quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Schimpie het volgende:
Kut ik kom maar niet verder bij The War of the Lions.
Aan het einde van act 2 wanneer je 2 keer in de val wordt gelokt doorIk hoop trouwens dat het inderdaad #50 is, wie een TT weet mag het zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de 1e keer heb ik al 1 van mijn Black Mages moeten opofferen om uberhaupt het gevecht te kunnen winnen.
Kom je meteen daarna bij het kasteel in een nog onmogelijkere situatie terecht.![]()
Is er een geheim om het langer dan 3 beurten uit te houden ofzo?
[ Bericht 0% gewijzigd door Schimpie op 18-01-2008 22:18:13 ]
Een ding (niet lullig bedoeld), maar verwacht er niet te veel van. Ik had heel hoge verwachtingen en die vielen uiteindelijk flink tegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Net voor de eerste keer met FFVII begonnen en nu al verliefd
Je bent gruwelijk in de minderheid!,... maar dan ook echt gruwelijk! Maar ieder zijn mening uiteraard. Ik moet nog een spel tegenkomen met de diepte en sfeer van FFVII! Tis tijdloos,...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:44 schreef Twarres het volgende:
[..]
Een ding (niet lullig bedoeld), maar verwacht er niet te veel van. Ik had heel hoge verwachtingen en die vielen uiteindelijk flink tegen.
Daar ben ik me ook wel van bewust, maar daarom zeg ik ook dat hij niet (net als mij) te hoge verwachtingen moet hebben ervan, want dan kan het nog behoorlijk tegenvallen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent gruwelijk in de minderheid!,... maar dan ook echt gruwelijk! Maar ieder zijn mening uiteraard. Ik moet nog een spel tegenkomen met de diepte en sfeer van FFVII! Tis tijdloos,...
Mag ik raden welke boss dat geweest kan zijn in FF 10?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:25 schreef Darkzell het volgende:
Gister begonnen met Final Fantasy VII, en ik heb ook nog een niet uitgespeelde FFX liggen waar ik mee gestopt ben omdat ik continue dood ging bij één of andere enemy.
quote:Op zondag 20 januari 2008 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb een zwaardje gehad voor mijn verjaardag
Een exacte Buster Sword Replica van 15 Kg![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Schimpie het volgende:
Kut ik kom maar niet verder bij The War of the Lions.
Aan het einde van act 2 wanneer je 2 keer in de val wordt gelokt doorIs dat het gevecht waar je gesplitst bent van je team door een poort? Lionel Castle Gate?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de 1e keer heb ik al 1 van mijn Black Mages moeten opofferen om uberhaupt het gevecht te kunnen winnen.
Kom je meteen daarna bij het kasteel in een nog onmogelijkere situatie terecht.![]()
Is er een geheim om het langer dan 3 beurten uit te houden ofzo?
Je kunt eigenlijk twee dingen doen:Ramza de hele tijd Shakra laten gebruiken en uit de buurt van Gafgarrion blijven. Zo blijft hij in leven tot je de vijanden buiten de poort heb uitgeschakeld. Gezamenlijk kun je dan Gafgarrion uitschakelen. Ramza de hele tijd Tailwind laten gebruiken en uit de buurt van Gafgarrion blijven. Na een tijdje heb je meerdere beurten achter elkaar en kun je Gafgarrion doden.
Erg handig in dit gevecht is Arm Shot."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Hij is kleiner dan ik had verwacht eigenlijk..quote:Op zondag 20 januari 2008 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb een zwaardje gehad voor mijn verjaardag
Een exacte Buster Sword Replica van 15 Kg![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gevecht ja! Shakra heb/ken ik niet dus ik zal het 2e eens proberen.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat het gevecht waar je gesplitst bent van je team door een poort? Lionel Castle Gate?
Je kunt eigenlijk twee dingen doen:Ramza de hele tijd Shakra laten gebruiken en uit de buurt van Gafgarrion blijven. Zo blijft hij in leven tot je de vijanden buiten de poort heb uitgeschakeld. Gezamenlijk kun je dan Gafgarrion uitschakelen. Ramza de hele tijd Tailwind laten gebruiken en uit de buurt van Gafgarrion blijven. Na een tijdje heb je meerdere beurten achter elkaar en kun je Gafgarrion doden.
Erg handig in dit gevecht is Arm Shot.
Uit Amerikaquote:Op maandag 21 januari 2008 08:36 schreef Twarres het volgende:
[..]
![]()
Kewl!! Hoe komen ze daar nou weer aan? Ikke ook hebben!!
Ik heb het inmiddels gehaald door een beetje te gaan grinden en Ramza de item ability mee te geven zodat die iedere beurt een potion kon gebruiken. Het was wel heel simpel opeens.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:35 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Dat gevecht ja! Shakra heb/ken ik niet dus ik zal het 2e eens proberen.
Ik was gelukkig zelf al sceptischquote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:44 schreef Twarres het volgende:
[..]
Een ding (niet lullig bedoeld), maar verwacht er niet te veel van. Ik had heel hoge verwachtingen en die vielen uiteindelijk flink tegen.
Gisteren weer begonnen in FFIX.. Daar ben ik nou verliefd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |