Beste FF game ooit.................. zeldzaam goed spel.... prachtig muziek,... ziek goed verhaal en ontwikkeling en meesterlijke sfeer en setting.... geen ene FF kan hieraan tippen.... maar dat is erg persoonlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:08 schreef MeZZiN het volgende:
FF7 begint steeds leuker te worden... alleen wordt er niet blij van dat mijn party om de haverklap veranderd... Zucht moet gewoon ff afwachtenga gewoon vrolijk verder we zien wel hoe ver ik kom.
Op level 99, met qaudra materia, mime, slash all en final attack lukt het welquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Ixnay het volgende:
Ben nu aan het einde van FF7 en krijg Sepiroth's ass maar niet gekickt.
Alleen die Bizarro Sepiroth is al een ellende. Voordat ik m'n Bahamut, Ultima, Comet2 allemaal achter elkaar kan gebruiken heeft hij al weer die Bizarro energy gebruikt en is z'n HP weer helemaal vol.
En dan gebruikt ie Stigma en dan is iedereen weer Slow, en voordat iedereen weer "geHaste" is heeft hij al z'n delen weer terug en begint het weer opnieuw.
Maar ik kom bij Safer Sepiroth strax zowiezo in de problemen, m'n characters zitten pas level 60/61, en toen ik hem uitspeelde had ik veel meer, ook qua materia.
Het is de beste FF, maar niet mijn favorietquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beste FF game ooit.................. zeldzaam goed spel.... prachtig muziek,... ziek goed verhaal en ontwikkeling en meesterlijke sfeer en setting.... geen ene FF kan hieraan tippen.... maar dat is erg persoonlijk
Mystic Quest is indertijd ontwikkeld om de Amerikaanse markt kennis te laten maken met het RPG genre. Om die reden is het spel erg simpel gehouden; iemand met enige mate van RPG-ervaring zal het binnen een dag uitspelen, schat ik. Persoonlijk vind ik het wel een aardig spelletje, maar verwacht geen diepgaande verhaallijn, uitgebreid job-systeem of langdurige gevechten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef peristilius het volgende:
Ik zou zelf Mystic Quest ook wel opnieuw gemaakt willen zien, weet daar vrij weinig van. Hij schijnt ook wel niet heel goed te zijn, maar ben er toch wel benieuwd naar.
Wereld comboquote:Op woensdag 27 september 2006 23:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Op level 99, met qaudra materia, mime, slash all en final attack lukt het wel
I know my materiaquote:
Ik ook, al kan die nooit tippen aan het origineel.. Hoe goed ze hem ook maken. Denk dat er geen spel is waar ik zoveel plezier aan heb beleefd als aan FF7quote:Op donderdag 28 september 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil echt mn FFVII remake op de PS3...
Ik niet, dan hebben we weer 10 jaar fanboys te schreeuwen dat FF 7 de beste rpg ooit gemaakt is.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil echt mn FFVII remake op de PS3...
Het is bijna 10 jaar geleden dat ik m speelde en ik heb m sindsdien nog maar één keer gespeeld weer, een paar uur, tot de Golden Saucer.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik niet, dan hebben we weer 10 jaar fanboys te schreeuwen dat FF 7 de beste rpg ooit gemaakt is.![]()
Gewoon gaan spelen, na een tijdje merk je er niks meer van dat de graphics "verouderd" zijn. Ik heb laatst weer uren plezier gehad met Xeno Gears.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is bijna 10 jaar geleden dat ik m speelde en ik heb m sindsdien nog maar één keer gespeeld weer, een paar uur, tot de Golden Saucer.
Ik wil m weer spelen, maar niet in deze toestandIk vrees namelijk dat het uiterlijk me er nu van gaat weerhouden om er weer van te genieten...
Is ook zo naar mijn mening.......... Xenogears daarnaast of een dikke 2equote:Op donderdag 28 september 2006 15:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik niet, dan hebben we weer 10 jaar fanboys te schreeuwen dat FF 7 de beste rpg ooit gemaakt is.![]()
Ja, gewoon een Nintendo instelling, graphics zijn niet boeiendquote:Op donderdag 28 september 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil m weer spelen, maar niet in deze toestandIk vrees namelijk dat het uiterlijk me er nu van gaat weerhouden om er weer van te genieten...
Ik deel je PSone stijl zoooo....quote:Op donderdag 28 september 2006 15:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een Nintendo instelling, graphics zijn niet boeiend
Ik vind trouwens dat er een heel verschil zit tussen spellen die verouderd zijn en spellen die gewoon lelijk zijn. FF7 ziet er vandaag de dag zeker oud en simpel uit, maar lelijk vind ik het nog steeds niet...
Xenogears is en blijft ook nog steeds geweldig ja, een van meest diepgaande RPG's ooit als het gaat om verhaal..
Een spel waar ze van mij ook wel een remake(of deel 2) van mogen maken is Vagrant Story.. Dat spel is zo ondergewaardeerd, Bijna niemand kent het terwijl het toch echt een van de beste spellen op de PS1 was. En zeker een van mijn beste spellen ooit
Level 99 gaat een beetje moeilijk binnen 30 uur.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Op level 99, met qaudra materia, mime, slash all en final attack lukt het wel
Dan is het zelfs weer belachelijk simpel
Welk level heb je nu dan.... 35-40 wordt pittig.... 45-50 lijkt me beter !quote:Op donderdag 28 september 2006 20:36 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Level 99 gaat een beetje moeilijk binnen 30 uur.
63, maar ik maak geen kans, hij healt zichzelf te snel.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welk level heb je nu dan.... 35-40 wordt pittig.... 45-50 lijkt me beter !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |