Ik denk dat je later anders helemaal gek zou worden als je om de paar seconden constant in de menu's moet gaan zoeken. Dan zijn gambits toch wel wat makkelijker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 05:19 schreef peristilius het volgende:
Ik zit nu op een uur of 10 met FF XII, best okee, behalve de voice-acting. Het nieuwe battlesysteem vind ik eigenlijk wel een beetje jammer, met een paar gambits hoef je zelf eigenlijk niet eens wat te doen om de meeste battles te winnen. Alleen boss battles vereisen wat inspanning. Het wordt waarschijnlijk nog wel redelijk pittig, maar tot nu toe mis ik de turn based battles wel een beetje.
Toch wel een rete verslavende game, een game die ik wel in een ruk zal uitspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Alle hunts voltooien is een van de requirements om de laatste Clan Rank te krijgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:00 schreef Cid het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de hunts in FFXII?
Ik heb het misschien verkeerd genoemd, ik bedoel niet de hunts die je van die message boards in stadjes moet plukken, maar die op de pagina welke weergeeft welke mobs je gekilled hebt enz staan. Daar staat dan ook bij hoeveel je nog van diezelfde mob moet killen enzo, vroeg me af waarom en wat je daarmee opschiet....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Alle hunts voltooien is een van de requirements om de laatste Clan Rank te krijgen.
Hunts zijn natuurlijk ook leuk om te doen en sommige zijn best uitdagend.
Bestiary bedoel je, je moet elk monster 1 keer verslagen hebben en dan krijg je een figure in Sky Pirate's Denquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb het misschien verkeerd genoemd, ik bedoel niet de hunts die je van die message boards in stadjes moet plukken, maar die op de pagina welke weergeeft welke mobs je gekilled hebt enz staan. Daar staat dan ook bij hoeveel je nog van diezelfde mob moet killen enzo, vroeg me af waarom en wat je daarmee opschiet....
Of bedoelde jij deze ook![]()
Uhh die balkjes zijn er nog steeds toch.. je moet gewoon wachten tot je balk vol is voordat je aanval kunt doen. Alleen nu kun je tijdens het wachten gewoon vrij rondlopen. Ik vind het battle systeem goed en de gambits werken lekker, maar persoonlijk heb ik toch liever oude stijl. Vind dat wel wat hebben dat turn based vechten. Heb wel het idee dat de japanse versie ietsje pittiger was, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik nu alles voor de 2e keer doe en dan is het altijd wat makkelijker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:50 schreef xienix84 het volgende:
Ik was ook een beetje terughoudend toen ik hoorde van het nieuwe battlesysteem. Ik vond dat turn based ook wel iets hebben. Maar ik vind dat dit systeem veel vloeiender is. Niet meer steeds wachten tot die balkjes vol zijn en weer iets kiezen. Allemaal gelijk aanvallen maar toch niet alleen hack en slash. Ingrijpen wanneer je wilt, maar hoeft niet. Ik geniet ervan.
Ook het detail bij de gevechten is geweldig! En ik kan er toch echt van genieten als je een Urutan Yensa een aanval ziet voorbereiden en dan net ervoor door Basche vol op zn hoofd word geraakt en in elkaar stort.
De voice acting vind ik over het algemeen goed... Maar Ashe bijv. vind ik een leuk character maar de stem wat irritant. Penelo vind ik eerlijk gezegd een gewoon een zeur.... daar speel ik dan ook amper mee.
Juist die bedoel ik! Thanks!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bestiary bedoel je, je moet elk monster 1 keer verslagen hebben en dan krijg je een figure in Sky Pirate's Den
Het nummer er achter is een getal dat aangeeft hoeveel je er nog meer moet killen en daar krijg je dan extra informatie over Ivalice voor. Als achtergrond informatie is het best interessant, maar de meeste mensen vinden er niets aan.
Complete collectie van figures in Sky Pirate's Den is ook een requirement voor de laatste Clan Rank, dus het is er alleen voor de mensen die een 100% save file willen hebben.
jaja, die ATB balkjes zijn er nog steedsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:22 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Uhh die balkjes zijn er nog steeds toch.. je moet gewoon wachten tot je balk vol is voordat je aanval kunt doen. Alleen nu kun je tijdens het wachten gewoon vrij rondlopen. Ik vind het battle systeem goed en de gambits werken lekker, maar persoonlijk heb ik toch liever oude stijl. Vind dat wel wat hebben dat turn based vechten. Heb wel het idee dat de japanse versie ietsje pittiger was, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik nu alles voor de 2e keer doe en dan is het altijd wat makkelijker.
Ik had mijn Sky Pirate's Den al aardig vol zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Complete collectie van figures in Sky Pirate's Den is ook een requirement voor de laatste Clan Rank, dus het is er alleen voor de mensen die een 100% save file willen hebben.
Op zaterdag? Weet je zeker dat het niet eerst volgende werkdag is? (had ik altijd met pakketjes op vrijdag...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Morgen na 13:00 afhalen bij het postkantoor.........
Ik wil NU NU NU!!!!
Damn... je hebt nog gelijk ook volgens mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:26 schreef Cid het volgende:
[..]
Op zaterdag? Weet je zeker dat het niet eerst volgende werkdag is? (had ik altijd met pakketjes op vrijdag...)
Des te langer je moet wachten op de game. Des te langer je je kan verheugen op de game *kuch* (positief denkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn... je hebt nog gelijk ook volgens mij.
Wat is dat voor kutzooi?
Ik bestel voor 20:00 op de dinsdag. Dan staat er "volgende dag in huis". Nou, woensdag niks geweest. Dan komen ze donderdag overdag... most werken. Vrijdag overdag voor de 2e x... moest werken. En dan dus de eerstvolgende werkdag af te halen.....
Had het gewoon afgeleverd op de dag dat het had gemoeten dan was ik fucking thuis geweest!!!
Ik denk ik heb dat ding snel in huis met die actie, sneller dan vrijdag (koopavond) of zaterdag naar de stad en in de winkel kopen. Kan ik mooi dit weekend spelen... niet dus. Ik kan hem dus pas ergens woensdag of zo gaan ophalen. Dan pas heb ik tijdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef Champloo het volgende:
[..]
Des te langer je moet wachten op de game. Des te langer je je kan verheugen op de game *kuch* (positief denken)
Of gewoon wie niet waagt wie niet wint.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ik heb dat ding snel in huis met die actie, sneller dan vrijdag (koopavond) of zaterdag naar de stad en in de winkel kopen. Kan ik mooi dit weekend spelen... niet dus. Ik kan hem dus pas ergens woensdag of zo gaan ophalen. Dan pas heb ik tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |