Nee, dat is deze.quote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
En weer verder.
Mijn fav FF tune:
Volgens mij is dat het startscherm van FF X.
Waar zit ie dan? Ik weet bijna zeker dat het een menu scherm is bij X, want ik heb het echt 1000x op repeat gehoord namelijkquote:
FF X-2quote:Op zondag 6 december 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zit ie dan? Ik weet bijna zeker dat het een menu scherm is bij X, want ik heb het echt 1000x op repeat gehoord namelijk
Erg mooi nummer inderdaad. Ik kende het nog niet, maar ik ben sinds deel X ook niet meer zo goed op de hoogte van de muziek.quote:Op zondag 6 december 2009 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf dit 1 van de mooiste FF nummers vinden.
Volgens mij zit het in het start scherm van FF X.
Oooowquote:
Waarom zou je, het is over 3 maanden in het Engels uit. Je kan ook overdrijven. Vroeger duurde het een jaar, dan kan ik het me voorstellen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nog maar 9 dagen![]()
Zit te twijfelen of ik mijn package laat upgraden naar DHL express
In 1,5 dag uit Tokio
[ afbeelding ]
Omdat Deacon. Stomme vraag natuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2009 00:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zou je, het is over 3 maanden in het Engels uit. Je kan ook overdrijven. Vroeger duurde het een jaar, dan kan ik het me voorstellen.
Heb er wel respect voor, maar nu klinkt het inderdaad echt zonde,... je mist veel van het verhaal. Zou mezelf dat nooit aan doen! Het is maar 1 kwartaal wachten.quote:Op maandag 7 december 2009 00:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zou je, het is over 3 maanden in het Engels uit. Je kan ook overdrijven. Vroeger duurde het een jaar, dan kan ik het me voorstellen.
KWEEEHHH!!?!?!?!quote:Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er wel respect voor, maar nu klinkt het inderdaad echt zonde,... je mist veel van het verhaal. Zou mezelf dat nooit aan doen! Het is maar 1 kwartaal wachten.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er wel respect voor, maar nu klinkt het inderdaad echt zonde,... je mist veel van het verhaal. Zou mezelf dat nooit aan doen! Het is maar 1 kwartaal wachten.
Haal de 360 versie anders meteen ook,.... heb je ook de achievements in je zak!quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
mwa ,veel van het verhaal missen?
Ik kan nou niet zeggen dat ik veel dingen niet begrepen heb in Shiro Kishi Monogatari
(White Knight Chronicles)
Daarbij wil ik toch de Jap versie hebben voor in mijn collectie, tezamen met een
Pal
Sealed Limited edition![]()
International versie
3 maanden is niet zo heel lang, maar wel als je er al een heulle tijd naar uitkijkt
Voordeel is wel dat ik 2x de Trophy's opstrijk
Ik heb geen plaats in mijn kast voor 5 cd'squote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Haal de 360 versie anders meteen ook,.... heb je ook de achievements in je zak!
Wel cool zo'n dikke FF boxquote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb geen plaats in mijn kast voor 5 cd's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |