SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
deeltje 8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou inmiddels voor het eerst met een Eidolon gevochtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wou ik ook weten, dankje
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog een voordeel, daarna is iedereen weer met volle gezondheid.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:32 schreef Fipotje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]MerciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zat nog niet op 300quote:
Jawelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat zat nog niet op 300
Rare modjes
Ah okay. Duidelijk. Meteen geband neem ik aan? Weg met dat soort tuigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelAlleen iemand had om 5 uur gespamt, en die posts hebben ze verwijderd.
Geen idee, ik ga daar niet overquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Duidelijk. Meteen geband neem ik aan? Weg met dat soort tuig
Kon je dat wel goed lezen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga daar niet overWat ik uit zijn posts las was dat hij te dronken was om te spelen, en toen heeft hij 20 dingen gepost.
Met moeite.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kon je dat wel goed lezen?
Of is je monitor wel HD?
zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hihi RenRen woont nog bij zijn moeder!
Verstandige moederquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het trouwens wel een goed plan dat ik mijn PS3 aansloot op een beeldscherm
Sterker nog, RenRen woont nog bij haar moeder!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hihi RenRen woont nog bij zijn moeder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vrouwelijke Final Fantasy gamer! ZOMGWTF!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sterker nog, RenRen woont nog bij haar moeder!
OMGWTF, THE WORLD IS COMING TO AN END!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een vrouwelijke Final Fantasy gamer! ZOMGWTF!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMGWTF, THE WORLD IS COMING TO AN END!
Ik vroeg me al af wanneer er wat van gezegd zou worden, aangezien ik nog maar 1 vrouwding heb gezien buiten mezelf.
Vraag d'r nummer dan!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik woon nog thuis, dat wordt nooit wat!quote:
Shazh is een beetje de Murtaugh van het stel. Ik mis een Quinna of Caith Sith o.i.d.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind Sazh heel erg uit de toon vallen.Zijn gezicht is zo niet FFXIII. Ik dacht in het begin dat hij uit een ander spel was gejat en in FF was gegooid. Niet omdat het een neger is, maar normaal maken ze negers ook pretty en pop-achtig, en hij heeft andere ogen, andere huidstructuur. Vond het apart.
En de muziekkeuze ben ik niet gewend van FF.
Misschien is Sazh gemaakt met hetzelfde idee? Idk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shazh is een beetje de Murtaugh van het stel. Ik mis een Quinna of Caith Sith o.i.d.
Hij heeft bij mij al twee keer "I'm to old" gezegd dus dat moet welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien is Sazh gemaakt met hetzelfde idee? Idk.
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij al twee keer "I'm to old" gezegd dus dat moet wel
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Wel vind ik het jammer dat de leeftijden niet in het boekje staan
Shazh noemt haar ook 'kid', dus ik gok een jaar of 16. Lekker naief jong meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat dit voor iedereen nog wel duidelijk wordtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet waar jullie zijn, maar zijn redenen om daar te zijn worden nog wel duidelijk
En ook die vanVanille
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Volgens mij is ze even oud als Serah. Of 2 jaar jonger of zo, had een site gevonden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shazh noemt haar ook 'kid', dus ik gok een jaar of 16. Lekker naief jong meisje![]()
[..]
Ik neem aan dat dit voor iedereen nog wel duidelijk wordt
Ik vermoed een Barret surrogaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien is Sazh gemaakt met hetzelfde idee? Idk.
Barret. I pitty the fool!quote:
Ja, dit is gewoon een echtequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind Sazh heel erg uit de toon vallen.Zijn gezicht is zo niet FFXIII. Ik dacht in het begin dat hij uit een ander spel was gejat en in FF was gegooid. Niet omdat het een neger is, maar normaal maken ze negers ook pretty en pop-achtig, en hij heeft andere ogen, andere huidstructuur. Vond het apart.
Ja! Zo gek.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon een echte
Viel me ook wel op
Is het trouwens te gek als ik ook nog eens een nerdopleiding doe?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Wel vind ik het jammer dat de leeftijden niet in het boekje staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iets zegt me dat........quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet waar jullie zijn, maar zijn redenen om daar te zijn worden nog wel duidelijk
En ook die vanVanille
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verklap het nog maar niet
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iets zegt me dat........Ik weet niet hoe ver jij bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verklap het nog maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VanmiddagAls ik thuis ben weer spelen. En morgenavond.
![]()
Chapter 4.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik morgen overdag pasquote:VanmiddagAls ik thuis ben weer spelen. En morgenavond.
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chapter 4.
[..]WhySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik morgen overdag pasZo druk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even leswissel![]()
Ja. Trainen.... en een datequote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even leswissel
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Trainen.... en een date
[..]Date, ooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, is het bij XII express, dat sommige personages heel modern 'standaard' engels/amerikaans spreken en sommige personages redelijk ouderwets praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb gisteren niet meer gespeeld (damn you sport!) zit nog ergens einde van chapter 4 nu denk ik. met Lightning en Hope. Heb een extra savegame gemaakt om even te spelen met de wapen upgrades voordat ik verder ga.
Morgen even een keer GEEN boodschappen doen (heb nog wel genoeg in huis voor een week denk ik hoop ik) en de hele dag FFXIII spelen
na na na na na na na Badjasman!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
leugens , er zijn geen vrouwen op het interwebsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sterker nog, RenRen woont nog bij haar moeder!
Ja sorry, ik weet niet hoe ik het je anders moet vertellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
leugens , er zijn geen vrouwen op het interwebs
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shazh is een beetje de Murtaugh van het stel. Ik mis een Quinna of Caith Sith o.i.d.
quote:there are two things in world
things you can eat and things you no can eat
Alleen mannen die zich voordoen als vrouwen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
leugens , er zijn geen vrouwen op het interwebs
Ik ga huilen hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef mirved het volgende:
girl = guy in real life
anoniem blijven je zet mijn hele wereld op zijn kopquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet niet hoe ik het je anders moet vertellen
ja dat zijn de kast homo's van het internetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen mannen die zich voordoen als vrouwen!
Ik heb geenkastquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat zijn de kast homo's van het internet
wat is een she-ra paard? een soort my little pony voor volwassenen (of maak ik nu indirect een hele lompe opmerking)?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geenkastIk praat gwoon openlijk over she-ra paarden
Hij staat in 1 vd spoilers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wat is een she-ra paard? een soort my little pony voor volwassenen (of maak ik nu indirect een hele lompe opmerking)?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat in 1 vd spoilers.
En She-Ra (Princess of Power), jongeman, is de tweelingzus van He-Man, Master of the Unvierse!
Hij reed op Battlecat (een tijger), zij op Swiftwind (een paard).
En ja dat is wel een beetje een soort van uit de kluiten gewassen my little ponyAh dat verklaart een hoop... ik heb vroeger niet veel met he-man gespeeld. meer met transformers en GI-JOE. Ik had wel wat he-man figuren, maar me nooit bezig gehouden met het verhaal....generatiekloof I guessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de uitleg mijnheer
![]()
bleh nog 4 uur werken
na na na na na na na Badjasman!
Ohaiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMGWTF, THE WORLD IS COMING TO AN END!
Ik vroeg me al af wanneer er wat van gezegd zou worden, aangezien ik nog maar 1 vrouwding heb gezien buiten mezelf.
ik kreeg wel een lekker brede glimlach op mijn gezicht toen ik dat kuiken uit dat huge kapsel zag komen. En ook dat hij ermee communiceert in zekere zin.... beestje vliegt wat vooruit en piept een beetje om maar aan te geven dat meneer voort moet makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
FF13, whuzza! Ik snap wat RenRen bedoelt, Sazh valt een beetje buiten de boot qua stijl. Maar ik vind hem wel leuk, met dat kuuken in zn haar![]()
Ik ben erg benieuwd, heb tot nu toe nog weinig tijd gehad om te spelen! Maar het ziet er echt al supershiny uitDus ook een beetje tvp
![]()
[..]
Ohai
2 zelfs!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
FF13, whuzza! Ik snap wat RenRen bedoelt, Sazh valt een beetje buiten de boot qua stijl. Maar ik vind hem wel leuk, met dat kuuken in zn haar![]()
Ik ben erg benieuwd, heb tot nu toe nog weinig tijd gehad om te spelen! Maar het ziet er echt al supershiny uitDus ook een beetje tvp
[..]
Ohai
O volgens mij weet ie heel goed wat ie doet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik kreeg wel een lekker brede glimlach op mijn gezicht toen ik dat kuiken uit dat huge kapsel zag komen. En ook dat hij ermee communiceert in zekere zin.... beestje vliegt wat vooruit en piept een beetje om maar aan te geven dat meneer voort moet maken![]()
Hij valt een beetje buiten de boot maar dat is voor mij meer omdat hij zo'n 'het zal wel en wat doe ik hier' houding heeft. ik zie nog niet een directe relatie tussen hem en het verhaal. Nu is hij maar een beetje de persoon die op het verkeerde moment op de verkeerde plek was....
Dat dus. Hij is niet gebanned maar ik hou hem in de gaten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelAlleen iemand had om 5 uur gespamt, en die posts hebben ze verwijderd.
Ik denk dat je minimaal 6 toevoegingen hebt straksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef RenRen- het volgende:
Als iemand mij wilt toevoegen op het PSN; Renchanz.
Zonder punt.
Och, heb er toch nog niet veelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat je minimaal 6 toevoegingen hebt straks
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Niet kijken als je nog niet voorbij chapter 6 bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Volgens mij wat je zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die FFXIV beta? Ik heb mezelf geregistreerd bij S-E EU en die code ingevoerd die in het hoesje van FFXIII zat, maar verder? Sta ik nu automatisch op de lijst om geselecteerd te worden of wat?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij wel. ik heb van mijn inschrijving op de beta (via ffxi) ook geen officiele bevestiging gehad. Ik ben niet uitgeloot voor de alpha ronde(ook niet door de extra actie van ZAM). Als het goed is gaat de alpha / beta site vandaag van start. Er worden nog mensen geselecteerd voor de Beta later dit jaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die FFXIV beta? Ik heb mezelf geregistreerd bij S-E EU en die code ingevoerd die in het hoesje van FFXIII zat, maar verder? Sta ik nu automatisch op de lijst om geselecteerd te worden of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |