Daar zijn de meningen nog over verdeeld. Ik ben direct begonnen met upgraden terwijl anderen alles willen bewaren voor later in de game. Allebei iets voor te zeggenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met al die loot (fangs, enz..) die ik vind, die kan ik toch het beste gebruiken om wapens te upgraden ?
Wanneer er net zoals in FF12 net zulke grappen in zitten als dat je sommige dingen juist niet moet pakken om een ultimate wapen te krijgen heb je er nog niets aan.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld. Ik ben direct begonnen met upgraden terwijl anderen alles willen bewaren voor later in de game. Allebei iets voor te zeggen
Ja, maar datquote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoorde gister een-feitje over Vanille van Fang. Ben benieuwd wanneer dat verder boven komt drijven in het verhaal (chapter 7 nu). Ben echt zoooo benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat, wil blijven spelen. Maar dat kan niet helaas
Moet nog boodschappen doen bijvoorbeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door D-Industries op 15-03-2010 13:28:08 ]Altijd aan het dromen...
De sidequests in FF 13 komen vanaf Chapter 11 beschikbaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:51 schreef Orealo het volgende:
Ik zit nu net in chapter 10, maar ben nog helemaal geen side quests tegen gekomen. Kan iemand daar iets over vertellen wellicht? Is 't wat?
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De sidequests in FF 13 komen vanaf Chapter 11 beschikbaar.
Je kunt ze vergelijken met de Hunt Missions uit FF 12.
Nog even doorbijten.
Dat klinkt cool!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De sidequests in FF 13 komen vanaf Chapter 11 beschikbaar.
Je kunt ze vergelijken met de Hunt Missions uit FF 12.
Nog even doorbijten.
67 uur, maar ik heb dan ook alle hoeken gezienquote:Op maandag 15 maart 2010 13:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat klinkt cool!. Trouwens, hoe lang hebben de mensen die hem uitgespeeld hebben daar over gedaan? Er zou voor 50 uur verhaallijn in zitten, ik ben nu echter 20 uur bezig en ben bij chapter 10. Duren de overige 3 chapters 10 uur per stuk? Tegenover 2 uur per chapter tot nu toe?
Alle hunt missions ook gedaan?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
67 uur, maar ik heb dan ook alle hoeken gezien![]()
Plus ik ben een grind hoer
De laatste 3 chapters zijn idd langer![]()
Wat dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoorde gister een-feitje over Vanille van Fang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |