Nein, PS3 exclusive.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Versus komt ook voor de Xbox toch? Ja toch?
Daar is nog niets over gezegd. Maar ik ga er eigenlijk een beetje van uitquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Desunoto het volgende:
Versus komt ook voor de Xbox toch? Ja toch?
Het is al zo lang stil rondom versus, ik verwacht op de E3 wel een aankondiging over de platforms. Als het exclusive zou blijven dan verwacht ik inderdaad wel een port na een tijdje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Marble het volgende:
Al verwacht ik dat ie uiteindelijk net zo hard geport wordt als alle andere zogenaamde exclusives.
Zelfde universum, andere karakters.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat voor game dan, een spin-off?
Mja, het ziet er op zijn minst interessant uit. Ik ga ze toch alle twee toch halen. Over Haeresis wordt gezegd dat het online zou zijn. Ik geloof ik er geen reet van, want dat zou snijden in hun eigen XIV zijn...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Marble het volgende:
Ik kijk ook wel uit naar Agito. Heeft zo'n intrigerend Harry Potter/Hogwarts-sfeertje.
Zou Agito voor de iPhone komen?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Marble het volgende:
Ik kijk ook wel uit naar Agito. Heeft zo'n intrigerend Harry Potter/Hogwarts-sfeertje.
Say whut?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
en natuurlijk nog minimaal twee Kingdom Hearts spellen
Tenzij het op de PSP/DS/Wii is. Dan conflicteert het niet met XIV.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
Over Haeresis wordt gezegd dat het online zou zijn. Ik geloof ik er geen reet van, want dat zou snijden in hun eigen XIV zijn...
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Al zijn die meer van de Crystal Bearers reeks, tenminste, Nintendo dan. Online PSP is must havequote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Tenzij het op de PSP/DS/Wii is. Dan conflicteert het niet met XIV.
PSP exclusive. Telefoonversie is gecanceld.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou Agito voor de iPhone komen?
Tenminste, agito was toch voor mobile phones?
Of was ie voor de PSP?
Oowo ok. Jammer.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Marble het volgende:
[..]
PSP exclusive. Telefoonversie is gecanceld.
Wel op de website jaquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Desunoto het volgende:
Was dit al gepost?
Square Enix wil Final Fantasy IX op het PSN
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Marble het volgende:
Al verwacht ik dat ie uiteindelijk net zo hard geport wordt als alle andere zogenaamde exclusives.
Het is iets kinderlijker wellicht, omdat het een kruising is tussen FF en Disney.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Is Kingdom Hearts te vergelijken met FF XIII
Dit is mijn eerste FF maar zo verslavend
Ja maar toch niet geport naar een GSM lijkt me?quote:
Ok danquote:Op maandag 29 maart 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is iets kinderlijker wellicht, omdat het een kruising is tussen FF en Disney.
Maar ik vind die combi echt serieus briljant.
Er zitten dus heel veel disney figuren in, maar ook FF figuren.
De werelden zijn (bijna) allemaal disney-werelden.
Onderwaterwereld van de zeemeermin, jungle van tarzan, aladdin, alice etc.
En je "eidolons" zijn bv Bambi en Dumbo
Chinatown Wars was ook binnen een zucht en een scheet geport naar van alles en nog wat (van DS naar PSP naar iPhone als ik het me goed herinner), dus waarom niet met Agito. Die centjes laat SE echt niet liggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar toch niet geport naar een GSM lijkt me?
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Aziaat het volgende:
Ik heb het spel zojuist besteld.
Bevat het spel ook de japanse voice overs?
Het gevechtssysteem is wel volledig realtime. Maar vertoont overeenkomsten met XIII. Je kan je gevechtspartners ook opdrachten geven. Aanvallen of healen of magic gebruiken etc.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan
Eerst maar eens deze uitspelen... en ik moet Assasin's Creed ook nog afmaken
Ik zal er eens over nadenken allemaalquote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het gevechtssysteem is wel volledig realtime. Maar vertoont overeenkomsten met XIII. Je kan je gevechtspartners ook opdrachten geven. Aanvallen of healen of magic gebruiken etc.
Maar als je nu met KH1 begint zal je wel even schrikken van de graphics.Ik speelde het laatst weer even maar ging al snel over op deel 2. Die ziet er al een stuk beter uit. En alles is dan ook verder uitgewerkt: mooiere omgevingen, toffere vijanden, etc. Behalve dan dat deel 2 iets te makkelijk is. Op zich zou je kunnen kiezen om meteen met 2 te beginnen als je het verhaal van deel 1 een beetje bijgelezen hebt ergens. Als je dat wil tenminste.
De sfeer in Kingdom Hearts is wel heel erg goed.
Bij Snow ga ik er nog steeds vanuit dat hij elk moment een surfplank tevoorschijn kan halen om al "cowabungaaa!" roepend richting het dichtsbijzijnde water te spurten.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Snow daarentegen.... dat gejank de hele tijd over Serah... Seeeraaaaaaaahhhh, SEEEERAAAAHHHH!
Ik zou echt heel hard applaudisseren danquote:Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef chibibo het volgende:
Meest gaye FF-topic ooit.
[..]
Bij Snow ga ik er nog steeds vanuit dat hij elk moment een surfplank tevoorschijn kan halen om al "cowabungaaa!" roepend richting het dichtsbijzijnde water te spurten.
Ik kan je geen ongelijk geven. Ik ben nog niet zo ver in het spel (chapter 6, geloof ik), maar ik word nu al doodmoe van dat "Serah! Serah!" de hele tijd zodra hij in beeld verschijnt.quote:
Gacktquote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste personages gewoon verzonnen. Aan de tekentafel begonnen en daar 3D beelden gemaakt en zo.
Ik heb wel eens gelezen dat ze Japanse zanger/acteur/model/wat-niet? Gackt hebben "gebruikt" voor Cloud Strife in de film Advent Children. Of voor Squall's kledingstijl. En er gaan geruchten dat hij nog meer personages heeft beïnvloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Gebrek aan MP = unlimited death spam = easy missionsquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb me voorgenomen om ook zoveel mogelijk missies te doen voor het einde
Tot ik het echt niet meer trek kwa HP![]()
Eerste playthrough heb ik er maar 2 gedaan ofzo, maar aangezien ik nu voor een volledig Crystarium ga.
Kan ik alles goed gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door iPat op 30-03-2010 00:04:06 ]It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef iPat het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Je kunt tot en met de B missies makkelijk aan, dat lukte mij ookquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb me voorgenomen om ook zoveel mogelijk missies te doen voor het einde
Tot ik het echt niet meer trek kwa HP![]()
Eerste playthrough heb ik er maar 2 gedaan ofzo, maar aangezien ik nu voor een volledig Crystarium ga.
Kan ik alles goed gebruiken
SPOILER: chapter 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de [spoiler=chapter 11] tag dus![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:16 schreef wdn het volgende:
Ang3l:Welke doelde je op als ik het vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Nolan Nothquote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef torn_Machina het volgende:
Eigenlijk moet ik eerst FF 13 uitspelen, maar Resonance of Fate is te leuk om gesealed te laten liggen.![]()
Even een totaal andere rpg spelen voordat ik verder ga met FF 13.
Alleen voor deze scene al bijna het aankopen waard.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |