Peri! Dude!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:14 schreef peristilius het volgende:
Is er al een releasedate voor FF XIII? Ik game tegenwoordig nooit meer, misschien dat FF XIII daar verandering in kan brengen.
Men, tegen die tijd is mn xbox sowieso al dood.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Peri! Dude!
FFXIII komt, als het goed is, in '2010'. Even afwachten dus
Ik heb FF XII ook amper aangeraakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als het verhaal(en vooral de ingame conversatie) iig een stuk beter word dan dat van FFXII, wil ik het qua gameplay nog wel uit proberen.
Mja en de PS3 misschien iets goedkoper, daar hoop ik dan op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Men, tegen die tijd is mn xbox sowieso al dood.
Ik haal de PS3-versie, kan ik hem tenminste met Japanse spraak spelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:17 schreef peristilius het volgende:
Men, tegen die tijd is mn xbox sowieso al dood.
Dat is nog maar de vraag. Zoals ik het persbericht las, zou het best kunnen dat ze de Japanse spraak ook op de PS3 weglaten, om de beide versies zo gelijk mogelijk te houden. Laten we hopen van niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik haal de PS3-versie, kan ik hem tenminste met Japanse spraak spelen.
Gaan ze de PS3-versie dan ook op 12 Blue-Rays uitbrengen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:25 schreef chibibo het volgende:
Dat is nog maar de vraag. Zoals ik het persbericht las, zou het best kunnen dat ze de Japanse spraak ook op de PS3 weglaten, om de beide versies zo gelijk mogelijk te houden. Laten we hopen van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Is dit serieus?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaan ze de PS3-versie dan ook op 12 Blue-Rays uitbrengen?
[ afbeelding ]
Dat zou echt bullshit zijn. De Europese versies hebben toch ook altijd meer taalopties dan de Amerikaanse?
Ik game zo weinig dat ik het een beetje jammer vind om nog een PS3 te gaan kopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal de PS3-versie, kan ik hem tenminste met Japanse spraak spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |