Dan vraag je je toch echt af hoe dat zover heeft kunnen komen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet wel dat er meer achter dat verhaal zat
Maar ik zei ook: In eindhoven liep een jongen altijd in Squall kleding.. en die heeft uiteindleijk zijn vader vermoord.
Ik gaf FF toch niet de schuld?
Er moet echt wel wat meer in je hoofd of leven miszitten wil je dat doen
Maar goe,d ook in dat rollenspel ging ie vrij ver. Snee in z'n voorhoofd gemaakt a la Squall. Altijd in die jas lopen zomer of winter. Zag hem vaak door de stad lopen met de jas en de riemen en een zwaard.
Noui met die kleding kan ik me er nog wel wat bij voorstellen. Fanatiek LARPer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch echt af hoe dat zover heeft kunnen komen.
Is er dan niemand geweest die duidelijk genoeg tegenover was dat 'ie in een fantasiewereld leeft?
Wat je wil...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat je wil...MOARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idem. Wel alle 6 gesterredquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog steeds mijn allereerste wapens geloof ik, waarvan wel 2 tot sterretje geupgrade.
Bij mij moet je dus niet zijn
Ja hoor, prima.quote:
http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=928790&topic=53941597quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:46 schreef Flashbag het volgende:
Heeft iemand wat tips met het uit zoeken van wapens en dergelijkeik zie niet echt het verschil van sommige wapens en welke het beste is om te upgraden etc.
Iemand tips ?
Hey bedanktquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:47 schreef Marble het volgende:
[..]
http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=928790&topic=53941597
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef blessed19 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef blessed19 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:13 schreef Purevil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |