Daar kwam ik achter in pharos abyssalquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben daar gigantisch op mijn bek gegaan omdat ik een heel onregelmatig geleveld team had. Speelde bijvoorbeeld nooit met Ashe of Balthier. Maar heb daar wel geleerd dat je AL je poppetjes een beetje moet bijhouden.
Succes! :![]()
Bij bijna alle FF's moet je op het einde je team splisen in 2 of meer groepen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben daar gigantisch op mijn bek gegaan omdat ik een heel onregelmatig geleveld team had. Speelde bijvoorbeeld nooit met Ashe of Balthier. Maar heb daar wel geleerd dat je AL je poppetjes een beetje moet bijhouden.
Succes! :![]()
Nee ik let niet meer zo op de DS. DS games heb je binnen 2á3 dagen uitgespeeld dus ben ik FF bijna vergeten totdat ik een advertentie op internet zag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nu pas?, je had hem ook kunnen importeren.![]()
Zeker een leuk spel voor de RPG liefhebber.
Zo mooi vind ik hem eigenlijk helemaal niet.quote:
Ik heb hem al sinds november hier liggen. Heb jij tenminste nog wat uren speelplezier te gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nee ik let niet meer zo op de DS. DS games heb je binnen 2á3 dagen uitgespeeld dus ben ik FF bijna vergeten totdat ik een advertentie op internet zag.![]()
Hoelang heb jij erover gedaan? met of zonder side quests...?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik hem eigenlijk helemaal niet.![]()
[..]
Ik heb hem al sinds november hier liggen. Heb jij tenminste nog wat uren speelplezier te gaan.![]()
Pff, even denken hoor, het is alweer een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:31 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hoelang heb jij erover gedaan? met of zonder side quests...?
Nee man, gilgamesh wtfbbq'de Seifer wel even in FF8...watdenkje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gilgamesh is gewoon een overloper en een watje, en alles behalve king
ik heb het dan ook over FFV gilgameshquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee man, gilgamesh wtfbbq'de Seifer wel even in FF8...watdenkje.
Die heerscht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb het dan ook over FFV gilgamesh
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:28 schreef torn_Machina het volgende:
Zo mooi vind ik hem eigenlijk helemaal niet.![]()
whehehe, nee die is wel noob.. maar de FF8 is weer pwn, en ff12 is hij wtfpwn.quote:
Matheus is een 'man' of hoe je die visvorm van hem kan noemen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:05 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, ik vind dat die hoer van een matteus er zo aangaat
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Matheus is een 'man' of hoe je die visvorm van hem kan noemen.![]()
Die vrouwelijke vorm die je ziet is een ijsgodin die hij gevangen heeft genomen en gebruikt als menselijk schild.
Dit kun je later lezen in de bestiary.
Ik heb matteus/famfrit en die esper met wolken (naam ff vergeten) nieteens ook maar één keer gebruiktquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Matheus is een 'man' of hoe je die visvorm van hem kan noemen.![]()
Die vrouwelijke vorm die je ziet is een ijsgodin die hij gevangen heeft genomen en gebruikt als menselijk schild.
Dit kun je later lezen in de bestiary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |