Entites vallen je aan als je 'wat voor magie dan ook' bij ze in de buurt cast.quote:In de Mosphoran Highwaste krijg ik het steeds voor elkaar dat die "frienly" fire elementals mij aanvallen. Waarom? Geen idee
Niet te arrogant worden he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:49 schreef Daniel.J het volgende:
(Als het nummertje fout staat mag de crew dat best aanpassen trouwens)
Mensen met vragen over welke final fantasy dan ook, ik ben een expert dus kommaaaarrr
Maar het is echt waarquote:
Golden Axe is dan het beste, alleen Scorpion Tail is beter qua aanvalskracht.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:56 schreef Daniel.J het volgende:
Als iemand mij trouwens kan helpen met de vraag hoe ik zo makkelijk mogelijk de beste bijl krijg en welke dat is ben ik ook weer gelukkig, de scorpion tail weet ik wel te vinden maar ik vind bijlen meer bij basch passen.
(even geen zin om het op te zoeken op gamefaqslui enzo)
Crystal palace? want lunar is nieteens groot..quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hey daniel
expert dat je er bent![]()
ik zit vast bij final fantasy 4 ,ben net op de lunar underground![]()
maar ik kan de weg niet vinden...doe jij hem es wijzen![]()
![]()
![]()
ff testen![]()
NEEEeeee ik wil een beterequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Golden Axe is dan het beste, alleen Scorpion Tail is beter qua aanvalskracht.
Ik geef je de goede raad eerst flink wat te levelen voordat je daar naar binnen stapt, het doolhof ervan is niet zozeer een probleem maar de oneindige vijanden wel en ze zijn best sterk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef torn_Machina het volgende:
Behulpzaam zijn is ook niet verkeerd.![]()
Morgen Dr. Cid even bezoeken in zijn laboratorium.
Ach we zien wel, alles is me tot nu toe nog gelukt met een party van lvl 28.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:06 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik geef je de goede raad eerst flink wat te levelen voordat je daar naar binnen stapt, het doolhof ervan is niet zozeer een probleem maar de oneindige vijanden wel en ze zijn best sterk.
Naar bed gaan is voor moogles!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ach we zien wel, alles is me tot nu toe nog gelukt met een party van lvl 28.
Als ik teveel problemen krijg dan gaan we gewoon weer lvlen.![]()
Ik had meer moeite met die Mandragora's verslaan dan Ahriman.![]()
Ahriman was alleen irritant als die zich op ging delen. Confuse werd direct gecured met smelling salts en ik gebruikte een remedy als Doom op 1 stond.
Morgen praten we wel verder, nu tijd om naar bed te gaan.![]()
Zeg maar dag tegen je sociale leven!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik ben om, vanmiddag even langs de FRS!![]()
Wat ga je kopen Hans??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik ben om, vanmiddag even langs de FRS!![]()
Nee, Moogles lossen elkaar af, de een slaapt en dan gaat de ander werken, en dat in treintjesvorm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |