SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En laat maart maar komen ja.![]()
Star Ocean 4 was echt bagger wat het verhaal betreft. Wat heb ik mij daar aan zitten ergeren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik vind het een lekker wijf![]()
Anyhoe, zit nu eind chapter 9 van de 13![]()
Tijd om alvast pre orders van Star Ocean te zoeken
must not clickquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer heeft een hands-on van de Japanse versie
http://www.eurogamer.net/(...)nese-retail-hands-on
Zullen we dat eind maart (op z'n vroegst) bepalen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
denk dat dit niet de Final Fantasy is die mensen hadden gehoopt..
Nou, al die impressies die ik lees geven wel genoeg aan lijkt me...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zullen we dat eind maart (op z'n vroegst) bepalen?
Ooh echt welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
Dat zijn gewoon allemaal azijnpissers.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:20 schreef -Dries- het volgende:
Nou, al die impressies die ik lees geven wel genoeg aan lijkt me...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
Krijg jij hem 1 dag eerderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon allemaal azijnpissers.![]()
Bij elke FF release heeft de fanbase altijd wel wat te zeuren.
Vanaf 8 maart gaan we genieten en daarna kan ik zeggen of het voor mij een GOTY kandidaat is.
Details.quote:
Dat is een makkelijke uitspraak. FF13 -kan- alleen maar tegen vallen want alles wat er uit komt wordt opgevreten door iedereen die maar enige beetje geinteresseerd is. Ik probeer alles te negeren en me niet teveel te laten opfokken door wat er verschijnt. Games met zo'n marketing campagne erachter kan niet anders dan uitlopen op een hype en overdreven reakties. Waardoor het altijd zal tegenvallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef -Dries- het volgende:
tvp
Heb precies hetzelfde! Nog maar 2 maanden,...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Details.![]()
Ik heb mij nog steeds kunnen weerhouden om verdere gameplay video's te gaan kijken.
Dit wordt een van de eerste FF waar ik nagenoeg niets van weet, behalve de characters en het combat systeem.
Zal ook wel komen omdat de periode tussen de Japanse en Westerse release niet zo groot is.
Zal ik eens wat over de l'cie & gran pulse spoilerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Details.![]()
Ik heb mij nog steeds kunnen weerhouden om verdere gameplay video's te gaan kijken.
Dit wordt een van de eerste FF waar ik nagenoeg niets van weet, behalve de characters en het combat systeem.
Zal ook wel komen omdat de periode tussen de Japanse en Westerse release niet zo groot is.
Ach als er hier spoilers worden geplaatst lees ik ze uberhaupt wel. Mijn speelplezier wordt er niet minder van.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zal ik eens wat over de l'cie & gran pulse spoileren![]()
Die neger gaat dood.quote:
Ik zat er gewoon op te wachtenquote:
Bedankt.quote:
Eindfilmpje, neger leeft, opluchting, plotwending, neger sterft alsnog!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Nu ga ik het spel spelen en dan...
* aardbeving
"OMG GAAT DE NEGER NU DOOD?"
niks gebeurt...
* gebouw stort in
"OMG GAAT DE NEGER NU DOOD?"
niks gebeurt...
etc.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doomterwijl ik er al dik 300.000 HP af had
Maddefakker
Doe jij nou maar es eerst je weapons upgradenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doomterwijl ik er al dik 300.000 HP af had
Maddefakker
Idd, Ik vond het battlesysteem de eerste 5 uurtjes wel leuk, maar als het niet gesupport word door een goed verhaal of interessante character building ben ik er ook snel op uitgekeken (netzo als bij FFXII overigens maar daar duurde toch minimaal 3x zo lang voor dat ik me vervelen ging)quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Star Ocean 4 was echt bagger wat het verhaal betreft. Wat heb ik mij daar aan zitten ergeren.Ik heb hem eigenlijk alleen voltooid omdat het combat systeem zo leuk is.
Er zijn niet veel spellen waar ik mij constant aan de main character blijf ergeren, maar star ocean 4 wint de beker. Na een uurtje of 20 heb ik vrij veel dialogen gewoon geskipped, omdat het mij helemaal niets meer interesseerde.
Gelukkig heeft de PS3 wel een handmatige lock on switch. Bij de 360 versie locked hij gewoon de vijand die het dichtstbij staat.
Voor de rest viel het aardig tegen.
Zal er vast wel inzitten,maar heb het nog niet geunlockedquote:
Ja echt hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Doe jij nou maar es eerst je weapons upgraden
Jij speelt hem ook al? Heerlijk dat je geniet!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:04 schreef Pheno het volgende:
Ik geniet weer met volle teugen.
En laat XIII versus ook maar meteen komen, want met deze ben ik bijna klaar
quote:
Probeer Remedy eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Esuna werkt toch niet tegen Doom?![]()
Of ben ik nou gek aan het worden
wat helpt![]()
ribbonquote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat helpt![]()
Een remedy opzekers!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat helpt![]()
Kippenvel,... 30 seconden gekeken,... meteen gestoptquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
International Trailer met Engelse voice-over...en Lena Lewis.
http://www.giantbomb.com/(...)leona-lewis/17-1870/
Ik ook, verschrikkelijk janknummerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kippenvel,... 30 seconden gekeken,... meteen gestopt
Er wordt weinig gespoilerd hoor en veel van de beelden in deze trailer kon je al eerder zien in de laatste Japanse trailer die kort voor de release werd vrijgegeven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef Chocobo het volgende:
Kippenvel,... 30 seconden gekeken,... meteen gestopt
Ze doen dit om Final Fantasy meer westers over te laten komen en zo extra exemplaren te verkopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Desunoto het volgende:
Leona Lewis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadverdamme wat een nummer zeg. Naast dat het verschrikkelijk slecht is... past het er toch ook niet bij?! Hoe komen ze erop?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Vanochtend de RPG podcast van 1Up Active Time Babble geluisterd in de trein. Het ging o.a. over de importversie van FFXIII. Ze waren erg positief. De game werd als uniek omschreven, maar wel met veel bekende RPG-elementen.
De dungeons zijn lineair, zoals in FFVII en FFX, maar wel heel goed gestructureerd:
- Verhaal wordt ook verteld middels gesprekken tussen characters.
- Geen overload aan te lange cutscenes.
- Uitdagende battles tussen bosses door.
Het battlesystem klonk echt als het hoogtepunt van het spel.
Enige kritische noot was er over de personages, deze lijken qua kleding en gedrag zo uit Shibuya te zijn weggelopen.
Ik ben in elk geval hyped!
Ja, ze hadden het over een schatkist waar een vijand voor stond die je niet kon ontwijken. Deze was minstens net zo moeilijk als een eindbaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Desunoto het volgende:
Volgens mij zie je de vijanden ook lopen over de map.
Over een kleine 2 maanden kan je weer opnieuw beginnen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ow nee, nevermind hehe
Het klonk net zo
Zit overigens eindelijk in chapter 10
Hierna nog maar 2 chapters![]()
GEEN idee waar je het over hebt,... probeer ik zou te houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja man, wel kut, iedereen weer zo slap als een pussy![]()
Ik heb trouwens gister een Sazh psn theme unlocked
Kwam denk door de Lore master trophy![]()
(discerned the full atributes of 100 enemies)
Ook heb ik nu eindelijk het Advanced Role System open gespeeld
Wat betekend wat ik iedereen eindelijk naar eigen gerief kan inzetten/levellen
Dus kan van bv Lightning ook een Jammer maken, mits ik daar genoeg CP voor heb uiteraard
Dit waren eerst allemaal fixed plaatsen![]()
quote:FORTRESS is the codename of an official, but currently unannounced sequel to FINAL FANTASY XII. It is an action game set some time after the events of FINAL FANTASY XII: REVENANT WINGS.
- Als hij straks opnieuw begint is iedereen weer level 1.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:07 schreef Chocobo het volgende:
GEEN idee waar je het over hebt,... probeer ik zou te houden.
quote:Uit een recente analyse van de Blu-ray disc blijkt dat de data op de schijf maar liefst 40 GB is.
...
Uit dezelfde analyse blijkt ook dat de game zelf uit 6.8 GB bestaat. Waar wordt de overige 32.6 GB voor gebruikt? Voor slechts één ding en dat is video content. De schijf bestaat voor 32.6 GB uit cut-scenes.
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
- Als hij straks opnieuw begint is iedereen weer level 1.
- Hij heeft een achtergrondje voor zijn PSP geunlocked.
- Hij heeft een soort advanced spheregrid geunlocked waardoor hij elk personage elke class kan maken.
wat lamequote:
Ik geloof het wel,... maar had FFIX dat ook niet op kleinere schaal? Maakt toch niks uit?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Ixnay het volgende:
Heeft FFXIII echt hoofdstukken? Zoals in FFX-2?
Phe_No, geloof ik, maar op dit moment heb ik dikke netwerkshit thuis. Handig als je je zelf getrokken kabel in zo'n 2x RJ45 kastje wilt proppen, later denkt, kom, laat ik er ook daadwerkelijk twee draden naar toe trekken ipv 1. En dan trek je de boel aan gortquote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
klopt ,heeft chapters idd
@pheno wat is je psn?
Groot nadeel.Vind chapters kracht uit een verhaal halen en je merkt toch snel al wanneer je al tegen het einde aanloopt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
Chapters zijn handig om je een beetje een overzicht te geven waar je bent in het spel.
Met spellen die dat niet hebben heb ik soms "kut, opeens het einde... WTF?", maar met chapters weet je wanneer je ongeveer op de helft zit en tegen het einde loopt en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Wat mis je aan een worldmap? Het is een vette game. En nee, geen vrije wereld a la Oblivion, er moet een verhaal verteld worden ipv mensen maar wat rond te laten rennenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Groot nadeel.Vind chapters kracht uit een verhaal halen en je merkt toch snel al wanneer je al tegen het einde aanloopt.
Zeker ook wéér geen world map??
Eh, IX had géén chaptersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
IX had ook hoofdstukken en dat is de beste Final Fantasy ooit. Ik ben in ieder geval helemaal hyped over FFXIII nu. Het heeft even geduurd, maar ik ben zover.
Choo Choo!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik zou kunnen zweren van wel, om de zoveel tijd een overgangs-scene met de titel van het hoofdstuk. Ik kan het alleen niet meer terugvindenquote:
Een world map zoals het in deel t/m 9 zat. Alles voelt meer aan als een geheel. Vond het geweldig om na Midgar opeens de wijde wereld in te stappen of nadat de mist in deel 9 is opgetrokken er nog twee continenten zijn die je kan ontdekken…quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat mis je aan een worldmap? Het is een vette game. En nee, geen vrije wereld a la Oblivion, er moet een verhaal verteld worden ipv mensen maar wat rond te laten rennen
Dat is het scherm van de disc wisselquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zweren van wel, om de zoveel tijd een overgangs-scene met de titel van het hoofdstuk. Ik kan het alleen niet meer terugvinden![]()
![]()
Youtube niets, Gamefaqs niets, Wikipedia niets... Je hebt gelijk denk ik!
Wel mooi om die muziek weer terug te horen![]()
Niet zo snel vriend,... volgens mij klopt het,... althans,... ik kan me het ook herinneren! Niks te maken met CD wissel voor zover ik weet! Maar ja,... who cares!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zweren van wel, om de zoveel tijd een overgangs-scene met de titel van het hoofdstuk. Ik kan het alleen niet meer terugvinden![]()
![]()
Er kwamen toen van de mooie ouderwetse font letters in scherm met chapter nog wat,.... weet het bijna zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier praten ze in ieder geval over disk X en chapter X:
http://walkthroughs.time-dreams.net/ffix/walkthrough/index.php
Ik denk dat er dus inderdaad wel gewoon chapters warenWordt trouwens tijd dat ze deze ook op PSN gooien
Dat waren de limit breaks, en ze gingen altijd uit hunzelf werken als je ze niet nodig had…quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij zaten er geen chapters in FFIX. Wel dat er soms de naam van het dorp of de dungeon in beeld kwam zoals Cho zegt.
En volgens mij zaten er ook geen Limit Breaks in IX, alleen Trance mode.
Chapters zijn gemaakt door de site zelf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier praten ze in ieder geval over disk X en chapter X:
http://walkthroughs.time-dreams.net/ffix/walkthrough/index.php
Ik denk dat er dus inderdaad wel gewoon chapters warenWordt trouwens tijd dat ze deze ook op PSN gooien
Namen inderdaad,.... je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij zaten er geen chapters in FFIX. Wel dat er soms de naam van het dorp of de dungeon in beeld kwam zoals Cho zegt.
Cuntquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Namen inderdaad,.... je hebt gelijk!Heh,... waar is Ker als we het over dit soort zaken hebben. Die zou het wel weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |