SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door D-vide op 20-08-2013 15:39:34 ]Kitase: "You're a good gamer!"
Nice! Geef je stats even door, gooi ik je in de OP.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:44 schreef Theoden het volgende:
Ik zit op Moogle
Grote FC van mezelf en ook nog in een NL/BE LS.
Forumnaam: Theodenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:44 schreef Theoden het volgende:
Ik zit op Moogle
Grote FC van mezelf en ook nog in een NL/BE LS.
Een tank die kan healen? Wat voor race heb je gekozen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef Theoden het volgende:
[..]
Forumnaam: Theoden
Ingame naam: Evenstar Wanderlust
Type: Tank
Stats: GLD 20, CNJ 15, MNR 20
en indien nodig:
LS/FC Phantas Magoria
Ik neem aan dat hij (net als ik) voor Paladin gaat, dan moet je Conjurer op level 15 hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:40 schreef D-vide het volgende:
[..]
Een tank die kan healen? Wat voor race heb je gekozen?
Ik ga voor Paladin en dan heb je CNJ nodig om het te unlockenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:40 schreef D-vide het volgende:
[..]
Een tank die kan healen? Wat voor race heb je gekozen?
Als je het origineel hebt, krijg je ARR iirc gratis. Als je ook nog 90 dagen toendertijd betaald had kreeg je nog wat extra's, maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden (volgens mij was het wat speeltijd).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:20 schreef Helgen het volgende:
Ik heb het originele spel gespeeld en ook fase 3 van de beta. Als je het originele spel hebt, wat zijn dan de eisen om te spelen? Ik neem aan dat ik het niet opnieuw hoef te kopen, maar dat er wel weer een geldbedrag aan vastzit per maand? Weet iemand ook of ik met de pc-versie van het origineel ook op de ps3 kan spelen?
Als dat meevalt kom ik er misschien wel bij. De beta was een grote verbetering.
Ah, bedankt. 13 euro per maand is nog wel te doen, maar ik ga eens rondkijken of het lukt met mijn oude account te heropstarten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Als je het origineel hebt, krijg je ARR iirc gratis. Als je ook nog 90 dagen toendertijd betaald had kreeg je nog wat extra's, maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden (volgens mij was het wat speeltijd).
Als je het op de PS3 wilt spelen, is het wel wat lastiger, volgens mij moet je daarvoor de PS3 versie wel halen. Voor de rest zit je idd aan het geldbedrag per maand
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef Holyme het volgende:
ben er toch nog niet helemaal uit waar ik mee begin, Conjurer of Arcanist, healer in ieder geval!
Neuh, dat is de grap aan die game, je kan redelijk gemakkelijk allerlei paden tegelijkertijd bewandelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:30 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha, true that, maar zal toch een allereerste keuze moeten maken
Heb trouwens een vraagje. Ik hoorde dat er op Odin voornamelijk Duits gesproken wordt, ook in general chat. Wat is jouw ervaring daarmee?quote:
Ik heb inderdaad duitsers gezien. Naar mijn idee was het echter 20% Duits en 80% Engels.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:51 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Heb trouwens een vraagje. Ik hoorde dat er op Odin voornamelijk Duits gesproken wordt, ook in general chat. Wat is jouw ervaring daarmee?
Ah okay, thanks!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef D-vide het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad duitsers gezien. Naar mijn idee was het echter 20% Duits en 80% Engels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |