jup...de eerste 20 versla je dus met 2 vingers in je neusquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef Vaud het volgende:
Zojuist uitgespeeldhad een beetje te veel gelvld, dus het laaste deel (vanaf die toren) ging wel erg snel
Volgend weekend maar eens met de hunts beginnen, heb er pas 3 gedaan
![]()
Ik moet zeker eerst veel makkelijke doen voordat ik aan de wat moeilijkere kan beginnen?![]()
Een Concurrence krijg je nadat je een bepaald aantal Quickenings hebt gebruikt. Inferno krijg je door 3x een lvl 1 Quickening te doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:57 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, ik zag gister pas voor het eerst dat na een paar quickenings er ineens iets komt als "inferno" of "tidal surge" (of zoiets). .... Wanneer komt dat? Ik kon het er nl niet helemaal uithalen. Na een bepaald aantal quickening op een rij?
quote:------------------------------------------------------
Concurrence - Quickening Level - Amount -
------------------------------------------------------
Inferno - Level 1 - 3 Times -
Cataclysm - Level 1 - 8 Times -
Torrent - Level 2 - 3 Times -
Wind Burst - Level 2 - 6 Times -
Whiteout - Level 3 - 5 Times -
*Ark Blast - Level 1/2/3 - 2 Times Each-
*Luminescence - Level 1/2/3 - 3 Times Each-
*Black Hole - Level 1/2/3 - 4 Times Each-
------------------------------------------------------
Dus ik moet eerst al die makkelijke verslaan voordat ik wat tegenstand kan verwachtenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
jup...de eerste 20 versla je dus met 2 vingers in je neus![]()
Weet je 100% zeker dat je minimaal 1 volle MP balk hebt? Want je kunt geen lvl 2 of 3 Quickening doen als je maar 1 MP balk vol hebt.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:52 schreef Reddiablo het volgende:
FF12: ben nog totaal niet ver, maar ik heb pas 3x zo'n quickening kunnen doen, steeds als ik het nu wil doen kan het niet?? Heb wel volle MP?
Ik zou het je graag uitleggen, maar zit nu op het werk.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:11 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb die Quickenings nog niet nodig gehad, ik stel gewoon mijn gambits goed in en pwn alle bosses.
Maar hoe ze werken weet ik niet.
Daar ben ik gister geweest. Ik heb net The Shrine of Miriam afgerond. Nu ga ik weer rondjes lopen om te levellen denk ik, alhoewel de verhaallijn mij een andere kant op wil...quote:Op maandag 19 maart 2007 13:35 schreef Scylla het volgende:
tvp; ben net in Bur Omisace geweest, mooie berg, erg mooie berg. Wie zei nu dat tie de omgevingen niet zo mooi vond? Maar ja, zwevende eilanden doen het natuurlijk altijd goed
Podverdikkeme, die Shrine...mijn kont werd toch even hard geschopt door van alles en nog wat. En, wat heel, heel erg vervelend was, dat ik op een gegeven moment zo'nquote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben ik gister geweest. Ik heb net The Shrine of Miriam afgerond. Nu ga ik weer rondjes lopen om te levellen denk ik, alhoewel de verhaallijn mij een andere kant op wil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb goed geleveld van te voren, geen momentje pijn gehad daar (ik begon op level 28-29). Na afloop ging ik een rondje door de Zertinan Caverns lopen. Dat ging ook best aardig, totdat ik Adrammelech tegen kwam, die kickte mijn ass weer hard. Ach ja, zo blijf je in ieder geval lekker spelen!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Scylla het volgende:
Podverdikkeme, die Shrine...mijn kont werd toch even hard geschopt door van alles en nog wat.
Toen al lvl 29.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb goed geleveld van te voren, geen momentje pijn gehad daar (ik begon op level 28-29). Na afloop ging ik een rondje door de Zertinan Caverns lopen. Dat ging ook best aardig, totdat ik Adrammelech tegen kwam, die kickte mijn ass weer hard. Ach ja, zo blijf je in ieder geval lekker spelen!
Ja, en dan heb ik (vind ik) niet extreem veel lopen levellen. Het enige wat ik consequent doe is iedere map helemaal zichtbaar maken en iedere foe die ik tegen kom in elkaar meppen. Dat, in combinatie met de extra rondjes die je af en toe loopt voor de hunts, maakt dat ik nu op dat level zit....quote:
Ik maak ook eerst ieder stukje van de map zichtbaar, maar ik houd hier altijd R2 in zodat ik snel door alles heen kan rennen. Alles afmaken is ook zo tijdrovend.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik (vind ik) niet extreem veel lopen levellen. Het enige wat ik consequent doe is iedere map helemaal zichtbaar maken en iedere foe die ik tegen kom in elkaar meppen. Dat, in combinatie met de extra rondjes die je af en toe loopt voor de hunts, maakt dat ik nu op dat level zit....
Ik was net lvl 21/22 toen ik bij de Elder Wyrm aankwam. 1x geprobeerd, maar ik had toen niet genoeg items om alle bad status te kunnen healen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef Ixnay het volgende:
Gisteren Tiamat en de Elder Wyrm (op het randje) geklopt met Vaan op lvl 31 en de rest op 24.
En iedereen heeft Haste.
Dan wissel je iemand uit je party die steeds Esuna op iedereen cast, vervolgens wissel je diegene weer in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik was net lvl 21/22 toen ik bij de Elder Wyrm aankwam. 1x geprobeerd, maar ik had toen niet genoeg items om alle bad status te kunnen healen.
Hierna maar even een omweg gekozen en vanuit The Feywood naar mijn volgende bestemming gelopen.
Gisteren ook 4/7 Forgotten Grimoires gekocht. Ik had eindelijk eens geld over.
Vanavond ga ik de eerste Gilgamesh battle proberen, zodat ik zijn Genji Gloves kan stelen.
Ik had op dat moment geen zin om er meer moeite voor te doen. Daarom heb ik hem maar overgeslagen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan wissel je iemand uit je party die steeds Esuna op iedereen cast, vervolgens wissel je diegene weer in.
Om die manier heb je altijd iemand die Esuna kan casten zonder dat diegene gesilenced wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |