Echter blijkt wel dat in Eindhoven enkele FRS filialen morgen het spel wel in de schappen zullen zetten vanaf 11:00 uur.quote:Beste klant,
Enige tijd geleden heb je op onze website de game ‘Final Fantasy 13’ besteld.
Door de enorme hoeveelheid bestellingen die we voor deze titel hebben ontvangen, gaan we vandaag je order al verwerken en inpakken.
Je ontvangt daardoor naar alle waarschijnlijkheid vanavond een automatisch gegenereerde email dat je bestelling verzonden is.
Echter mogen wij door de embargo op de releasedatum je bestelling niet eerder versturen.
Je kunt je bestelling dan ook op dinsdag 09 maart op het door jou aangegeven afleveradres verwachten.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je alvast veel speelplezier.
Met vriendelijke groet,
Hij wordt nog niet verzonden. Lees je mailquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:52 schreef Sony360wii het volgende:
Roy, Als je bij FRS site inlogt staat er dan bij FF13 verzonden?
weet ik, maar als ze een email sturen dat je s'avonds een email krijgt waarin staat het spel is verzonden maar eigenlijk nog niet officieel is verzonden misschien staat het dan ook al op de site gemarkeerd als verzondenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij wordt nog niet verzonden. Lees je mail
Hij staat op de site nog op 'in behandeling', maar die mails gaan meestal rond 4u de deur uit. Mijn Qlimax Blu Ray kreeg ik vandaag binnen en die mail kwam om half 5 vannacht.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:06 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
weet ik, maar als ze een email sturen dat je s'avonds een email krijgt waarin staat het spel is verzonden maar eigenlijk nog niet officieel is verzonden misschien staat het dan ook al op de site gemarkeerd als verzonden
FRS hanteert prijsgarantie,... dat bedrag krijg je terug! Holy shit,... dan kost de CE me nog maar 39 Euroquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat op de site nog op 'in behandeling', maar die mails gaan meestal rond 4u de deur uit. Mijn Qlimax Blu Ray kreeg ik vandaag binnen en die mail kwam om half 5 vannacht.
Op de site staat FFXIII nu trouwens voor 55 euro, zodra ik mijn LE binnen heb ga ik mailen over dat prijsverschil
Laat even weten of het lukt en of je dat prijsverschil terugkrijgt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat op de site nog op 'in behandeling', maar die mails gaan meestal rond 4u de deur uit. Mijn Qlimax Blu Ray kreeg ik vandaag binnen en die mail kwam om half 5 vannacht.
Op de site staat FFXIII nu trouwens voor 55 euro, zodra ik mijn LE binnen heb ga ik mailen over dat prijsverschil
Ja, belachelijk eigenlijk. Maar ik wacht er wel mee tot dinsdagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FRS hanteert prijsgarantie,... dat bedrag krijg je terug! Holy shit,... dan kost de CE me nog maar 39 Euro
Wat heb ik nou gezegd?! Niet hopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (1-94568734) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Final Fantasy XIII (PS3)
Weet dat het dinsdag pas komt,... maar toch,... je weet nooit
Wat? Hahaha. Willen ze stiekem Sony afzeiken ofzo?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:33 schreef Chocobo het volgende:
IGN.com overigens,.... die failZe hebben nog geen review omdat ze een dag niet konden spelen door de 29 februari bug
IGN!
Echt geen geinquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat? Hahaha. Willen ze stiekem Sony afzeiken ofzo?wat een fail...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |