PS3 screen ziet er iets mooier uit. Maar ik was al van plan FFXIII op de PS3 te kopen. Een FF game voelt daar nog prettiger aan op een of andere manierquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef torn_Machina het volgende:
Voor mensen die toch beide consoles hebben moet nu de keuze niet meer zo moeilijk zijn.
http://www.product-review(...)t-hd-576p-confirmed/
Final Fantasy hoor je gewoon op een Playstation te spelen.
Voor de mensen die alleen een Xbox hebben is het fantastisch dat daar eindelijk een FF game voor uit komt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:08 schreef Chocobo het volgende:
PS3 screen ziet er iets mooier uit. Maar ik was al van plan FFXIII op de PS3 te kopen. Een FF game voelt daar nog prettiger aan op een of andere manierBen wel blij dat ook Xbox gamers kunnen gaan genieten,... heb er zin in
Voor Final Fantasy XIII versus?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
Ik had toen ik de X360 kocht veel dingen overwogen en daaronder viel Final Fantasy die alleen op de PS3 uit zou komen. Met pijn in m'n hart () toen Final Fantasy laten vallen voor de andere dingen die de X360 bood.
En toen kwam het bericht dat Final Fantasy 13 naar de Xbox kwam.![]()
![]()
Ik helemaal gelukkig natuurlijk.![]()
Nou ga ik denk ik ook wel een PS3 halen... ooit... als GT5 uitkomt.
Maar voor Final Fantasy hoeft het niet meer.
enigste reden om in dit topic te komen denk ikquote:
Eerder een verkapte tvp.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
enigste reden om in dit topic te komen denk ik?
Terecht dat ze rustig blijven over Versus en Agito. Laat me maar eerst fatsoenlijk XIII gamen! XIV is nog geen jaar geleden aangekondigd, dus dat duurt nog wel ff. XV (serieus, waar is je geduld?) is nog VER verwijderd van ons maar gaat naar de Wii HDquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Ixnay het volgende:
Over Versus XIII en Agito XIII is nog steeds weinig bekend, over XIV is het ook een tijdje stil.
Zal XV weer een offline game worden? Wat denken jullie?
Na de release van X werd ook al over XII gesproken omdat XI online was.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht dat ze rustig blijven over Versus en Agito. Laat me maar eerst fatsoenlijk XIII gamen! XIV is nog geen jaar geleden aangekondigd, dus dat duurt nog wel ff. XV (serieus, waar is je geduld?) is nog VER verwijderd van ons maar gaat naar de Wii HD
We hebben het over Square-Enix he...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Na de release van X werd ook al over XII gesproken omdat XI online was.
Is dezelfde situatie als nu.
XIV staat voor 2010 gepland volgens meerdere bronnen. Dat zou betekenen dat XIV eerder verschijnt dan Versus en Agito.
Failquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
Ik had toen ik de X360 kocht veel dingen overwogen en daaronder viel Final Fantasy die alleen op de PS3 uit zou komen. Met pijn in m'n hart () toen Final Fantasy laten vallen voor de andere dingen die de X360 bood.
En toen kwam het bericht dat Final Fantasy 13 naar de Xbox kwam.![]()
![]()
Ik helemaal gelukkig natuurlijk.![]()
Nou ga ik denk ik ook wel een PS3 halen... ooit... als GT5 uitkomt.
Maar voor Final Fantasy hoeft het niet meer.
Hoop zaken hebben nu deze aanbiedingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Fail
Anyway...Ik ga hem denk ik wel direct halen alleen twijfel ik nog tussen de gewone versie of de LE.
Ik zou het lekker niet doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:36 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik FF zou kopen?
Nee, ik wil er juist meer over weten. Ik heb nooit echt aandacht besteed aan Final Fantasy... tot nu toe.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik zou het lekker niet doen.
Als anderen je moeten vertellen waarom je iets moet kopen dan heb je het niet nodig en waarschijnlijk al veel te veel geld over de balk gesmeten
http://en.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nee, ik wil er juist meer over weten. Ik heb nooit echt aandacht besteed aan Final Fantasy... tot nu toe.
De vraag is eerder of je J-RPG's leuk vindt om te spelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef WSquater het volgende:
Nee, ik wil er juist meer over weten. Ik heb nooit echt aandacht besteed aan Final Fantasy... tot nu toe.
Ziet er echt uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet 1 ding wel zeker: als dat serieus het verschil is dan koop ik hem pas als ik een PS3 heb.
Maar ik kan het niet geloven hoor. Ziet eruit als Playstation 2 graphics. Minder mooi dan Final Fantasy X zowat. En dat kan toch niet?
Ok, het ziet er misschien niet zo mooi uit als de PS3 versie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet 1 ding wel zeker: als dat serieus het verschil is dan koop ik hem pas als ik een PS3 heb.
Maar ik kan het niet geloven hoor. Ziet eruit als Playstation 2 graphics. Minder mooi dan Final Fantasy X zowat. En dat kan toch niet?
Eens,... maar als je de twee consoles hebt weet je welke versie je moet kopen in ieder geval!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven met de vergelijking dat het net PS2 graphics zijn.
Je weet dat FF 13 in de eerste instantie alleen in ontwikkeling was voor de PS3.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef Desunoto het volgende:
Mjah oké ik overdreef met de PS2 vergelijking maar als je die beelden vergelijkt met andere games van de Xbox 360 dan valt FFXIII daarop vies tegen. Dat moet beter kunnen.
Ik wist dat er verschil zou zijn en dat accepteerde ik natuurlijk ook helemaal maar dit verschil is me gewoon te groot. En ook al ziet het er best redelijk uit (en dat vind ik zelfs twijfelachtig... als je vergelijkt met andere X360 games dus en niet de PS3 versie) dan heb je gewoon het gevoel dat je flink achtergesteld wordt en een deel van de ervaring mist.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je weet dat FF 13 in de eerste instantie alleen in ontwikkeling was voor de PS3.
De 360 zou hier dus grafisch niet aan kunnen tippen omdat het een port is.
Dit wordt gewoon ouderwets genieten of je hem nu speelt op de xbox of ps3.
Waarom zou de ondertiteling anders zijn? Dat vind ik vreemd...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef Chocobo het volgende:
Tering,.... en dat op 4 dvd'sTja het zou kunnen uiteraard. Het het minder erg verwacht! Wat ik vreemd vind is dat de ondertiteling niet overeen komt. Maar ben stiekum wel heel blij met mijn PS3 pre-order!
Maar dan heeft de 360 dus een betere vertaling? Daar zijn ze later mee begonnen namelijk...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Ixnay het volgende:
Heroes don't run from a fight
Heroes don't run from fights
Valt me nu pas op. Waarom zou dit anders zijn? Zijn ze afzonderlijk van elkaar gelokaliseerd?
Of kwamen ze er achter dat de ene zin beter overeenkomt met de Japanse voice acting en hebben ze het maar bij 1 spel aangepast.
Hoe dan ook,... ik ga voor de graphics!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan heeft de 360 dus een betere vertaling? Daar zijn ze later mee begonnen namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |