aangesloten bent en of je een attack of magic doet.... misschien is het wennen !
Ik zou ook liever het oude systeem zien, maar de mensen die het gespeeld hebben zeggen dat het wel okee is, dus het zal wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Tain het volgende:
Die battles lijken me op deze manier eigenlijk serieus kut, totaal geen overzicht
Dat gezeik over die lijnen doet me denken aan GR:AW. Nu hoor je daar ook niemand meer over de HUDquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja in de demo stoorde ik me er niet aan. Tv is altijd wat groter dan een filmpje zeg maar. De lijnen geven best overzicht. Het zegt waar je mee aangesloten bent en of je een attack of magic doet.... misschien is het wennen !
FFX-2 was erg slecht imoquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef PrinceLu het volgende:
Ik weet het niet.. Ik hou meer van de ouderwetse manier.. FFX-2 week daar ook al van af en dat spel heb ik daarom ook gauw opzij gelegd. (Plus dat het constant omkleden van die wijven niet echt cool is)
Nee, is nog niet bekend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Laniboekje het volgende:
Op Nedgame staat het volgende bij releaselijst:
15-06-2006: Final Fantasy XII
15-06-2006: Kingdom Hearts 2
Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |