quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Een shirtless Snow is idd niet te versmaden.
Maar ik vind zijn karakter volkomeen ruk.
Als ik iemand zou moeten uitkiezen waar ik me aan erger... dan is het Snow.
Het begon met Vanille en een beetje met Hope, maar die 2 ontwikkelen neide wel fijn vind ik.
Snow daarentegen.... dat gejank de hele tijd over Serah... Seeerhhh, SEEEERAAAAHHHH!
STFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja blijkbaarquote:
Er zijn wel meer FF hunks, maar dit was de eerste keer dat ik er eentje zo ontzettend leuk CGI shirtless voorbij zag rennenquote:
Dit is de eerste FF die ik speelquote:Op maandag 29 maart 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn wel meer FF hunks, maar dit was de eerste keer dat ik er eentje zo ontzettend leuk CGI shirtless voorbij zag rennen
quote:
Dat hoeft ook niet, ze zijn bezig hun lot te ontdekken. Als ze alles al zouden weten of konden voorzien zou het een stuk saaier zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Snow is niet erg slim.Zacht uitgedrukt.
Eigenlijk zijn geen van de personages echt slim. Of ligt dat aan mij? Geen een maakt op mij indruk qua intelligentie.
Mwoa, ik vind dat wel iets typisch FF eigenlijk. Laatste die ik hiervoor gespeeld heb was met Zack en Cloud op de PSP, ook niet echt het toonbeeld van snuggerheid.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:20 schreef Desunoto het volgende:
Maar ze maken niet echt doordachte beslissingen en zo...
Irvine mag je hebben... Basch en Balthier slapen vannacht bij mijquote:
Ik probeerde het nog te redden hierboven.quote:
Ik vond irvina in VIII echt een geweldige womanizerquote:Op maandag 29 maart 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Irvine mag je hebben... Basch en Balthier slapen vannacht bij mij
*LOL* Met Vanille-pronquote:Op maandag 29 maart 2010 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog te redden hierboven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Met Vanille-pron
Leez je ook alleNee, deze is ooit uitgelekt op een dvd met alle modellen van de personages. Logisch ook, in een van de scènes zie je Vanille wakker worden, om het zo maar te noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik val meer op blond geloof ikquote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond irvina in VIII echt een geweldige womanizer
De allereerste keer dat je hem ziet... met die smile, z'n gun en dat dan vlindertje
Ik was op slag verliefd (maar ja, toen was ik ook nog jong en ontschuldig en zo)
hear hear!!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik vind zijn karakter volkomeen ruk.
Als ik iemand zou moeten uitkiezen waar ik me aan erger... dan is het Snow.
Het begon met Vanille en een beetje met Hope, maar die 2 ontwikkelen neide wel fijn vind ik.
Snow daarentegen.... dat gejank de hele tijd over Serah... Seeeraaaaaaaahhhh, SEEEERAAAAHHHH!
STFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey je hebt een mirror's edge avatarquote:Op maandag 29 maart 2010 14:38 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
hear hear!!
Ik ga zekers die trophy halen met die vanille theme
Whehehehehequote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef torn_Machina het volgende:
Eigenlijk moet ik eerst FF 13 uitspelen, maar Resonance of Fate is te leuk om gesealed te laten liggen.![]()
Even een totaal andere rpg spelen voordat ik verder ga met FF 13.
Alleen voor deze scene al bijna het aankopen waard.![]()
Ok, voor jou dan:quote:
Serieus? Ik had juist gehoopt dat ze deze keer de prettyboy niet een kutpersoonlijkheid hadden gegeven die zo rechtlijnig was als maar kon, maar helaas.quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 14:47 schreef Marble het volgende:
Ik vind Snow juist een leukere persoonlijkheid hebben dan ik van tevoren gedacht had. Zal wel iets te maken hebben met de extreem lage verwachtingen die ik voor hem had, dan kan het alleen maar meevallen.
Ik vind hem echt het stereotype dommekracht. En dan ook nog eens zeikerig romantisch over een meisje wat er uitziet alsof het zijn dochter had kunnen zijn. En dat gemok van hem de hele tijd. Ik bedoel, Hope is nog maar een kind.... daar kan ik 't van hebben, en die draait bij!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Ik had juist gehoopt dat ze deze keer de prettyboy niet een kutpersoonlijkheid hadden gegeven die zo rechtlijnig was als maar kon, maar helaas.
Ik denk dat ie dan mot krrijgt met Fang... en tis maar de vraag of ie daar van kan winnenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
Maar hij is een held! Zegt ie steeds. Daarna gilt hij iets als Serah. Terwijl hij gewoon Vanille kan playen.
die google ik vanavond wel even.. mijn collega's zaten me net al raar aan te kijkenquote:
Haha ja inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem echt het stereotype dommekracht. En dan ook nog eens zeikerig romantisch over een meisje wat er uitziet alsof het zijn dochter had kunnen zijn. En dat gemok van hem de hele tijd. Ik bedoel, Hope is nog maar een kind.... daar kan ik 't van hebben, en die draait bij!
Maar goed, hij is wel lekker. Dat maakt wel een beetje wat goed.
Ik vind ze ook eerder vader en dochterquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad.
Ik bedoel met een leeftijdsverschil is niets mis op zich. Maar als de jongen eruit ziet als 25 en het meisje als 12 dan is er toch iets mis IMO.
Wilde ik net een foto van mezelf als Vanille plaatsen!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vrouwelijk, that is.
* kruipt terug in zijn homofobe hoekje
Niet als Sazh?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wilde ik net een foto van mezelf als Vanille plaatsen!
Te veel geschminkquote:
Wat is dat voor game dan, een spin-off?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, jullie mogen dan nu in FF XIII het geluk hebben met babes als Lightning, Vanille en Fang... maar bij versus zijn wij aan de beurt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, deze mag je nog hebben dan:
[ afbeelding ]
Nee, Square Enix maakt vaker spellen in een zelfde universum. XIII Versus heeft ook te maken met kristallen, voor zover we wetenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat voor game dan, een spin-off?
Nein, PS3 exclusive.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Versus komt ook voor de Xbox toch? Ja toch?
Daar is nog niets over gezegd. Maar ik ga er eigenlijk een beetje van uitquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Versus komt ook voor de Xbox toch? Ja toch?
Het is al zo lang stil rondom versus, ik verwacht op de E3 wel een aankondiging over de platforms. Als het exclusive zou blijven dan verwacht ik inderdaad wel een port na een tijdje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Marble het volgende:
Al verwacht ik dat ie uiteindelijk net zo hard geport wordt als alle andere zogenaamde exclusives.
Zelfde universum, andere karakters.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat voor game dan, een spin-off?
Mja, het ziet er op zijn minst interessant uit. Ik ga ze toch alle twee toch halen. Over Haeresis wordt gezegd dat het online zou zijn. Ik geloof ik er geen reet van, want dat zou snijden in hun eigen XIV zijn...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Marble het volgende:
Ik kijk ook wel uit naar Agito. Heeft zo'n intrigerend Harry Potter/Hogwarts-sfeertje.
Zou Agito voor de iPhone komen?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Marble het volgende:
Ik kijk ook wel uit naar Agito. Heeft zo'n intrigerend Harry Potter/Hogwarts-sfeertje.
Say whut?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
en natuurlijk nog minimaal twee Kingdom Hearts spellen
Tenzij het op de PSP/DS/Wii is. Dan conflicteert het niet met XIV.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
Over Haeresis wordt gezegd dat het online zou zijn. Ik geloof ik er geen reet van, want dat zou snijden in hun eigen XIV zijn...
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Al zijn die meer van de Crystal Bearers reeks, tenminste, Nintendo dan. Online PSP is must havequote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Tenzij het op de PSP/DS/Wii is. Dan conflicteert het niet met XIV.
PSP exclusive. Telefoonversie is gecanceld.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou Agito voor de iPhone komen?
Tenminste, agito was toch voor mobile phones?
Of was ie voor de PSP?
Oowo ok. Jammer.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Marble het volgende:
[..]
PSP exclusive. Telefoonversie is gecanceld.
Wel op de website jaquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Desunoto het volgende:
Was dit al gepost?
Square Enix wil Final Fantasy IX op het PSN
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Marble het volgende:
Al verwacht ik dat ie uiteindelijk net zo hard geport wordt als alle andere zogenaamde exclusives.
Het is iets kinderlijker wellicht, omdat het een kruising is tussen FF en Disney.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Is Kingdom Hearts te vergelijken met FF XIII
Dit is mijn eerste FF maar zo verslavend
Ja maar toch niet geport naar een GSM lijkt me?quote:
Ok danquote:Op maandag 29 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is iets kinderlijker wellicht, omdat het een kruising is tussen FF en Disney.
Maar ik vind die combi echt serieus briljant.
Er zitten dus heel veel disney figuren in, maar ook FF figuren.
De werelden zijn (bijna) allemaal disney-werelden.
Onderwaterwereld van de zeemeermin, jungle van tarzan, aladdin, alice etc.
En je "eidolons" zijn bv Bambi en Dumbo
Chinatown Wars was ook binnen een zucht en een scheet geport naar van alles en nog wat (van DS naar PSP naar iPhone als ik het me goed herinner), dus waarom niet met Agito. Die centjes laat SE echt niet liggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar toch niet geport naar een GSM lijkt me?
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Aziaat het volgende:
Ik heb het spel zojuist besteld.
Bevat het spel ook de japanse voice overs?
Het gevechtssysteem is wel volledig realtime. Maar vertoont overeenkomsten met XIII. Je kan je gevechtspartners ook opdrachten geven. Aanvallen of healen of magic gebruiken etc.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan
Eerst maar eens deze uitspelen... en ik moet Assasin's Creed ook nog afmaken
Ik zal er eens over nadenken allemaalquote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het gevechtssysteem is wel volledig realtime. Maar vertoont overeenkomsten met XIII. Je kan je gevechtspartners ook opdrachten geven. Aanvallen of healen of magic gebruiken etc.
Maar als je nu met KH1 begint zal je wel even schrikken van de graphics.Ik speelde het laatst weer even maar ging al snel over op deel 2. Die ziet er al een stuk beter uit. En alles is dan ook verder uitgewerkt: mooiere omgevingen, toffere vijanden, etc. Behalve dan dat deel 2 iets te makkelijk is. Op zich zou je kunnen kiezen om meteen met 2 te beginnen als je het verhaal van deel 1 een beetje bijgelezen hebt ergens. Als je dat wil tenminste.
De sfeer in Kingdom Hearts is wel heel erg goed.
Bij Snow ga ik er nog steeds vanuit dat hij elk moment een surfplank tevoorschijn kan halen om al "cowabungaaa!" roepend richting het dichtsbijzijnde water te spurten.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Snow daarentegen.... dat gejank de hele tijd over Serah... Seeeraaaaaaaahhhh, SEEEERAAAAHHHH!
Ik zou echt heel hard applaudisseren danquote:Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef chibibo het volgende:
Meest gaye FF-topic ooit.
[..]
Bij Snow ga ik er nog steeds vanuit dat hij elk moment een surfplank tevoorschijn kan halen om al "cowabungaaa!" roepend richting het dichtsbijzijnde water te spurten.
Ik kan je geen ongelijk geven. Ik ben nog niet zo ver in het spel (chapter 6, geloof ik), maar ik word nu al doodmoe van dat "Serah! Serah!" de hele tijd zodra hij in beeld verschijnt.quote:
Gacktquote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste personages gewoon verzonnen. Aan de tekentafel begonnen en daar 3D beelden gemaakt en zo.
Ik heb wel eens gelezen dat ze Japanse zanger/acteur/model/wat-niet? Gackt hebben "gebruikt" voor Cloud Strife in de film Advent Children. Of voor Squall's kledingstijl. En er gaan geruchten dat hij nog meer personages heeft beïnvloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Gebrek aan MP = unlimited death spam = easy missionsquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb me voorgenomen om ook zoveel mogelijk missies te doen voor het einde
Tot ik het echt niet meer trek kwa HP![]()
Eerste playthrough heb ik er maar 2 gedaan ofzo, maar aangezien ik nu voor een volledig Crystarium ga.
Kan ik alles goed gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door iPat op 30-03-2010 00:04:06 ]It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef iPat het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Je kunt tot en met de B missies makkelijk aan, dat lukte mij ookquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb me voorgenomen om ook zoveel mogelijk missies te doen voor het einde
Tot ik het echt niet meer trek kwa HP![]()
Eerste playthrough heb ik er maar 2 gedaan ofzo, maar aangezien ik nu voor een volledig Crystarium ga.
Kan ik alles goed gebruiken
SPOILER: chapter 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de [spoiler=chapter 11] tag dus![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:16 schreef wdn het volgende:
Ang3l:Welke doelde je op als ik het vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Nolan Nothquote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef torn_Machina het volgende:
Eigenlijk moet ik eerst FF 13 uitspelen, maar Resonance of Fate is te leuk om gesealed te laten liggen.![]()
Even een totaal andere rpg spelen voordat ik verder ga met FF 13.
Alleen voor deze scene al bijna het aankopen waard.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |