Entites vallen je aan als je 'wat voor magie dan ook' bij ze in de buurt cast.quote:In de Mosphoran Highwaste krijg ik het steeds voor elkaar dat die "frienly" fire elementals mij aanvallen. Waarom? Geen idee
Niet te arrogant worden he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:49 schreef Daniel.J het volgende:
(Als het nummertje fout staat mag de crew dat best aanpassen trouwens)
Mensen met vragen over welke final fantasy dan ook, ik ben een expert dus kommaaaarrr
Maar het is echt waarquote:
Golden Axe is dan het beste, alleen Scorpion Tail is beter qua aanvalskracht.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:56 schreef Daniel.J het volgende:
Als iemand mij trouwens kan helpen met de vraag hoe ik zo makkelijk mogelijk de beste bijl krijg en welke dat is ben ik ook weer gelukkig, de scorpion tail weet ik wel te vinden maar ik vind bijlen meer bij basch passen.
(even geen zin om het op te zoeken op gamefaqslui enzo)
Crystal palace? want lunar is nieteens groot..quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hey daniel
expert dat je er bent![]()
ik zit vast bij final fantasy 4 ,ben net op de lunar underground![]()
maar ik kan de weg niet vinden...doe jij hem es wijzen![]()
![]()
![]()
ff testen![]()
NEEEeeee ik wil een beterequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Golden Axe is dan het beste, alleen Scorpion Tail is beter qua aanvalskracht.
Ik geef je de goede raad eerst flink wat te levelen voordat je daar naar binnen stapt, het doolhof ervan is niet zozeer een probleem maar de oneindige vijanden wel en ze zijn best sterk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef torn_Machina het volgende:
Behulpzaam zijn is ook niet verkeerd.![]()
Morgen Dr. Cid even bezoeken in zijn laboratorium.
Ach we zien wel, alles is me tot nu toe nog gelukt met een party van lvl 28.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:06 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik geef je de goede raad eerst flink wat te levelen voordat je daar naar binnen stapt, het doolhof ervan is niet zozeer een probleem maar de oneindige vijanden wel en ze zijn best sterk.
Naar bed gaan is voor moogles!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ach we zien wel, alles is me tot nu toe nog gelukt met een party van lvl 28.
Als ik teveel problemen krijg dan gaan we gewoon weer lvlen.![]()
Ik had meer moeite met die Mandragora's verslaan dan Ahriman.![]()
Ahriman was alleen irritant als die zich op ging delen. Confuse werd direct gecured met smelling salts en ik gebruikte een remedy als Doom op 1 stond.
Morgen praten we wel verder, nu tijd om naar bed te gaan.![]()
Zeg maar dag tegen je sociale leven!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik ben om, vanmiddag even langs de FRS!![]()
Wat ga je kopen Hans??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik ben om, vanmiddag even langs de FRS!![]()
Nee, Moogles lossen elkaar af, de een slaapt en dan gaat de ander werken, en dat in treintjesvorm.quote:
FFIVquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hey daniel
expert dat je er bent![]()
ik zit vast bij final fantasy 4 ,ben net op de lunar underground![]()
maar ik kan de weg niet vinden...doe jij hem es wijzen![]()
![]()
![]()
ff testen![]()
Hoeft niet te wachten (nouja indirect wel) Bij de Soutgate staat een ventje die je verteld hoever de dry/rain periode is en aan de hand van die info weet je hoelang je ergens anders moet rondzwerfen, op de helft betekend zon 30 minuten, aan het einde van betekend ongeveer 5 a 10 minuten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
TT aangepast
vind het wel kut dat je bij gie giza plains moet wachten op de rains/dry, gisteren 2 uur doelloos rondgelopen om gil snapper te bevechten, hadden ze dat niet anders aan kunnen pakken, met een inn ofzo?
Ik heb een tijdje legend of mana gespeeld, trouwens.. chrono trigger blijft verdomd mooi..heb zelfs de symfonische muziek gepwnload...hmm..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
FFIV, daar was ik tijdens mn wintersport weer eens opnieuw aan begonnen, als ik klaar ben met XII ga ik wel weer verder, ben nu net paladin geworden.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje legend of mana gespeeld, trouwens.. chrono trigger blijft verdomd mooi..heb zelfs de symfonische muziek gepwnload...hmm..
Ja bijna weekendquote:
Ct beste spel ooit imoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje legend of mana gespeeld, trouwens.. chrono trigger blijft verdomd mooi..heb zelfs de symfonische muziek gepwnload...hmm..
kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef Cid het volgende:
[..]
Hmmm maar eens kijken of je die ook ergens kan kopen
De geboorte van final fantasy's inspiratie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ja bijna weekend![]()
Misschien maar eens beginnen met de hunts.
[..]
Ct beste spel ooit imo![]()
Das heul niet gek aangezien het eerste deel van Final Fantasy zo'n jaar of 7 ouder is den CTquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:08 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Verder mee eens, gek genoeg kende ik Ct pas later dan Final fantasy, maar Sephiroth bless emulators.
Sinds wanneer zijn nes emulators illegaal, torrents kan ik in princiepe nog bij inkomen daar torrentsites door brein een slechte naam hebben gekregen maar emulatorsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
btw DanielJ zou je wel kunnen kappen met het gedoe over emulatoren/torrents naast het feit dat het hier puurweg niet mag, Denk ik dat het de meeste users geen reet kan roesten op welke manier jij die klassiekers speelt
Wanneer hij op + - de helft zit gewoon een keilange Chain maken zo kreeg ik em dood, had hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:11 schreef xienix84 het volgende:
Iemand een idee hoe ik op een 'makkelijke' manier die bomb in Salika forest kan verslaan? Ik ga niet dood ofzo, maar hij gebruikt steeds renew en het blijft maar doorgaan zo... Erg vervelend.
emulators zijn in principe niet illegaal ja, maar de roms die je er op speelt wel, daarnaast staat het expliciet in het FAQ vermeld, dus hoef ik het niet eens te gaan verdedigen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:37 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn nes emulators illegaal, torrents kan ik in princiepe nog bij inkomen daar torrentsites door brein een slechte naam hebben gekregen maar emulators
Dat heeft toch iedereen..
quote:Het bespreken van warez en alles wat ermee te maken heeft is niet toegestaan op Fok! (hieronder vallen ook emulators, modchips, abandonwarez etc.).
Ik had daar dan overheen gelezen, ik ben het niet eens met dat punt uit de faq, roms zijn namelijk legaal zolang je het spel gekocht hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
emulators zijn in principe niet illegaal ja, maar de roms die je er op speelt wel, daarnaast staat het expliciet in het FAQ vermeld, dus hoef ik het niet eens te gaan verdedigen.
Uit het FAQ:
[..]
Kerel, je kan toch geen andere zwaarden krijgen in deel 8. Alleen upgraden, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik wilde laats heel graag FF9 en later FF8 weer spelen (ik vind ff 8 nogsteeds zo woest pwn, ik ben de enige die weet hoe je het 2na ultieme zwaard al kunt krijgen VOORDAT je naar dat eiland gaat in het begin
ik heb me kapot gezocht naar guides maar geen een staat het in haha.
(zelfs niet in de official game guide ter waarde van 60 gulden die ik destijds gekocht had)
Maar mijn ps2 draait geen ps1 spellen meer, slijtage enzo..
en mn ps2 heeft een diepe groef in mn cd3 van FF9 gesneden gvd...
pestpokke...
Maar okay..final fantasy pwnnn
Dit misschien? Klikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:57 schreef Daniel.J het volgende:
Ik wilde laats heel graag FF9 en later FF8 weer spelen (ik vind ff 8 nogsteeds zo woest pwn, ik ben de enige die weet hoe je het 2na ultieme zwaard al kunt krijgen VOORDAT je naar dat eiland gaat in het begin
ik heb me kapot gezocht naar guides maar geen een staat het in haha.
(zelfs niet in de official game guide ter waarde van 60 gulden die ik destijds gekocht had)
Dat is jou mening.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:37 schreef Daniel.J het volgende:
Verder ben ik een de meest inteligente Final fantasy veteraan dus ik kan ben van groot van belang zijn in deze reeks
Je zit toch niet de pwner te pwnen he...quote:
Nouja upgraden, het is hetzelfde princiepe want je kunt altijd terug (niet dat dat handig is)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:27 schreef Champloo het volgende:
[..]
Kerel, je kan toch geen andere zwaarden krijgen in deel 8. Alleen upgraden, toch?
maar als je misschien gelijk hebt, hoe krijg je dat zwaard dan in het begin?![]()
Bedankt kerelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:42 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nouja upgraden, het is hetzelfde princiepe want je kunt altijd terug (niet dat dat handig is)
Meteen kaarten, alle kaarten die je nodig hebt zijn daar te krijgen en na ifrit kan je die kaarten in items veranderen en je hoeft niet perse de Weapon boekjes te vinden om een wapen te maken als je de benodigde items hebt.
Je leveled gewoon op bij de visjes op het strand (6 ap) en dat tot je de skills hebt om dus kaarten in items te veranderen, zo simpel is het.
De benodigde items:
Chef's Knife = 1
Star Fragment = 2
Turtle Shell = 1
Screw = 8
Chefs knife= 1 Tonberry kaart (1=1 cheff knife). (ventje in entrance booth, bij de hefboom dus)
Star Fragment= 6 Iron giant kaarten.(3=1 starfragment) (ventje in entrance booth, bij de hefboom dus) (rare)
Turtle Shell= 3x Adamantite kaarten (3=1turtle shell) (library player) (rare)
Screw= 2 Geezard kaarten (1=5 screws) (alle kaart spelers hebben die wel)
als je alle juiste kaarten hebt ga je naar dat stadje aan het water en kun je "punishment" maken
zo simpel is het.
Meteen 1na sterkste wapen en ook meteen kun je al 'blasting zone doen'
Hoard ook meteen een hele klerezooi aan Windmills van de "Abyss worm kaarten" is later heel handig.
Nadat je de XATM092 gepwnt hebt (kun je 5 keer mollen en dan heb je ook wel alle GFs gemaxed (aannemend dat je Quatzecotl al gemaxed hebt qua power, summon die overigens niet met squall, die heeft zat aan zn attack power met Punishment en een Lightning magie op zn wapen (ik had toen al thundaga met kaarten lol, ik deed 4k a 6k per mep)
En na terugkomst kun je de Zell kaart halen in het huisje van zn moeder, smelt die kaart om voor 3 Hyper dingessen, en je hebt meteen een belachelijke powerhouse van een squall die 9999 mept een zell die + - 2k mept (je kunt dan namelijk ook al de +20 str en +10 str hebben, samen met de +40 van de hyper dinges)
En welk partymember je er maar bijwilt.
En dat voordat je met de trein meegaat (de zombiebaas kun je trouwens 1hit killen met een phoenix downook leuk weetje )
Nope dat is een guide voor de Lionheart, maar pas 'nadat' je de Brothers GF hebt... en dat is al redelijk ver in het spel.quote:
In die guide staan ook andere manieren hoe je de Lion Heart kan krijgen zonder Brothers GF.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nope dat is een guide voor de Lionheart, maar pas 'nadat' je de Brothers GF hebt... en dat is al redelijk ver in het spel.
Ik heb het over het 2 na beste wapen krijgen nog voordat je op je eerste seed missie gaat
Dus ik ben niet gepwnt.
Als een FF hier net een maand uit is, dan is ie normaal gesproken al meer dan een jaar (iig heel wat maanden) oudquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef Daniel.J het volgende:
1- Nergens staat een guide om punishment voor de 1e seed missie te krijgen
2- zou er ergens een opduiken, was ik toch eerder want ik vond het al uit toen ik het spel net een maand (2e keer dat ik het ging spelen) had, en ik kocht het spel zodra het uitkwam.
met andere woorden je leest hier de post van een FF8 legende
Ik heb em gekocht via een games speciaal zaak inclusief de officiele guide van squaresoft zelf ter waarde van 60 gulden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:52 schreef Vaud het volgende:
[..]
Als een FF hier net een maand uit is, dan is ie normaal gesproken al meer dan een jaar oudTenzij je de JAP versie gespeeld hebt
Hoe weet je dat je de eerste was? Ken jij iedereen die FF10 heeft gespeeldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:57 schreef Daniel.J het volgende:
Ik was ook de eerste die erachter kwam hoe je in final fantasy 10 de dark Summons in 1 hit killed.
De meeste mensen willen liever weten hoe ze het snelst de Lion Heart kunnen krijgen dan de Punishment.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef Daniel.J het volgende:
1- Nergens staat een guide om punishment voor de 1e seed missie te krijgen
2- zou er ergens een opduiken, was ik toch eerder want ik vond het al uit toen ik het spel net een maand (2e keer dat ik het ging spelen) had, en ik kocht het spel zodra het uitkwam.
met andere woorden je leest hier de post van een FF8 legende
Nee maar ik was de eerste die het melde.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:03 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je de eerste was? Ken jij iedereen die FF10 heeft gespeeld
Je kunt lionheart pas krijgen wanneer je in dat gebied van de stad waar de lunatic pandora land bent.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De meeste mensen willen liever weten hoe ze het snelst de Lion Heart kunnen krijgen dan de Punishment.
Misschien dat het daarom nooit in een guide/faq is opgenomen.
Zelf vind ik het veel leuker om de game uittespelen met iedereen zijn standaard wapen.
Vooral als je de game al een aantal keer hebt doorgespeeld.
Lees het topic in die link die ik een paar post hier boven heb gegeven maar eens door.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Je kunt lionheart pas krijgen wanneer je in dat gebied van de stad waar de lunatic pandora land bent.
Dat is het snelst. (je moet namelijk die bullets kunnen maken en dat kan alleen van 'elvorets)
Dat is like ver over de helft van het spel heen, Punishment kun je krijgen net nadat je het spel start.
Lionheart kun je pas krijgen als je de flashback hebt gehad van Laguna als ze uit die gevangenis gaan ontsnappen. Op het einde in die controlle kamer ligt die gunblade magazine ergens in een hoek. Daarna heb je pas een overzicht van welke dingen je moet hebben om hem te maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Je kunt lionheart pas krijgen wanneer je in dat gebied van de stad waar de lunatic pandora land bent.
Dat is het snelst. (je moet namelijk die bullets kunnen maken en dat kan alleen van 'elvorets)
Dat is like ver over de helft van het spel heen, Punishment kun je krijgen net nadat je het spel start.
Volgens mij heb je geen Weapon Monthly nodig om de wapens te maken. Als je de items maar hebt dan is het al goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Lionheart kun je pas krijgen als je de flashback hebt gehad van Laguna als ze uit die gevangenis gaan ontsnappen. Op het einde in die controlle kamer ligt die gunblade magazine ergens in een hoek. Daarna heb je pas een overzicht van welke dingen je moet hebben om hem te maken.
Dat weet ik, maar ik denk dat mensen eerder direct voor de Lionheart gaan dan eerst een Punishment maken en daarna upgraden naar een Lionheart.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:20 schreef Daniel.J het volgende:
Hoe snel je lionheart ook kan maken, het doet er niet toe want punishment is 100x sneller, je kunt punishment al hebben voordat je de "1e missie" doet, hoe snel is dat?
Je kunt van je party al een 10k+ hitting powerhouse maken voordat je de trein neemt.
Dat is letterlijk het begin van het spel.
Is ook zo, maar dan krijg je hem pas in de weapon shop te zien op het moment dat je alle items hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen Weapon Monthly nodig om de wapens te maken. Als je de items maar hebt dan is het al goed.
10k+ in 1 hit kan alleen met de laatste limitbreak van quistis en met Eden. dus ik weet ff niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:20 schreef Daniel.J het volgende:
Hoe snel je lionheart ook kan maken, het doet er niet toe want punishment is 100x sneller, je kunt punishment al hebben voordat je de "1e missie" doet, hoe snel is dat?
Je kunt van je party al een 10k+ hitting powerhouse maken voordat je de trein neemt.
Dat is letterlijk het begin van het spel.
Ik heb het je niet zien melden en toch wist ik hetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:07 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nee maar ik was de eerste die het melde.
Is ook niet tof als je in het begin al zo sterk bent. Ik vind het juist tof om je party echt te voelen groeien en dat je echt het gevoel krijgt dat je sterk aan het worden bent na veel werk erin te hebben gestoptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen Weapon Monthly nodig om de wapens te maken. Als je de items maar hebt dan is het al goed.
[..]
Dat weet ik, maar ik denk dat mensen eerder direct voor de Lionheart gaan dan eerst een Punishment maken en daarna upgraden naar een Lionheart.
Het is grappig dat je zo snel al een sterk wapen kan krijgen, alleen wordt het spel er nog makkelijker door.
Ja ik keek even naar hoe ik de grand armor krijg...nou forget it...geen zin in om al die onzin te doenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik heb het je niet zien melden en toch wist ik het
Moet zeggen dat FF12 toch wel de pittigste is van alle FF's. Zelfs nu ik over lvl 80 ben zijn er nog stukken waar je moet uitkijken. Vooral door alle status effecten die sommige vijanden op je geven, en ribbons krijgen echt een ramp is(ik weet wel waar ze zitten maar het spel is niet lief en wil mij er geen geven). En die laatste mobhunts en extra bosses zijn behoorlijk wat werk door hun belachelijke hoge hp. Wel een beetje jammer dat je eigen HP niet echt omhoog gaat (zonder bubble). Met lvl 80 zit je maar net aan de 5000(beetje afhankelijk van je equipment).
Ik zeg een party die 10k+ doet, waar jij 1 hit leest weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef BossFight het volgende:
[..]
10k+ in 1 hit kan alleen met de laatste limitbreak van quistis en met Eden. dus ik weet ff niet waar je het over hebt.
kloptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
[..]
Je kunt niet direct voor een lionheart gaan die kan je pas uren en uren later in het spel maken, dus eerst meteen op het begin de punishment maken is zo gek niet hoorquote:Dat weet ik, maar ik denk dat mensen eerder direct voor de Lionheart gaan dan eerst een Punishment maken en daarna upgraden naar een Lionheart.
Mwa ik deed het ook pas de 2e keer dat ik het speelde en mij bedacht dat een van de kaartventjes een adamantoise (rare) in zn deck had, toen wist ik et wel.quote:Het is grappig dat je zo snel al een sterk wapen kan krijgen, alleen wordt het spel er nog makkelijker door.
Mijn excuses, ik begreep je verkeerd. Dan is het inderdaad wel mogelijk ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik zeg een party die 10k+ doet, waar jij 1 hit leest weet ik niet.
Dan is het mij een mysterie waarom er zoveel guides zijn over hoe je de dark summons moet verslaan en hoe vreselijk moeilijk ze zijn (ik heb de eerste keer dat ik shiva vocht haar wel verslagen zonder Yojimbo te gebruiken, Ifrit trouwens ook..tot ik mij bedacht dat ik best veel gil had)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:08 schreef torn_Machina het volgende:
Het was algemeen bekend dat Zanmato alles killde in FF 10.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:51 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik begreep je verkeerd. Dan is het inderdaad wel mogelijk ja.
Omdat sommige mensen het leuk vinden om ze op een andere manier te verslaan. Anders kan je het hele spel Yojimbo gebruiken of The End in FVIII.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Dan is het mij een mysterie waarom er zoveel guides zijn over hoe je de dark summons moet verslaan en hoe vreselijk moeilijk ze zijn (ik heb de eerste keer dat ik shiva vocht haar wel verslagen zonder Yojimbo te gebruiken, Ifrit trouwens ook..tot ik mij bedacht dat ik best veel gil had)
The end is stom...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:56 schreef Vaud het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het leuk vinden om ze op een andere manier te verslaan. Anders kan je het hele spel Yojimbo gebruiken of The End in FVIII.
Precies, ik heb ze gewoon allemaal verslagen the hard wayquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:56 schreef Vaud het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het leuk vinden om ze op een andere manier te verslaan. Anders kan je het hele spel Yojimbo gebruiken of The End in FVIII.
Als je ooit Final Fantasy Tactics hebt gespeeld dan weet je waarom ze voor deze Summons hebben gekozen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:56 schreef Daniel.J het volgende:
Trouwens, nu ik het erover heb...dat is ook een groot minpunt van FF12, dat je de originele summons niet hebt
Ik had veel liever zoeven die vette bahamut gesummoned...enzo...wat moet je nou met debiele shugar lee hoopers zoals cuchulainn...
Klopt, ik heb dat wel eens gedaan toen een boss battle mij niet wilde lukken en ik geen zin had om deze overnieuw te doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Daniel.J het volgende:
Wat dacht je van "vanish" en dan "x-zone"/"death" in FF6
Volgens mij dat laatste ..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:04 schreef wc-eend het volgende:
Is er ergens een lijst met loot dat je gewoon kan verkopen? Of kan ik alles in het loot menu gewoon zonder zorgen verkopen?
ik kom niet eens bij hemquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:36 schreef Diablos79 het volgende:
Tering die laatste esper erbij halen is echt geen pretje. Lvl 80 en bijna niet te doen. 3 uur bezig geweest(met het er naar toe lopen mee gerekend) en dan maakt ie me doodLekker zo'n move die je party in een keer helemaal kan doden zonder dat je er wat aan kunt doen. Beetje uitdaging is leuk maar dit was gewoon niet grappig meer, als zijn HP critical word is hij opeens immuum tegen alles met heel af en toe een paar seconde niet immuum tegen magic. En in die tijd ben je alleen maar aan het helen en reviven door die lekkere aanvallen van hem....
Eerst maar de laatste 3 mobhunts doen voordat ik die weer probeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Je moet wel 10 espers hebben en ook bepaalde mobhunts hebben gedaan voordat ze de poort open doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik kom niet eens bij hemdie fucker in dat sahara dorpje wil de poort niet open doen
![]()
yes there is a great thread there.........ja dat weet ik ook wel
![]()
![]()
Hij is ook de enige esper die ik nog moet.. Hij ziet er wel heel lullig uitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb alle Espers behalve hem![]()
mobhunts heb ik er ook een shitload aan, maar niet allemaal![]()
.., maar staat stond niks over in de guide![]()
hmzzz![]()
![]()
ben overigens level 83, maar het levellen gaat wel supertraag vanaf nu
![]()
Ik heb nooit genoeg geld.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:57 schreef xienix84 het volgende:
Dan ben je echt precies zo ver als ik denk ikIk ben net aangekomen in Archades, die stad. Erg mooi, veel mensen en best groot... Vanavond weer verder en naar de Draklor labs. Maar eerst een paar marks denk ik.
Die bomb was inderdaad uiteindelijk best te doen, zolang je maar een quickening chain hebt voordat hij renew doet. Ik had ook dat item wat ik bij de bazaar in Rabanastre kon kopen en een remedy heel vervelend kan worden voor bosses(omgekeerd effect). Daardoor kon die bomb erg weinig doen. Die mark daarna(dat paard) was ook te doen. Ik heb het goed naar mij zinSoms ga ik nog steeds gewoon een beetje rondlopen en kills maken.
Sochen Cave Palace was niet moeilijk. Die mandragora waren voornamelijk grappig, en in 5 slagen dood(de loot was wel fijn) en Ahriman was eerder vervelend vanwege zijn doubleurs, maar geen probleem. Ik heb het wel voor elkaar gekregen die exp verdubbelings dingen te stealen/poachen. Dus die hoef ik niet te kopen. Daarnaast kon ik op de bazaar een diamond sword kopenEn ik had genoeg voor de nieuwste armor EN magicks. Dus het gaat allemaal goed!
Ik verkoop meeste oude equipment wel, maar ik heb nooit zin om uren monsters te gaan chainen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:19 schreef xienix84 het volgende:
Ik heb faith gebruikt en was level 35 ofzo, dus valt wel mee toch? Alleen wel alle goede wapens, en die 5 klappen waren vijf 'aanvallen' dus inclusief combo's hoor. Maar toch vijf klappenErg snel in ieder geval. En per Mandragora, niet alles bij elkaar.
Maar dat je zonder geld zit? Equipment, ook oude en onnuttige? Houd je die, of verkoop je die? Dat wil ook nog weleens wat waard zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ze niks willen vertellen want dat houdt de spanning er in? Ofzo. Slaat nergens op, zo werkt dat toch niet. Tuurlijk is de informatie die ze geven mooi en boeiend. Over de Marquis en die skypirate en zo. Maar de hoofdrolspelers blijven voornamelijk flat characters... Over Ashe weet ik wel wat, Balthier en Fran ook. Maar de rest... En Vaan kan ik wel raden, Penelo boeit me niet maar Basch, daar mogen ze wat mij betreft dieper op ingaan. Maar goed....
Erg jammer hoor, ik hoop dat het allemaal tenminste nog een klein beetje wordt uitgediept. Een beetje en ik ben al blij.
Tot zover mijn klagen, ik ga weer verderHet spelen zelf maakt erg veel goed! Ik vind het nog steeds een geweldig spel hoor,alleen dit viel me tegen.
Kick dat wijf wegquote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef HansvanOchten het volgende:
FF 12 ligt al sinds vrijdag naast me PS2, maar me vriendin is hier, dus hij is nog gesealed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |