quote:FORTRESS is the codename of an official, but currently unannounced sequel to FINAL FANTASY XII. It is an action game set some time after the events of FINAL FANTASY XII: REVENANT WINGS.
- Als hij straks opnieuw begint is iedereen weer level 1.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:07 schreef Chocobo het volgende:
GEEN idee waar je het over hebt,... probeer ik zou te houden.
quote:Uit een recente analyse van de Blu-ray disc blijkt dat de data op de schijf maar liefst 40 GB is.
...
Uit dezelfde analyse blijkt ook dat de game zelf uit 6.8 GB bestaat. Waar wordt de overige 32.6 GB voor gebruikt? Voor slechts één ding en dat is video content. De schijf bestaat voor 32.6 GB uit cut-scenes.
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
- Als hij straks opnieuw begint is iedereen weer level 1.
- Hij heeft een achtergrondje voor zijn PSP geunlocked.
- Hij heeft een soort advanced spheregrid geunlocked waardoor hij elk personage elke class kan maken.
wat lamequote:
Ik geloof het wel,... maar had FFIX dat ook niet op kleinere schaal? Maakt toch niks uit?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Ixnay het volgende:
Heeft FFXIII echt hoofdstukken? Zoals in FFX-2?
Phe_No, geloof ik, maar op dit moment heb ik dikke netwerkshit thuis. Handig als je je zelf getrokken kabel in zo'n 2x RJ45 kastje wilt proppen, later denkt, kom, laat ik er ook daadwerkelijk twee draden naar toe trekken ipv 1. En dan trek je de boel aan gortquote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
klopt ,heeft chapters idd
@pheno wat is je psn?
Groot nadeel.Vind chapters kracht uit een verhaal halen en je merkt toch snel al wanneer je al tegen het einde aanloopt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
Chapters zijn handig om je een beetje een overzicht te geven waar je bent in het spel.
Met spellen die dat niet hebben heb ik soms "kut, opeens het einde... WTF?", maar met chapters weet je wanneer je ongeveer op de helft zit en tegen het einde loopt en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |