SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En laat maart maar komen ja.![]()
Star Ocean 4 was echt bagger wat het verhaal betreft. Wat heb ik mij daar aan zitten ergeren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik vind het een lekker wijf![]()
Anyhoe, zit nu eind chapter 9 van de 13![]()
Tijd om alvast pre orders van Star Ocean te zoeken
must not clickquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer heeft een hands-on van de Japanse versie
http://www.eurogamer.net/(...)nese-retail-hands-on
Zullen we dat eind maart (op z'n vroegst) bepalen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
denk dat dit niet de Final Fantasy is die mensen hadden gehoopt..
Nou, al die impressies die ik lees geven wel genoeg aan lijkt me...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zullen we dat eind maart (op z'n vroegst) bepalen?
Ooh echt welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
Dat zijn gewoon allemaal azijnpissers.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:20 schreef -Dries- het volgende:
Nou, al die impressies die ik lees geven wel genoeg aan lijkt me...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
Krijg jij hem 1 dag eerderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon allemaal azijnpissers.![]()
Bij elke FF release heeft de fanbase altijd wel wat te zeuren.
Vanaf 8 maart gaan we genieten en daarna kan ik zeggen of het voor mij een GOTY kandidaat is.
Details.quote:
Dat is een makkelijke uitspraak. FF13 -kan- alleen maar tegen vallen want alles wat er uit komt wordt opgevreten door iedereen die maar enige beetje geinteresseerd is. Ik probeer alles te negeren en me niet teveel te laten opfokken door wat er verschijnt. Games met zo'n marketing campagne erachter kan niet anders dan uitlopen op een hype en overdreven reakties. Waardoor het altijd zal tegenvallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
Heb precies hetzelfde! Nog maar 2 maanden,...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Details.![]()
Ik heb mij nog steeds kunnen weerhouden om verdere gameplay video's te gaan kijken.
Dit wordt een van de eerste FF waar ik nagenoeg niets van weet, behalve de characters en het combat systeem.
Zal ook wel komen omdat de periode tussen de Japanse en Westerse release niet zo groot is.
Zal ik eens wat over de l'cie & gran pulse spoilerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Details.![]()
Ik heb mij nog steeds kunnen weerhouden om verdere gameplay video's te gaan kijken.
Dit wordt een van de eerste FF waar ik nagenoeg niets van weet, behalve de characters en het combat systeem.
Zal ook wel komen omdat de periode tussen de Japanse en Westerse release niet zo groot is.
Ach als er hier spoilers worden geplaatst lees ik ze uberhaupt wel. Mijn speelplezier wordt er niet minder van.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zal ik eens wat over de l'cie & gran pulse spoileren![]()
Die neger gaat dood.quote:
Ik zat er gewoon op te wachtenquote:
Bedankt.quote:
Eindfilmpje, neger leeft, opluchting, plotwending, neger sterft alsnog!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Nu ga ik het spel spelen en dan...
* aardbeving
"OMG GAAT DE NEGER NU DOOD?"
niks gebeurt...
* gebouw stort in
"OMG GAAT DE NEGER NU DOOD?"
niks gebeurt...
etc.
Forum Opties | |
---|---|