67 uur, maar ik heb dan ook alle hoeken gezienquote:Op maandag 15 maart 2010 13:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat klinkt cool!. Trouwens, hoe lang hebben de mensen die hem uitgespeeld hebben daar over gedaan? Er zou voor 50 uur verhaallijn in zitten, ik ben nu echter 20 uur bezig en ben bij chapter 10. Duren de overige 3 chapters 10 uur per stuk? Tegenover 2 uur per chapter tot nu toe?
Alle hunt missions ook gedaan?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
67 uur, maar ik heb dan ook alle hoeken gezien![]()
Plus ik ben een grind hoer
De laatste 3 chapters zijn idd langer![]()
Wat dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoorde gister een-feitje over Vanille van Fang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]You wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Nee, stuk of 28 ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef Purevil het volgende:
Die Wladislaus vind k echt klote. Hoe verder zn levensbalk omlaag gaat, hoe sterker ie word.
Legde t de eerste paar keer daarop af, daarna haste geprobeerd, dispelled die sanctum gozer mn hasteJup die battle is echt een bitch :p is je tijd niet waard tenzij je een deceptisol heb. Is wladisaus in twee tellen doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd aan het dromen...
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef Ixnay het volgende:Zit die erin danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:
quote:Weet ik niet maar hij komt in veel FF games terug. Dus daarom vroeg ik of iemand hem al tegen gekomen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
Ja klopt, als ravager kom je véél sneller op stagger.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, chapter 9, saber max-out
Iets wat me niet helemaal duidelijk is, met Ravager krijg je toch meer chain bonus, dus sneller stagger mode in plaats van bijv. commando?
Ze pakt inderdaad een andere. Net kwam het duidelijk naar voren: De stagger balk bestaat uit 2 delen, het rode verloop streepje en de gele streep. Met RAV gaat de rode sneller naar stagger mode en met COM de gele, hij valt dus minder snel terug. Mijn main character is altijd een sterke aanvaller, het speerpunt van de groep met daarachter een attacker/mage en een healer/supporter… altijd zo gewerkt met FFquote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef Purevil het volgende:
[..]
Ja klopt, als ravager kom je véél sneller op stagger.
Ik gebruik altijd Lightning/Fang/Vanille...
Om te staggeren RAV/COM/RAV of RAV/COM/MED
Als ie in stagger zit RAV/COM/RAV als er meerdere vijanden zijn, COM/COM/RAV of COM/COM/MED als er 1 vijand is
Als k 2 commando's inzet, pakt Fang automatisch n andere vijand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |