Daar zijn de meningen nog over verdeeld. Ik ben direct begonnen met upgraden terwijl anderen alles willen bewaren voor later in de game. Allebei iets voor te zeggenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met al die loot (fangs, enz..) die ik vind, die kan ik toch het beste gebruiken om wapens te upgraden ?
Wanneer er net zoals in FF12 net zulke grappen in zitten als dat je sommige dingen juist niet moet pakken om een ultimate wapen te krijgen heb je er nog niets aan.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld. Ik ben direct begonnen met upgraden terwijl anderen alles willen bewaren voor later in de game. Allebei iets voor te zeggen
Ja, maar datquote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoorde gister een-feitje over Vanille van Fang. Ben benieuwd wanneer dat verder boven komt drijven in het verhaal (chapter 7 nu). Ben echt zoooo benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat, wil blijven spelen. Maar dat kan niet helaas
Moet nog boodschappen doen bijvoorbeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door D-Industries op 15-03-2010 13:28:08 ]Altijd aan het dromen...
De sidequests in FF 13 komen vanaf Chapter 11 beschikbaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:51 schreef Orealo het volgende:
Ik zit nu net in chapter 10, maar ben nog helemaal geen side quests tegen gekomen. Kan iemand daar iets over vertellen wellicht? Is 't wat?
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De sidequests in FF 13 komen vanaf Chapter 11 beschikbaar.
Je kunt ze vergelijken met de Hunt Missions uit FF 12.
Nog even doorbijten.
Dat klinkt cool!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De sidequests in FF 13 komen vanaf Chapter 11 beschikbaar.
Je kunt ze vergelijken met de Hunt Missions uit FF 12.
Nog even doorbijten.
67 uur, maar ik heb dan ook alle hoeken gezienquote:Op maandag 15 maart 2010 13:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat klinkt cool!. Trouwens, hoe lang hebben de mensen die hem uitgespeeld hebben daar over gedaan? Er zou voor 50 uur verhaallijn in zitten, ik ben nu echter 20 uur bezig en ben bij chapter 10. Duren de overige 3 chapters 10 uur per stuk? Tegenover 2 uur per chapter tot nu toe?
Alle hunt missions ook gedaan?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
67 uur, maar ik heb dan ook alle hoeken gezien![]()
Plus ik ben een grind hoer
De laatste 3 chapters zijn idd langer![]()
Wat dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoorde gister een-feitje over Vanille van Fang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]You wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Nee, stuk of 28 ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef Purevil het volgende:
Die Wladislaus vind k echt klote. Hoe verder zn levensbalk omlaag gaat, hoe sterker ie word.
Legde t de eerste paar keer daarop af, daarna haste geprobeerd, dispelled die sanctum gozer mn hasteJup die battle is echt een bitch :p is je tijd niet waard tenzij je een deceptisol heb. Is wladisaus in twee tellen doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd aan het dromen...
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef Ixnay het volgende:Zit die erin danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:
quote:Weet ik niet maar hij komt in veel FF games terug. Dus daarom vroeg ik of iemand hem al tegen gekomen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
Ja klopt, als ravager kom je véél sneller op stagger.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, chapter 9, saber max-out
Iets wat me niet helemaal duidelijk is, met Ravager krijg je toch meer chain bonus, dus sneller stagger mode in plaats van bijv. commando?
Ze pakt inderdaad een andere. Net kwam het duidelijk naar voren: De stagger balk bestaat uit 2 delen, het rode verloop streepje en de gele streep. Met RAV gaat de rode sneller naar stagger mode en met COM de gele, hij valt dus minder snel terug. Mijn main character is altijd een sterke aanvaller, het speerpunt van de groep met daarachter een attacker/mage en een healer/supporter… altijd zo gewerkt met FFquote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef Purevil het volgende:
[..]
Ja klopt, als ravager kom je véél sneller op stagger.
Ik gebruik altijd Lightning/Fang/Vanille...
Om te staggeren RAV/COM/RAV of RAV/COM/MED
Als ie in stagger zit RAV/COM/RAV als er meerdere vijanden zijn, COM/COM/RAV of COM/COM/MED als er 1 vijand is
Als k 2 commando's inzet, pakt Fang automatisch n andere vijand
Nou nee. Maar google maar eens, er is heeeel veel speculatie overquote:
Moet zeggen dat ik hem ergens wel gelijk geef, hoe leuk het ook weg speelt ik zou geen enkel personage missen als ze dood neer zouden vallen (vooral Hope en Vanille mogen een langzaam en pijnlijke dood sterven)quote:There's a lot to keep track of, the worlds of Cocoon and Pulse have a unique cosmology, which is why we have offered up today's strip - to help anchor you in that unique context. And you may need anchors, desperately, because you might find your attention beginning to wander. Imagine my surprise when discovering that the dude with a chocobo literally roosting - roosting, sir - in his afro is the only character I have any affection for. I don't understand the thinking behind giving me lead characters, which the narrative can slowly alchemize into gold. Why don't you give me gold characters, and then refine them into platinum? I mean, if we're absolutely dedicated to transmutation? God, I hate these fucking people. I don't give a shit what happens to Sulky, Twat, Twit, Pip, and Marm. Sometimes, I kill them on purpose.
We have at times considered the plight of the games reviewer. Forced by the mechanism to consume games, because more games are coming, cresting the hill, and these games must be consumed also - but at least someone is compensating them for their time. I considered loading it up last night, just as I have every night since I got back, and I could make no cohesive argument for why I should do that and not something else. It's horrifying to think that I had defeated Uncharted 2 by this point, traversed a full narrative arc, in the time it took me to hate Final Fantasy XIII.
Ben ik het mee eens. Ik vind hem net Tidus, arrogant, dom, en denkt dat hij veel meer kan maken dan hij werkelijk kan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:28 schreef Ang3l het volgende:
De enige waar ik echt NIKS mee heb is Snow.
Vanille irriteerde ik me aan in het begin, maar dat is zo goed als over.
Hope vond ik in 't begin een zeurpietbabietje, maar ook dat is geheel over.
Ik had verwacht dat ik me aan Sazh zou ergeren zoals aan een Chris Rock of Eddy Murphy, maar dat valt me 100% mee.
Fang heb ik pas net, dus dat weet ik nog niet.
Alleen Snow....... nee.
Haha ik moest lachen om die vergelijking van Sazh. Ik ben het helemaal met je eens, ook ik kan maar niets hebben met Snow, ik vind het wel jammer, had gehoopt dat hij zou ontwikkelen tot een tweede Zell... maar helaas. De humor is erg zwakjes in dit deel van Final Fantasy..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
De enige waar ik echt NIKS mee heb is Snow.
Vanille irriteerde ik me aan in het begin, maar dat is zo goed als over.
Hope vond ik in 't begin een zeurpietbabietje, maar ook dat is geheel over.
Ik had verwacht dat ik me aan Sazh zou ergeren zoals aan een Chris Rock of Eddy Murphy, maar dat valt me 100% mee.
Fang heb ik pas net, dus dat weet ik nog niet.
Alleen Snow....... nee.
SPOILER: chapter 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:57 schreef RenRen- het volgende:
Als je maar zorgt dat Snow op tijd klaar is om Gattling gun op te vangen met zijn steelguard, dan komt het wel goed.SPOILER: chapter 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd aan het dromen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |