SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te verslaan in chapterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 27% gewijzigd door iPat op 21-03-2010 14:43:10 ]It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet proberen, je moet flink lvlen om deze te kunnen verslaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:19 schreef iPat het volgende:
---
Ik heb het gisteren ook nog geprobeerd en werd genadeloos afgemaakt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:59 schreef torn_Machina het volgende:
Even wat gameplay spoilers voor Chapter 11.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet proberen, je moet flink lvlen om deze te kunnen verslaan.
Ik heb het gisteren ook nog geprobeerd en werd genadeloos afgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:26 schreef iPat het volgende:Het is zeker handig voor sommige items die je er van krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon CP farmen om een kleine 1k hp er bij te krijgen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:41 schreef wdn het volgende:
torn: ik ben nu al 2 uur bezig met zoeken naar de juiste strategierav/rav/com en med/med/sen gebruik ik ook maar het wil maar niet. Ben wel onderlevelled denk ik (Light heeft 1500 hp zonder acc). Denk dat ik maar eerst even wat bijklus aan CP
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe alles even in spoilertags, omdat niet iedereen nog zo ver is.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:09 schreef wdn het volgende:
Oh die ene net voor de toren heb ik (is de enige)
Is zo'n portal altijd heen+terug of moet ik terug ook nog verdienen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dat aantal HP moet het echt wel lukken.
Mijn groep had ook rond de 3k hp en had totaal geen problemen met die Boss.
Veel succes, dat is dequote:Op zondag 21 maart 2010 16:29 schreef Orealo het volgende:
Die Juggernauts moet je overslaan in chap. 11 inderdaad. Ondoenlijk.
Ik ben net aangeland bij chapter 13.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een mooie en fantasievolle plaats vind ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:47 schreef Ixnay het volgende:Dat zou lastig worden. Misschien met preemtive strike of een goed getrained team. Geen schande als het niet lukt in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:47 schreef Ixnay het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Elke keer als ik op mijn map wil checken waar ik naar toe moet lopen, is ie weer 90 graden gedraaid.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:07 schreef Maanvis het volgende:
Zo, ik ben na dat copy paste gedoe in de fifth ark nu ook in gran pulse.. maar eens wat missies doen..
Maar wat een gedoe is dat met die map zeg! Y down down down down klik en maar zoeken naar je target, waarna je dat dus 10x moet doen omdat je echt geen idee hebt waar je heen loopt als je op de minimap kijkt (geen kompasroos oid)
Daar heb ik nou helemaal geen last van. Ik kijk 1x op de map en loop dan er zo naar toe.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:07 schreef Maanvis het volgende:
Zo, ik ben na dat copy paste gedoe in de fifth ark nu ook in gran pulse.. maar eens wat missies doen..
Maar wat een gedoe is dat met die map zeg! Y down down down down klik en maar zoeken naar je target, waarna je dat dus 10x moet doen omdat je echt geen idee hebt waar je heen loopt als je op de minimap kijkt (geen kompasroos oid)
Gelukkig heb ik nu ontdekt dat het ook met 'X' kanquote:Op zondag 21 maart 2010 17:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar heb ik nou helemaal geen last van. Ik kijk 1x op de map en loop dan er zo naar toe.
Ik heb alleen last van 1 monster die maar niet plat wil
Liep net zelfs tegen de doom-counter aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |