SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deeltje 8quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou inmiddels voor het eerst met een Eidolon gevochtenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:32 schreef Fipotje het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Merciquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:34 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat zat nog niet op 300quote:
Jawelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat zat nog niet op 300
Rare modjes
Ah okay. Duidelijk. Meteen geband neem ik aan? Weg met dat soort tuigquote:foto Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelAlleen iemand had om 5 uur gespamt, en die posts hebben ze verwijderd.
Geen idee, ik ga daar niet overquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Duidelijk. Meteen geband neem ik aan? Weg met dat soort tuig
Kon je dat wel goed lezen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga daar niet overWat ik uit zijn posts las was dat hij te dronken was om te spelen, en toen heeft hij 20 dingen gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop