Met moeite.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kon je dat wel goed lezen?
Of is je monitor wel HD?
zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hihi RenRen woont nog bij zijn moeder!
Verstandige moederquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het trouwens wel een goed plan dat ik mijn PS3 aansloot op een beeldscherm
Sterker nog, RenRen woont nog bij haar moeder!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hihi RenRen woont nog bij zijn moeder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vrouwelijke Final Fantasy gamer! ZOMGWTF!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sterker nog, RenRen woont nog bij haar moeder!
OMGWTF, THE WORLD IS COMING TO AN END!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een vrouwelijke Final Fantasy gamer! ZOMGWTF!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMGWTF, THE WORLD IS COMING TO AN END!
Ik vroeg me al af wanneer er wat van gezegd zou worden, aangezien ik nog maar 1 vrouwding heb gezien buiten mezelf.
Vraag d'r nummer dan!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik woon nog thuis, dat wordt nooit wat!quote:
Shazh is een beetje de Murtaugh van het stel. Ik mis een Quinna of Caith Sith o.i.d.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind Sazh heel erg uit de toon vallen.Zijn gezicht is zo niet FFXIII. Ik dacht in het begin dat hij uit een ander spel was gejat en in FF was gegooid. Niet omdat het een neger is, maar normaal maken ze negers ook pretty en pop-achtig, en hij heeft andere ogen, andere huidstructuur. Vond het apart.
En de muziekkeuze ben ik niet gewend van FF.
Misschien is Sazh gemaakt met hetzelfde idee? Idk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shazh is een beetje de Murtaugh van het stel. Ik mis een Quinna of Caith Sith o.i.d.
Hij heeft bij mij al twee keer "I'm to old" gezegd dus dat moet welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien is Sazh gemaakt met hetzelfde idee? Idk.
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij al twee keer "I'm to old" gezegd dus dat moet wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Wel vind ik het jammer dat de leeftijden niet in het boekje staan
Shazh noemt haar ook 'kid', dus ik gok een jaar of 16. Lekker naief jong meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat dit voor iedereen nog wel duidelijk wordtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet waar jullie zijn, maar zijn redenen om daar te zijn worden nog wel duidelijk
En ook die vanVanille
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Volgens mij is ze even oud als Serah. Of 2 jaar jonger of zo, had een site gevonden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shazh noemt haar ook 'kid', dus ik gok een jaar of 16. Lekker naief jong meisje![]()
[..]
Ik neem aan dat dit voor iedereen nog wel duidelijk wordt
Ik vermoed een Barret surrogaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien is Sazh gemaakt met hetzelfde idee? Idk.
Barret. I pitty the fool!quote:
Ja, dit is gewoon een echtequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind Sazh heel erg uit de toon vallen.Zijn gezicht is zo niet FFXIII. Ik dacht in het begin dat hij uit een ander spel was gejat en in FF was gegooid. Niet omdat het een neger is, maar normaal maken ze negers ook pretty en pop-achtig, en hij heeft andere ogen, andere huidstructuur. Vond het apart.
Ja! Zo gek.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon een echte
Viel me ook wel op
Is het trouwens te gek als ik ook nog eens een nerdopleiding doe?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Wel vind ik het jammer dat de leeftijden niet in het boekje staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |