Beste FF game ooit.................. zeldzaam goed spel.... prachtig muziek,... ziek goed verhaal en ontwikkeling en meesterlijke sfeer en setting.... geen ene FF kan hieraan tippen.... maar dat is erg persoonlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:08 schreef MeZZiN het volgende:
FF7 begint steeds leuker te worden... alleen wordt er niet blij van dat mijn party om de haverklap veranderd... Zucht moet gewoon ff afwachtenga gewoon vrolijk verder we zien wel hoe ver ik kom.
Op level 99, met qaudra materia, mime, slash all en final attack lukt het welquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Ixnay het volgende:
Ben nu aan het einde van FF7 en krijg Sepiroth's ass maar niet gekickt.
Alleen die Bizarro Sepiroth is al een ellende. Voordat ik m'n Bahamut, Ultima, Comet2 allemaal achter elkaar kan gebruiken heeft hij al weer die Bizarro energy gebruikt en is z'n HP weer helemaal vol.
En dan gebruikt ie Stigma en dan is iedereen weer Slow, en voordat iedereen weer "geHaste" is heeft hij al z'n delen weer terug en begint het weer opnieuw.
Maar ik kom bij Safer Sepiroth strax zowiezo in de problemen, m'n characters zitten pas level 60/61, en toen ik hem uitspeelde had ik veel meer, ook qua materia.
Het is de beste FF, maar niet mijn favorietquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beste FF game ooit.................. zeldzaam goed spel.... prachtig muziek,... ziek goed verhaal en ontwikkeling en meesterlijke sfeer en setting.... geen ene FF kan hieraan tippen.... maar dat is erg persoonlijk
Mystic Quest is indertijd ontwikkeld om de Amerikaanse markt kennis te laten maken met het RPG genre. Om die reden is het spel erg simpel gehouden; iemand met enige mate van RPG-ervaring zal het binnen een dag uitspelen, schat ik. Persoonlijk vind ik het wel een aardig spelletje, maar verwacht geen diepgaande verhaallijn, uitgebreid job-systeem of langdurige gevechten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef peristilius het volgende:
Ik zou zelf Mystic Quest ook wel opnieuw gemaakt willen zien, weet daar vrij weinig van. Hij schijnt ook wel niet heel goed te zijn, maar ben er toch wel benieuwd naar.
Wereld comboquote:Op woensdag 27 september 2006 23:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Op level 99, met qaudra materia, mime, slash all en final attack lukt het wel
I know my materiaquote:
Ik ook, al kan die nooit tippen aan het origineel.. Hoe goed ze hem ook maken. Denk dat er geen spel is waar ik zoveel plezier aan heb beleefd als aan FF7quote:Op donderdag 28 september 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil echt mn FFVII remake op de PS3...
Ik niet, dan hebben we weer 10 jaar fanboys te schreeuwen dat FF 7 de beste rpg ooit gemaakt is.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil echt mn FFVII remake op de PS3...
Het is bijna 10 jaar geleden dat ik m speelde en ik heb m sindsdien nog maar één keer gespeeld weer, een paar uur, tot de Golden Saucer.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik niet, dan hebben we weer 10 jaar fanboys te schreeuwen dat FF 7 de beste rpg ooit gemaakt is.![]()
Gewoon gaan spelen, na een tijdje merk je er niks meer van dat de graphics "verouderd" zijn. Ik heb laatst weer uren plezier gehad met Xeno Gears.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is bijna 10 jaar geleden dat ik m speelde en ik heb m sindsdien nog maar één keer gespeeld weer, een paar uur, tot de Golden Saucer.
Ik wil m weer spelen, maar niet in deze toestandIk vrees namelijk dat het uiterlijk me er nu van gaat weerhouden om er weer van te genieten...
Is ook zo naar mijn mening.......... Xenogears daarnaast of een dikke 2equote:Op donderdag 28 september 2006 15:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik niet, dan hebben we weer 10 jaar fanboys te schreeuwen dat FF 7 de beste rpg ooit gemaakt is.![]()
Ja, gewoon een Nintendo instelling, graphics zijn niet boeiendquote:Op donderdag 28 september 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil m weer spelen, maar niet in deze toestandIk vrees namelijk dat het uiterlijk me er nu van gaat weerhouden om er weer van te genieten...
Ik deel je PSone stijl zoooo....quote:Op donderdag 28 september 2006 15:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een Nintendo instelling, graphics zijn niet boeiend
Ik vind trouwens dat er een heel verschil zit tussen spellen die verouderd zijn en spellen die gewoon lelijk zijn. FF7 ziet er vandaag de dag zeker oud en simpel uit, maar lelijk vind ik het nog steeds niet...
Xenogears is en blijft ook nog steeds geweldig ja, een van meest diepgaande RPG's ooit als het gaat om verhaal..
Een spel waar ze van mij ook wel een remake(of deel 2) van mogen maken is Vagrant Story.. Dat spel is zo ondergewaardeerd, Bijna niemand kent het terwijl het toch echt een van de beste spellen op de PS1 was. En zeker een van mijn beste spellen ooit
Level 99 gaat een beetje moeilijk binnen 30 uur.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Op level 99, met qaudra materia, mime, slash all en final attack lukt het wel
Dan is het zelfs weer belachelijk simpel
Welk level heb je nu dan.... 35-40 wordt pittig.... 45-50 lijkt me beter !quote:Op donderdag 28 september 2006 20:36 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Level 99 gaat een beetje moeilijk binnen 30 uur.
63, maar ik maak geen kans, hij healt zichzelf te snel.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welk level heb je nu dan.... 35-40 wordt pittig.... 45-50 lijkt me beter !
Level 63quote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
63, maar ik maak geen kans, hij healt zichzelf te snel.
En ik heb Zero Bahamut laten liggen.
Heb niks met Chocobo's gedaan dit keer, wilde gewoon snel FF7 uitspelen, laatste keer dat ik hem uitspeelde had ik wel meerdere sidequests gedaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Level 63Teering.... dat moet wel lukken man. Golden Chocobo gedaan..... kan je Knights of the Round halen. Tevens omnislash geleerd? Die level 4 van Cloud.... weet de naam niet meer precies van die limit break.
Juist. Hulp maakt niet uit als die persoon maar de kill doet.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Of moeten dit kills zijn zonder hulp van mede characters?
Laat ik die 2 nou pas gekocht hebben!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Xenogears is en blijft ook nog steeds geweldig ja, een van meest diepgaande RPG's ooit als het gaat om verhaal..
Een spel waar ze van mij ook wel een remake(of deel 2) van mogen maken is Vagrant Story.. Dat spel is zo ondergewaardeerd, Bijna niemand kent het terwijl het toch echt een van de beste spellen op de PS1 was. En zeker een van mijn beste spellen ooit
Dus dan kun je gewoon ff naar Mitgar Area gaan, daar easy beestjes killen totdat je er 80 hebt?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Juist. Hulp maakt niet uit als die persoon maar de kill doet.
Protect Shell en Haste zijn white magic, erg handig idd, maar daarmee kun je niet Bizarro Sepiroth finishen, voordat hij zijn bodyparts weer revived.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:39 schreef peristilius het volgende:
Ik zat niet veel hoger dan level 50 volgens mij toen ik FF7 uitspeelde. Protect, shell en haste zijn de key.Tot FF 10 gebruikte ik nooit echt van die support magic, maar ben er toch achter gekomen dat het best handig is.
Ik begon ook met FF IX, daar heb je het gewoon echt niet nodig, in VIII ook niet echt.
Jep je kan ten allertijden weer terug lopen en naar de wereld map gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:02 schreef Ixnay het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om de Northern Cave te verlaten?
De weg naar buiten weet ik wel te vinden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Jep je kan ten allertijden weer terug lopen en naar de wereld map gaan.
Nee, maar je kan er wel voor zorgen dat hij jou niet afmaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Protect Shell en Haste zijn white magic, erg handig idd, maar daarmee kun je niet Bizarro Sepiroth finishen, voordat hij zijn bodyparts weer revived.
Maar daar heb je hier dus niks aan, want je moet snel veel damage aanbrengen, voordat hij zichzelf cured.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, maar je kan er wel voor zorgen dat hij jou niet afmaakt.
Misschien heb ik dan een andere versie, want bij mij staat Cloud dan gewoon bij die krater, voor de ingang van dat grotje, en de enige weg die je opkunt is terug omlaag. Misschien komt dat doordat Cid beneden is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:59 schreef Diablos79 het volgende:
Opzich dezelfde weg terug als dat je heen ging. Je kan gewoon terug naar de highwind lopen en die binnen gaan zodat je weer naar de wereldmap kunt.
Alle versies zijn hetzelfde wat dat betreft. Als je beneden bent aangekomen, vlak voordat je naar de laatste gevechten gaat, waar iedereen zich weer verzameld heeft.. Dan kun je gewoon weer terug lopen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan een andere versie, want bij mij staat Cloud dan gewoon bij die krater, voor de ingang van dat grotje, en de enige weg die je opkunt is terug omlaag. Misschien komt dat doordat Cid beneden is.
Ja hoor,.. vond X magistraal. Die hele Spira sfeer kwam echt over. Muziek vind ik geweldig en de characters ook. Misschien omdat het de eerste next gen FF game was....quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:39 schreef magge het volgende:
Vonden jullie FFX niet leuk ? ^_^ VII ownt idd ontzettend. Maar X vond ik ook erg leuk, vooral mooi. En ik vond de wapens Suberb ^_^
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef Ixnay het volgende:
Ik zit bij FF7 nog steeds op Limit Level 1, na 30 uur in totaal.
Voor level 2 moet je 80 enemies killen, hier zit ik als het goed is al ver over heen.
Moet je dus die enemies 100% met Cloud killen, zonder dat dus je mede party members hier een deel aan mee gekilled hebben?
Op de PC had ik al omnislash toen ik zo ver was.
Zo goed?quote:Each character in the game starts with one limit break already in his/her
possession. This is limit 1/1, the first limit in the first set of limits.
Now, to learn the next limit in that same set, limit 1/2, you simply need
to use the first limit of the set, limit 1/1, a certain number of times. The
actual number of times you need to use the first limit in a set varies from
character to character. This formula holds true for each set of limits. In
other words, to learn the second limit in any set of limits you simply use
the first limit in that set a certain number of times. Everyone who has a
4th level limit break will have only 1 limit break in the 4th level. Therefore
this formula is irrelevant to the level 4 limit breaks since there is no second
in the set. Also, certain characters, namely Vincent and Cait Sith, have only
one limit per level, so this formula also does not apply to these two
characters.
Example:
Cloud starts the game with Braver as his 1/1 limit break. He uses Braver
in battle 8 times and he learns Cross-Slash, his 1/2 limit break. Likewise,
he would use his 2/1 limit 7 times to learn his 2/2 limit, and he would use
his 3/1 limit 6 times to learn his 3/2 limit. You may notice that the number
of times a limit needs to be used declines as the limit level increases.
Now to gain the first limit break in a new set the procedure is entirely
different. Gaining the first limit break in a new set has nothing at all to
do with using previously gained limit breaks. Instead, a character must make
a certain number of kills to gain the first limit in a new set. What this
means is that the character you wish to have gain the new limit break must
actually deliver the killing blow to a certain number of enemies. The number
of enemies varies from character to character. You may deliver the killing
blow using almost any means possible. Details on what counts and what doesn't
can be found below under Note 2. This formula holds true for each set of
limits, except level 4 limits. Level 4/1 limits are taught to a character
by using special limit manuals found during the course of the game. These
manuals are items and are used from the items menu on the character whose
final limit the manual details. Level 4 limits may only be taught to a
character after that character has learned all of his/her previous limit
breaks. This formula applies to all characters in the game, including Vincent
and Cait Sith. Cait Sith, however, only has 2 sets of limit breaks and only
1 limit in each set, limit 1/1 and limit 2/1. Therefore he has no level 4 limit
manual.
Als ik het goed begrijp:quote:Instead, a character must make
a certain number of kills to gain the first limit in a new set. What this
means is that the character you wish to have gain the new limit break must
actually deliver the killing blow to a certain number of enemies.
Er staat toch: "Gaining the first limit break in a new set has nothing at all to do with using previously gained limit breaks." ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef Chocobo het volgende:
Gewoon je limit breaks gebruiken.... dus je eerste. Je doet denk ik de 2e eerste nu het meest(1-2) Even terug naar 1-1
Ja maar na 30 uur zou je daar toch wel op moeten zitten toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:05 schreef Diablos79 het volgende:
Gewoon blijven vechten. Om de level 2 limit van cloud te krijgen moet je rond de 120 vijanden hebben verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |