quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Een shirtless Snow is idd niet te versmaden.
Maar ik vind zijn karakter volkomeen ruk.
Als ik iemand zou moeten uitkiezen waar ik me aan erger... dan is het Snow.
Het begon met Vanille en een beetje met Hope, maar die 2 ontwikkelen neide wel fijn vind ik.
Snow daarentegen.... dat gejank de hele tijd over Serah... Seeerhhh, SEEEERAAAAHHHH!
STFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Een shirtless Snow is idd niet te versmaden.
Ja blijkbaarquote:
Er zijn wel meer FF hunks, maar dit was de eerste keer dat ik er eentje zo ontzettend leuk CGI shirtless voorbij zag rennenquote:
Dit is de eerste FF die ik speelquote:Op maandag 29 maart 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn wel meer FF hunks, maar dit was de eerste keer dat ik er eentje zo ontzettend leuk CGI shirtless voorbij zag rennen
quote:
Dat hoeft ook niet, ze zijn bezig hun lot te ontdekken. Als ze alles al zouden weten of konden voorzien zou het een stuk saaier zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Snow is niet erg slim.Zacht uitgedrukt.
Eigenlijk zijn geen van de personages echt slim. Of ligt dat aan mij? Geen een maakt op mij indruk qua intelligentie.
Mwoa, ik vind dat wel iets typisch FF eigenlijk. Laatste die ik hiervoor gespeeld heb was met Zack en Cloud op de PSP, ook niet echt het toonbeeld van snuggerheid.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:20 schreef Desunoto het volgende:
Maar ze maken niet echt doordachte beslissingen en zo...
Irvine mag je hebben... Basch en Balthier slapen vannacht bij mijquote:
Ik probeerde het nog te redden hierboven.quote:
Ik vond irvina in VIII echt een geweldige womanizerquote:Op maandag 29 maart 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Irvine mag je hebben... Basch en Balthier slapen vannacht bij mij
*LOL* Met Vanille-pronquote:Op maandag 29 maart 2010 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog te redden hierboven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Met Vanille-pron
Leez je ook alleNee, deze is ooit uitgelekt op een dvd met alle modellen van de personages. Logisch ook, in een van de scènes zie je Vanille wakker worden, om het zo maar te noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik val meer op blond geloof ikquote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond irvina in VIII echt een geweldige womanizer
De allereerste keer dat je hem ziet... met die smile, z'n gun en dat dan vlindertje
Ik was op slag verliefd (maar ja, toen was ik ook nog jong en ontschuldig en zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |