abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2006 @ 07:01:20 #1
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43162043

Dè RPG-reeks die bekend staat om z\\\'n diepgaande verhaallijnen, intrigerende karakters en z\\\'n verslavende úrenlange gameplay. Chocobo\\\'s, Moogle\\\'s, airships, Gil als valuta, ouwe mannen genaamd Cid, Biggs en Wedge, Bahamut, Ifrit, Shiva, Bombs, Cactuars, Chimera\\\'s, Iron Giants, Malboro\\\'s, Ochu\\\'s, Tonberry\\\'s... ze komen in ieder deel voor, maar voor de rest is elk deel een unieke ervaring!

Final Fantasy Games

Een compilatie van alles wat met Final Fantasy te maken heeft, met het platform waarop het verschenen is/waarop het zal verschijnen.

• Final Fantasy RPG\\\'s
    Final Fantasy I - NES, Playstation (Final Fantasy Origins), GBA (Final Fantasy I & II Dawn Of Souls)
    Final Fantasy II - NES, Playstation (Final Fantasy Origins), GBA (Final Fantasy I & II Dawn Of Souls)
    Final Fantasy III - NES, Nintendo DS
    Final Fantasy IV - SNES, Playstation (Final Fantasy Anthology), GBA (Final Fantasy IV Advance)
    Final Fantasy V - SNES, Playstation (Final Fantasy Anthology), GBA (aangekondigd)
    Final Fantasy VI - SNES, Playstation, GBA (aangekondigd)
    Final Fantasy VII - Playstation, PC
    Final Fantasy VIII - Playstation, PC
    Final Fantasy IX - Playstation
    Final Fantasy X - Playstation 2
    Final Fantasy X-2 - Playstation 2
    Final Fantasy XI (Online) - Playstation 2 (VS & Japan), PC, Xbox 360
    Final Fantasy XII - Playstation 2

• Final Fantasy Spin-offs
    Final Fantasy Mystic Quest- SNES
    Final Fantasy Tactics - Playstation
    Final Fantasy Legend I - GameBoy
    Final Fantasy Legend II - GameBoy
    Final Fantasy Legend III - GameBoy
    Final Fantasy Adventure - GameBoy
    Final Fantasy Tactics Advance - GBA
    Final Fantasy Crystal Chronicles - Gamecube
    Chocobo Racing - Playstation
    Chocobo\\\'s Mysterious Dungeon - Playstation
    Chocobo\\\'s Mysterious Dungeon 2 - Playstation
    Ergheiz - Playstation
    Kingdom Hearts - Playstation 2
    Kingdom Hearts 2 - Playstation 2

• Final Fantasy VII Spin-offs
    Final Fantasy VII: Advent Children - DVD-video, UMD-video
    Final Fantasy VII: Before Crisis - Mobiele Telefoon (Japan)
    Final Fantasy VII: Crisis Core - PSP
    Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus - Playstation 2
    Final Fantasy VII Snowboarding - Mobiele Telefoon (Japan)

En dan hebben we natuurlijk ook nog de film Final Fantasy: The Spirits Within.

Links

• Square-Enix

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42

(OP)
  • Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 2 november 2006 @ 07:06:58 #2
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_43162058
    hier weer verder

om antwoord te geven op de vraag van Chocobo

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_43162359
    Tvp

22-12 begin ik met FFXII
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_43162584
    Laat het wachten op een Europese release beginnen.
    pi_43162634
    Ook tvp. En dit weekend ga ik weer verder. Heb weinig tijd door de week en een uurtje spelen schiet niet echt op. Het is echt heerlijk om op zondag met een duffe kop de hele dag FFXII te spelen.
      donderdag 2 november 2006 @ 10:47:41 #6
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_43164856
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
    Tvp

22-12 begin ik met FFXII

Eurogamer review is trouwens zooo terecht... geniet verschrikkelijk van dit spel.
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 2 november 2006 @ 11:59:07 #7
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_43166517
    TVP

Vaan is level 24.....
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      donderdag 2 november 2006 @ 19:05:14 #8
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_43179956
    Vanavond weer verder..... zooo'n zin in
    pi_43181678
    grr... ben al een tijdje op zoek naar die Lindwyrm... hele gebied al doorgecrosst, in het clan hoofdkwatier zegt men dattie alleen naar buiten komt in slecht weer, maar ben er al 10x geweest, en telkens hetzelfde (goede) weer....
    elk oordeel heeft z'n nadeel
    pi_43197047
    Gisteravond Kingdom Hearts II uitgespeeld, wat al dramatisch was, en nu loop ik de afgelopen topics door te lezen met mensen die al lang en breed met XII onderweg zijn....en ik moet wachten op de Europese release!

Fuck it, ik denk dat ik VIII maar uit de kast trek. Of IX uit de winkel.
    pi_43211121
    komt er trouwens een FFVII remake voor de ps3 ?
      vrijdag 3 november 2006 @ 18:55:14 #12
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_43211998
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 18:15 schreef Hellrazor het volgende:
    komt er trouwens een FFVII remake voor de ps3 ?
    Gelukkig niet.

Er is maar 1 Final Fantasy VII en dat is dè Final Fantasy VII. En het spel is al op alle mogelijke manieren commercieël uitgemolken, een remake hoeft hiet van mij niet bij.

Verder vind ik de remakes van de oudere delen, en dan hoofdzakelijk 1 en 2 geen succes.
    Je ervaart het spel heel anders als bij de orginele games. Ik hoop niet dat ze dit ook met deel 7 gaan doen.
    pi_43212879
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Gelukkig niet.

Er is maar 1 Final Fantasy VII en dat is dè Final Fantasy VII. En het spel is al op alle mogelijke manieren commercieël uitgemolken, een remake hoeft hiet van mij niet bij.

Verder vind ik de remakes van de oudere delen, en dan hoofdzakelijk 1 en 2 geen succes.
    Je ervaart het spel heel anders als bij de orginele games. Ik hoop niet dat ze dit ook met deel 7 gaan doen.
    De reden dat ik geen remake wil van FF 7 is dat we anders weer 10 jaar van fanboys moeten horen dat FF 7 de beste game ever is.
      zaterdag 4 november 2006 @ 09:09:14 #14
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_43226641
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 19:26 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

De reden dat ik geen remake wil van FF 7 is dat we anders weer 10 jaar van fanboys moeten horen dat FF 7 de beste game ever is.
    Dat heb je al eens gepost en het is ook zo Het is trouwens echt niet zeker dat er geen remake komt hoor. Het zou mij niet verbazen in ieder geval.
    pi_43227474
    Nog even mijn speedrun afmaken, dan Disgaea 2 en dan kan ik eindelijk beginnen aan FFXII
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
      zaterdag 4 november 2006 @ 11:56:58 #16
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_43228842
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 19:26 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Is het toch ook
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
      zaterdag 4 november 2006 @ 12:03:13 #17
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_43228987
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 11:56 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Is het toch ook
    Ik zet XII trouwens direct achter VII..... ik vind het spel zo goed Diablos Zit nu op dat strand uit de demo volgens mij.... moet richting Archadia..... ik wil niet dat het stopt Die gameplay.....
    pi_43229256
    Gisteren lag hij op de deurmat. Zit nu 3 uurtjes in het spel en ik geniet intens! Het is zo sfeervol allemaal! Geweldig .

Misschien komt het omdat het allemaal nieuw is, maar ik heg de woorden beter dan VII al in mijn mond genomen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door H.Flick op 04-11-2006 12:23:05 ]
      zaterdag 4 november 2006 @ 12:17:36 #19
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_43229285
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 12:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik zet XII trouwens direct achter VII..... ik vind het spel zo goed Diablos Zit nu op dat strand uit de demo volgens mij.... moet richting Archadia..... ik wil niet dat het stopt Die gameplay.....
    Ja FFXII staat ook zeker in mijn persoonlijke top 10, weet alleen nog niet welke plek lol
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
      zaterdag 4 november 2006 @ 12:19:28 #20
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_43229324
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 12:16 schreef H.Flick het volgende:
    Gisteren lag hij op de deurmat. Zit nu 3 uurtjes in het spel en ik geniet intens! Het is zo sfeervol allemaal! Geweldig .

Misschien komt het omdat het allemaal nieuw is, maar ik ben de woorden beter dan VII al in mijn mond genomen.
    SPOILER
    Jeetje wat een eind terug is dat alweer zeg..... Ik zou zo weer overnieuw willen beginnen.
    pi_43229471
    Ik heb trouwens wel het idee dat het grafisch veel minder is dan FFX. Ik zie contstant een soort vage lijnen door het scherm, vooral tijdens de rendered cutscenes. Ligt dit aan mijn TV ofzo?

Doet overigens niks af aan het spel
      zaterdag 4 november 2006 @ 13:40:29 #22
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_43231320
    Gisteren lag hij op de deurmat. Zit nu 3 uurtjes in het spel en ik geniet intens! Het is zo sfeervol allemaal! Geweldig

.
    laat me raden

play asia

kreeg die van mij ook net binnen , maar die gaat gelijk weer de verkoop in

tinbox
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zaterdag 4 november 2006 @ 13:46:37 #23
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_43231460
    Om nog even terug te komen op die FFVII remake.
    Ik ga hem zeker gamen als hij gemaakt gaat worden. Maar al die "nieuwe" fanboys gaan dan oordelen over het spel zonder het echte FFVII gekend te hebben.
    Want je gaat wel heel anders tegen de characters aankijken. Van Cloud heb je zelf een beeld gevormd tijdens het spelen van het spel. Omdat de graphics niet duidelijk genoeg zijn fantaseer je zelf iets over dit karakter. Die nieuwe versie zal levenecht zijn en geeft je niet de mogelijkheid om een beeld te vormen.
    Net als dat er een film van een boek gemaakt wordt.
    Maar het spel is wel zeker goed genoeg om opnieuw uit te brengen, maar dan moet wel alles precies hetzelfde zijn, ieder detail moet overeenkomen, alleen de graphics worden dan beter.

ps. Nog steeds geen Europese releasedatum voor FFXII bekend?
    pi_43231513
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef Ixnay het volgende:
    Om nog even terug te komen op die FFVII remake.
    Ik ga hem zeker gamen als hij gemaakt gaat worden. Maar al die "nieuwe" fanboys gaan dan oordelen over het spel zonder het echte FFVII gekend te hebben.
    Want je gaat wel heel anders tegen de characters aankijken. Van Cloud heb je zelf een beeld gevormd tijdens het spelen van het spel. Omdat de graphics niet duidelijk genoeg zijn fantaseer je zelf iets over dit karakter. Die nieuwe versie zal levenecht zijn en geeft je niet de mogelijkheid om een beeld te vormen.
    Net als dat er een film van een boek gemaakt wordt.
    Maar het spel is wel zeker goed genoeg om opnieuw uit te brengen, maar dan moet wel alles precies hetzelfde zijn, ieder detail moet overeenkomen, alleen de graphics worden dan beter.

ps. Nog steeds geen Europese releasedatum voor FFXII bekend?
    Februari 2007
    pi_43232593
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 13:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    play asia

kreeg die van mij ook net binnen , maar die gaat gelijk weer de verkoop in

tinbox
    Nee, VideoGamesPlus. Die Tinbox wil ik trouwens ook wel hebben
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: